Бензин палене

  • 11 343
  • 48
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: X
Пробвайте да сложите на колата четири чисто нови континенталки и пак ще си говорим за снега

# 31
  • Мнения: 4 518
Пробвайте да сложите на колата четири чисто нови континенталки и пак ще си говорим за снега
Аз не казвам, че не помагат, но има и хора закъсали с чисто нови континенталнки. Миналата година точно с чисти нови континенталки не успяхме да изкачим един не особено стръмен баир за да се приберем.

# 32
  • Мнения: 3 788
Fairytale, според мен си права. Аз каквато съм си начинаеща, 2 пъти закъсвам на паркинг, нищо че съм с нови зимни гуми.
Добре че колегата беше близо, та дойде да ме "спаси". Накрая се наложи той да се качи да я изкара, аз да бутам, че даже дойде и още едно момче да помага. Не зависи само от гумите, а и от това кой седи зад волана. Аз не съм си карала курсовете на сняг, нямам представа какво да правя, знам само че не трябва много рязко да натискам спирачката и да не давам много газ като е още пресен снега. Ама като затъна някъде и ни напред, ни назад, пък няма и какво да подложа, за да тръгне, единственият вариант е бутане. И не мисля, че единственото важно е какви са ти гумите, защото, както казах, моите са нови и пак няма ефект.

# 33
  • София
  • Мнения: 4 548
Fairytale, според мен си права. Аз каквато съм си начинаеща, 2 пъти закъсвам на паркинг, нищо че съм с нови зимни гуми.
Добре че колегата беше близо, та дойде да ме "спаси". Накрая се наложи той да се качи да я изкара, аз да бутам, че даже дойде и още едно момче да помага. Не зависи само от гумите, а и от това кой седи зад волана. Аз не съм си карала курсовете на сняг, нямам представа какво да правя, знам само че не трябва много рязко да натискам спирачката и да не давам много газ като е още пресен снега. Ама като затъна някъде и ни напред, ни назад, пък няма и какво да подложа, за да тръгне, единственият вариант е бутане. И не мисля, че единственото важно е какви са ти гумите, защото, както казах, моите са нови и пак няма ефект.
Ако ще подлагаш нещо, нямаш ли стелки пред всяка седалка?

# 34
  • Мнения: X
Пробвайте да сложите на колата четири чисто нови континенталки и пак ще си говорим за снега
С добри гуми си е различно Simple Smile
Исках да попитам и дали е проблем от 1 скорост да се сменя директно на трета.
Това е за града защото като сменя на втора след 2 секунди пак трябва сменям на трета. Примерно излизам от завой на главна улица и от 1 сменям на трета към 3000 оборота.
Вярно не набира както на трета но ми е удобно карам си нормално.
Въпросът ми е дали е вредно за колата. Като сменя на трета обортомера е някъде на 1000-1400.

Има ли и други които правят така.
Мерси

# 35
  • Мнения: 4 518
Зависи от колата, но по принцип не е хубаво да се пропуска предавка заради синхронизаторите. 1000-1400 не е толкова много, даже е малко според мен. Защо не намалиш времето на първа предавка?

# 36
  • Мнения: 3 788

Ако ще подлагаш нещо, нямаш ли стелки пред всяка седалка?

е, не искам да ги съсипя, нови са ми Laughing

# 37
  • София
  • Мнения: 6 308
Пробвайте да сложите на колата четири чисто нови континенталки и пак ще си говорим за снега
Аз бих сложил гудиър-ки. Smiley


С добри гуми си е различно Simple Smile
Исках да попитам и дали е проблем от 1 скорост да се сменя директно на трета.
Това е за града защото като сменя на втора след 2 секунди пак трябва сменям на трета. Примерно излизам от завой на главна улица и от 1 сменям на трета към 3000 оборота.
Вярно не набира както на трета но ми е удобно карам си нормално.
Въпросът ми е дали е вредно за колата. Като сменя на трета обортомера е някъде на 1000-1400.


Надали може да стане нещо фатално, но не е съвсем добре. Особено, ако се прави системно. Ако пък толкова държиш да го правиш, пробвай с двойно амбрииране.

# 38
  • Мнения: X
Пробвайте да сложите на колата четири чисто нови континенталки и пак ще си говорим за снега
С добри гуми си е различно Simple Smile
Исках да попитам и дали е проблем от 1 скорост да се сменя директно на трета.
Това е за града защото като сменя на втора след 2 секунди пак трябва сменям на трета. Примерно излизам от завой на главна улица и от 1 сменям на трета към 3000 оборота.
Вярно не набира както на трета но ми е удобно карам си нормално.
Въпросът ми е дали е вредно за колата. Като сменя на трета обортомера е някъде на 1000-1400.

Има ли и други които правят така.
Мерси

По-добре не пропускай. Иначе един приятел си караше корсата така - 1-ва, 2-ра, там вдигаше 70-80 и от там пета Grinning Колата се оказа много дуракоустойчива, предаде богу-дух чак след 2 години такова каране

# 39
  • София
  • Мнения: 4 548
Малее, с 80 на 2-ра тоя двигател сигурно е бучал като изтребител. Имахме един москвич едно време, който така се засилваше за изпреварване, просто на 3-та хич не дърпаше пущината. Не знам моята кола предишният й собственик как я беше карал, но й сменяха скоростна кутия преди да ми я дадат. На 3-та и 4-та яко ручеше някакъв разбит лагер, щом и аз го усещах.

# 40
  • Мнения: 9 655
Ехх, който мисли, че само гумите са важни при излизане от коловози зимата, нека пробва с колица 45 коня, с нови гуми, а не с Мерцедес Simple Smile

# 41
  • Мнения: X
Ехх, който мисли, че само гумите са важни при излизане от коловози зимата, нека пробва с колица 45 коня, с нови гуми, а не с Мерцедес Simple Smile

Точно корсата с 38 коня каквато беше на моя авер е 100 пъти по-проходима от всеки мерцедес на задно. Пълзеше по какви ли не баири с дори не особено-добри зимни гуми. Лека кола с тесни гуми и малка мощност е много по-проходима от тежка кола на задно с широки гуми и голям въртящ момент.

# 42
  • Мнения: 9 655
Искам да го видя това Simple Smile Другия път снимай като е затънала корсичката някъде как излиза. Нямам предвид да си караш през преспи, ами като си паркирал някъде и трябва да излезеш през коловозите. Може и да е възможно, но ще ми е интересно да го видя.

# 43
  • Мнения: X
Повярвай с мерцедес или БМВ е 10 пъти по-трудно при еднакво хубави гуми, не знам дали си карала такова, но ако си вземеш при първия сняг очаквай шок. Освен гуми там вече наистина трябва и малко умение и усет за колата, да знаеш как да я лашнеш, да знаеш кога да изключиш блокажа и т.н.

# 44
  • Мнения: 9 655
Мнее, не мисля, че някога ще разбера какво е да караш в зимни условия Мерцедес или БМВ.. или пък дори в летни Grinning Ама тук пък пак малко си противоречиш с твърдението, че всичко зависи от гумите.. То на корса ако й сложих хубави гуми ще ти излязат по-скъпо от самата кола Grinning (нищо против корсите, много ги харесвам, старите де).

Общи условия

Активация на акаунт