Бъдете внимателни с Букинг.ком

  • 5 772
  • 18
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 252
Канселираха ми резервацията един ден по-рано без никаква причина ( пише поради невалидна кредитна карта, но това е абсолютно невярно).

Случи ми се същото миналата година. Свързах се по имейл с мястото за настаняване, жената ми каза, че все пак може да се настаним и няма да пуска съответните дати за други клиенти. Освен това писах на Букинг да се оплача и получих обаждане от сътрудник, който беше българин (мисля че работят с freelancers или на подобен принцип, а не да имат офис някъде). Човекът си свърши работата добре, а после получих и имейл, за да дам оценка на обслужването.
00800 119 4467 телефон за връзка в България Local charges apply to in-country telephone numbers.
Сега ми се наложи пак да се свържа с тях, защото са въвели практиката (миналата година по-рядко, но сега май вече е правило) да се теглят парите за престоя много по-рано, независимо, че пише, че не се изисква предварително плащане. Миналата година в Сърбия ме накараха да платя в брой втори път, а те щели да ми върнат удържаните пари до два-три дни. така и стана, но все пак съм на заплата, предварително си правя разчет за пътуването и такива изненади ми късат нервите.

mamamia52, доста скъпа ни е минутата с Македония и Сърбия, все още. По-добре пробвай с имейл.

Последна редакция: сб, 20 яну 2018, 20:08 от Бубе

# 16
  • Мнения: 1 227
Ееее, най- после ! Букинг благоволи да ми отговори с писмо и в самия му край са ми пуснали линк за анулиране/промяна на резервацията ми. Така че - влязох най-после в тази резервация, видях телефона на хотела и ще се обадя да проверя дали имам такава резервация при тях. Знаете ли дали ще е много скъпо да говоря с Македония ? С Виваком съм. Или да им пиша ? Но не знам кога ще ми отговорят. Извинявайте за времето, което отнех.
 
Въведете си номера на хотела в телефона и вижте дали имат вайбър. Тогава може или да им пишете, или да им звъннете през вайбър. Аз така съм правила, защото с мейли понякога  минават дни, докато се разберем.

# 17
  • София
  • Мнения: 634
Благодаря и на двечките - ще направя както ме съветвате - няма да говоря по телефон, освен ако не са с Вайбър.. Или ще пиша и ще чакам - имам време до пътуването.

# 18
  • Мнения: 9 991

Сега ми се наложи пак да се свържа с тях, защото са въвели практиката (миналата година по-рядко, но сега май вече е правило) да се теглят парите за престоя много по-рано, независимо, че пише, че не се изисква предварително плащане. Миналата година в Сърбия ме накараха да платя в брой втори път, а те щели да ми върнат удържаните пари до два-три дни. така и стана, но все пак съм на заплата, предварително си правя разчет за пътуването и такива изненади ми късат нервите.

mamamia52, доста скъпа ни е минутата с Македония и Сърбия, все още. По-добре пробвай с имейл.

Предполагам само са били авторизирани, не теглени, но е можело да ти ги дръпнат от авторизацията, не да ти искат в брой, а после да канселират. Не си длжна.

Нередовна карта, значи да няма пари в нея, да са забранени транзакии, като при опит да се направи авторизация например и тн. Мисля, че все повече хотели правят авторизация, защото все повече мними клиенти правят резервации и не пристигат, но по-скоро нови за нашия пазар.

Общи условия

Активация на акаунт