Пазаруване от Amazon - тема №72

  • 99 116
  • 747
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 3 154
Скрит текст:
Как стои въпроса с гаранцията на техниката и електроуредите. Харесала съм си нещо, но не пише нищо за гаранция. Thinking

Стандартна за ЕС.
Какво значи това?  Blush

2 години.

Пише ли го някъде изрично или е по подразбиране? Ако се развали уреда как се процедира? Трябва да се изпрати за ремонт в страната откъдето е купен ли ако в БГ няма сервиз, който да поддържа гаранцията.

Ако е в гаранция, обикновено искат да се върне (за тяхна сметка) и ти възстановяват сумата или го заменят с нов, ако  продуктът е наличен.  Това разбира се е идеалният случай, а за щастие при Амазон е най-често срещаната практика, но може да има и изключения.

Аз в момента имам сериозен проблем с една поръчка на телевизор, поръчан с доставка до България.
Беше на доста изгодна цена, но от 24.11 ме въртят и отказват да го пуснат - ту най-безочливо лъжат, че не се продавал вече от Амазон, а той все още се продава и доставя, но съдейки по отзивите на купувачите го пращат очевидно само в Германия и близките до нея страни - като им показвам това (разбира се със съответния скрийншот) смениха версията и ми писаха, че го нямало само в центровете за международни доставки и чакали количества, да имам търпение, много се извинявали и пр. алабалистики. Десет дни ги оставих на мира и днес им писах, за да не ме забравят все пак, а те започнаха от нулата със съвсем същите оправдания - имам предвид буквално copy-paste на същите отговори  и вече взе да ми писва.  Да - тежко, чупливо, скъпо, но след като са оставили опция с  възможна доставка до България може да очакват, че ще се наложи да го пращат и по-далече. Във всяко писмо ме "съветват" да откажа поръчката, но аз им писах няколко пъти, че категорично нямам такова намерение - да видя дали ще стигне нахалството да ми я канселират.   Confused

# 451
  • Под Сините камъни
  • Мнения: 329
https://www.amazon.de/gp/product/B00LD2L15M/ref=ox_sc_sfl_title_ … id=A3JWKAKR8XB7XF
отзиви за тази марка имате ли ,харесах едни ботуши и едни сандали на марката ?  Grinning
Дали си отговарят ?

Купувала съм боти на дъщеря ми , качествени са и отговарят на номера (поне детските), а цената на тези е направо супер (дано да търсиш този номер).
       
Благодаря Smiley  поръчах тези   
https://www.amazon.de/gp/product/B00LD2GJYK/ref=oh_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1
ботуши на 36 евро бяха  и тези сандали  на 11евро
https://www.amazon.de/gp/product/B00RWW6HHE/ref=oh_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1
А снощи пуснах и тази преса
https://www.amazon.de/gp/product/B003WOKJF2/ref=oh_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1

# 452
  • Мнения: 8
Здравейте, за първи път пазарувам от Amazon.de. Дала съм адреса си . Как се получават поръчките, по куриер ли? Как да направя справка? Притеснявам се много, защото поръчката е подарък за Коледа, а срокът на доставка е 22.12. Ако е чрез пощата, в пощенския клон ли може да се провери?

# 453
  • Мнения: 2 365
Здравейте, имам поръчка в amazon.de от началото на ноември, която все още не съм получила. За първи път поръчвам оттам, срокът на доставка беше 22.11, без номер за проследяване. Възможно ли е толкова голямо закъснение или да не я чакам повече  Rolling Eyes Къде освен в пощата мога да я търся, друг куриер използват ли?

# 454
  • софия
  • Мнения: 30 231
Не е възможно такова забавяне. Пишете на Амазон.

# 455
  • Мнения: 1 168
Дръпнаха ми за Прайм в amazon.de 69€.
Колко беше миналата година, че сега ми се струва по-скъпо?

# 456
  • Мнения: 271
Здравейте, в четвъртък трябва да получа пратка с UPS. Изпращат ли смс предварително и има ли начин да сменя адреса за доставка?

# 457
  • Мнения: 885
Уф. Поръчах стоки за немалко пари от amazon.co.uk.  с безплатна доставка до английски адрес. Сега виждам, че нещата са изпратени от международен склад в САЩ. Ще се налага ли заплащането на някакви такси, мита, ДДС и др и въобще ще има ли шанс да си получа поръчката, тъй като превозвачът не се ангажира с освобождаване на пратки? Има ли начин за вбъдеще да различавам от кой склад ще ми изпратят стоката, защото с тези презокеански доставки ми се струва много несигурно пазаруването?

