Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са складовите стоки на Amazon?
Как мога да се възползвам от гаранцията A to Z на Amazon?
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са складовите стоки на Amazon?
-
Как мога да се възползвам от гаранцията A to Z на Amazon?
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Можете да откажете поръчка, като посетите страницата с поръчки, щракнете върху „Преглед на скорошни и отворени поръчки“ и ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да го промените или анулирате. Ако няма такъв бутон, това означава, че парите вече са блокирани и се обработват. Всички поръчки могат да бъдат отказани или променени само докато не са ви блокирали парите по сметката ви. Можете също така да опитате да се свържете чрез чат и да поискате отмяна на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат деблокирани след приблизително 45 дни, в зависимост от вашата банка.
-
Как мога да предотвратя преобразуването на плащанията си в Amazon?
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?

Не знам дали няма общо с факта, че си писах със съпорта на амазон, понеже пуснах едни обувки за 28 лири, но не бях разбрала, че продавач трябва да е амазон и им писах в чата да ги питам защо не се е хванала отсръпката. Момчето от съпорта ми написа, че ми гарантира, че на следваща поръчка с продавач амазон кодът ще бъде приложен, та не знам той ли нещо е правил, или просто системата им се е шашнала, но си получих намалението на поръчка, която нямаше нищо общо с минимална стойност 25 лири. В резюме-всичко работи и ако следвате инструкциите от линка на промоцията, ще си получите 5те лири намаление, евентуално дори на поръчка с по-ниска стойност от 25 лири. А ако има проблем, пишете в чата, ще ви помогнат.