# 458
  • София
  • Мнения: 5 589
Здравейте, в четвъртък трябва да получа пратка с UPS. Изпращат ли смс предварително и има ли начин да сменя адреса за доставка?
UPS , нищо не пращат, идват и ако няма никой остават бележка. Последният  път преди месец,видях че пратката е в София от проследаването,обадих се на оператор, и поръчах да ми звънне куриера преди да дойде, че на пакетите няма записан телефон, само адрес. Изобщо не ми се обадиха, добре че си бях в къщи.

# 459
  • Мнения: 271
Здравейте, в четвъртък трябва да получа пратка с UPS. Изпращат ли смс предварително и има ли начин да сменя адреса за доставка?
UPS , нищо не пращат, идват и ако няма никой остават бележка. Последният  път преди месец,видях че пратката е в София от проследаването,обадих се на оператор, и поръчах да ми звънне куриера преди да дойде, че на пакетите няма записан телефон, само адрес. Изобщо не ми се обадиха, добре че си бях в къщи.
Няма да има никой в къщи и за това се тревожа, а чакам коледните подаръци.

# 460
  • Мнения: 4 356
Здравейте, в четвъртък трябва да получа пратка с UPS. Изпращат ли смс предварително и има ли начин да сменя адреса за доставка?
UPS , нищо не пращат, идват и ако няма никой остават бележка. Последният  път преди месец,видях че пратката е в София от проследаването,обадих се на оператор, и поръчах да ми звънне куриера преди да дойде, че на пакетите няма записан телефон, само адрес. Изобщо не ми се обадиха, добре че си бях в къщи.
Няма да има никой в къщи и за това се тревожа, а чакам коледните подаръци.
Е,не е необходимо да си вкъщи-свързваш се с тях,казваш им,че чакаш пратка,но няма да те има и се уговаряш да си я вземеш от офиса им.

# 461
  • here and now
  • Мнения: 5 467
Обади се, както те е посъветвала Миленски, на пакетите наистина няма телефон и смс не пращат. На мен ми звънят, явно сме имали проблеми в миналото и го имат от някъде.

# 462
  • Мнения: 271
Благодаря, ще звънна  и дано всичко е наред.

# 463
  • Мнения: 4 884
 За пратките ми от Виповете, които идваха с ЮПС винаги ми се обаждаха по телефона. Дори ми ги носеха на работа, а давах домашния ми адрес.

# 464
  • Sofia
  • Мнения: 4 908
Здравейте, за първи път пазарувам от Amazon.de. Дала съм адреса си . Как се получават поръчките, по куриер ли? Как да направя справка? Притеснявам се много, защото поръчката е подарък за Коледа, а срокът на доставка е 22.12. Ако е чрез пощата, в пощенския клон ли може да се провери?

В профила си би трябвало да имаш номер за проследяване. С него можеш да си следиш пратката.

Здравейте, имам поръчка в amazon.de от началото на ноември, която все още не съм получила. За първи път поръчвам оттам, срокът на доставка беше 22.11, без номер за проследяване. Възможно ли е толкова голямо закъснение или да не я чакам повече  Rolling Eyes Къде освен в пощата мога да я търся, друг куриер използват ли?

В Амазон напоследък има много менте търговци и да не те тревожа, но може и нищо да не получиш. Ако си попаднала на такъв, Амазон ще ти върнат парите, но най - вероятно предпочиташ да получиш това, което си поръчала. Разгледай продавача амазон ли е , има ли рейтинг  и пиши на амазон (или на продавача).

Дръпнаха ми за Прайм в amazon.de 69€.
Колко беше миналата година, че сега ми се струва по-скъпо?

Толкова беше и миналата година май. По - отдавна сякаш беше 59.

Уф. Поръчах стоки за немалко пари от amazon.co.uk.  с безплатна доставка до английски адрес. Сега виждам, че нещата са изпратени от международен склад в САЩ. Ще се налага ли заплащането на някакви такси, мита, ДДС и др и въобще ще има ли шанс да си получа поръчката, тъй като превозвачът не се ангажира с освобождаване на пратки? Има ли начин за вбъдеще да различавам от кой склад ще ми изпратят стоката, защото с тези презокеански доставки ми се струва много несигурно пазаруването?

Ако не са ти удържали предварително някаква сума за мита и такси, най - вероятно ще дължиш такива. Теоритично може и да минеш метър (особено ако нещата са леки), да не им обърнат внимание на митницата и да ги доставят директно на превозвача - случвало ми се е неведнъж.
По принцип може да разбереш откъде се изпраща дадена стока от профила на продавача.
Неприятната част е , че ако пратката ти се окаже на митницата и превозвача откаже да ти я освободи, ще трябва да чакаш 1 месец, докато пратката се върне обратно в САЩ и продавачът ти възстанови сумата.


UPS никога не ми се обаждат предварително, но си следя онлайн пратките и когато знам, че няма да бъда вкъщи се обаждам по телефона и си ги взимам от офиса им.

Общи условия

Активация на акаунт