Пазаруване от Aliexpress.com 54

  • 111 478
  • 751
  •   1
Отговори
# 435
  • Асеновград
  • Мнения: 3 069
Здравейте, не съм поръчвала от Aliexpress досега но се загледах в къмпинг оборудването и палатките в сайта.Моля ако някой е поръчвал такива стоки да ми даде малко повече информация как става и как са като качество.
https://www.aliexpress.com/item/The-camel-outdoor-6-7-8-9-10-12- … priceBeautifyAB=0
https://www.aliexpress.com/item/Portable-outdoor-Shower-tent-dre … 8d59-91d5c5addcf0
Благодаря

# 436
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 756
Поръчах 2 от препоръчваните тук сака :

https://www.aliexpress.com/item/2016-Fashion-Basic-Jacket-Blazer … .0.5c4b4c4d7f0Kfz  - в черно и в жълто,двете Л-ки,като черното е определено по-голямо от жълтото. Не е моят модел обаче и отиват за размяна

Скрит текст:





Последна редакция: сб, 28 юли 2018, 12:30 от morgana07

# 437
  • Пловдив
  • Мнения: 40 789
Хм...ми то жълтото е съвсем различно на линка.

# 438
  • Plovdiv
  • Мнения: 92
Здравейте! Включвам се с поредния въпрос и благодаря предварително на отзовалите се Simple Smile. Търся рокли за дъщеричката ми/тя, отказва друго да носи Simple Smile/, но миналата есен търсих, сега пак започнах и ми излизат все едни и същи модели, предлагани от различни магазини. Не вярвам това да е всичко, явно грешно търся. Търся на английски, слагам ограничения за размер и рейтинг на продавача... споделете как търсите вие? Или пък магазини от които сте доволни?

# 439
  • Пловдив
  • Мнения: 101
Включвам се с въпрос, нека запознатите да помогнат, че се видях в чудо, за първи път ми се случва такова нещо.
Става въпрос за сгрешен трак номер, според БП. Номера, който ми дава китаеца е RG952750168CN, но тъй като от няколко дни пратката е в страната и след справка в сайта на БП се оказва, че е и приета, се свързах с БП и ми обясниха, че китаеца или ми е дал грешен трак номер (на друг човек и пратка), ме е измамил и не е изпратил въобще пратка. Посъветваха ме да се свържа с продавача и да му кажа да ми даде трака на моята пратка, което и направих. Написах му, че този трак е адресиран в друг град и чуждо име, да ми даде правилния трак номер за моята поръчка. Не знам дали ще ми отговори, и как се очаква да процедира.
Въпроса ми е след колко време и кога да отворя диспут

# 440
  • Бургас
  • Мнения: 1 680

отговора е диспут с грешен адрес

Ако имаш още доста защита, може да изчакаш, при мен е имало грешен тракинг включително уж е следящ а като дойде се оказва че не е следящ

при всички положения продавача ще каже че ти е объркал номера

# 441
  • Пловдив
  • Мнения: 101
Вече пуснах диспут с тази причина, има ли шанс да не го одобрят. Не разбирам какво значи, че продавача ще каже, че ми е объркал адреса, нали му излиза написан при поръчката

# 442
  • Мнения: 2 373
Включвам се с въпрос, нека запознатите да помогнат, че се видях в чудо, за първи път ми се случва такова нещо.
Става въпрос за сгрешен трак номер, според БП. Номера, който ми дава китаеца е RG952750168CN но тъй като от няколко дни пратката е в страната и след справка в сайта на БП се оказва, че е и приета, се свързах с БП и ми обясниха, че китаеца или ми е дал грешен трак номер (на друг човек и пратка), ме е измамил и не е изпратил въобще пратка. Посъветваха ме да се свържа с продавача и да му кажа да ми даде трака на моята пратка, което и направих. Написах му, че този трак е адресиран в друг град и чуждо име, да ми даде правилния трак номер за моята поръчка. Не знам дали ще ми отговори, и как се очаква да процедира.
Въпроса ми е след колко време и кога да отворя диспут
Обикновенно продавачите отговарят до 2 дена. Диспут може да отворите веднага.
Когато продавача отговори с друг номер искате доказателство: "postal receipt/postal invoice or photo of parcel with CN22 on it". Отговора на искането може да приложите към бъдещ диспут за да се види, че сте били коректна и сте дали шанс на продавача да докаже какво е пратил.
Причина за диспута е "пратката доставена на грешен адрес". Прилагате снимка от страницата на поръчката където се вижда адреса и от сайта за проследяване:

# 443
  • Пловдив
  • Мнения: 101
Приложих снимка от сайта на БП, но там е на български. Дайте ми някакъв международен сайт за проследяване

# 444
  • Мнения: 2 373
Приложих снимка от сайта на БП, но там е на български. Дайте ми някакъв международен сайт за проследяване
Примерно този https://www.17track.net/en

# 445
  • Пловдив
  • Мнения: 101
Благодаря, но и тук е на български, ако го приложа китайците дали ще го разберат

# 446
  • Мнения: 2 373
Благодаря, но и тук е на български, ако го приложа китайците дали ще го разберат
Вземете направо снимката по-горе. Не е на Български. Превключете езика или използвайте квадратчето за превод
Скрит текст:

# 447
  • Пловдив
  • Мнения: 101
Благодаря много, вече го допълних към диспута ми. Днес ми е ден за диспути, отворих три - единия за устройството, което се развали след четири дни работа (а ми струва 40 лв), втория е за това, което е със сгрешения адрес и третия е за нещо, което чакам 2 месеца и ми писна.
Да докладвам, вчера писах на всеки един от продавачите, че ще пускам диспут и ги изчаках до днес за решение, но никой не ми отговори. Днес само един (последния, с двата месеца чакане на поръчката и още 43 дена оставащо време за доставка) се свърза с мен и ме помоли да отменя диспута, като ми предложи бъдеща отстъпка, но още го обмислям, тъй като по тракинга ми излиза, че още е в Китай, а в сайта на Али-то си стои без данни за шипинга. Вие бихте ли приели тези условия?
Някой от вас има ли опит с това да получи работеща техника, която след четири дни да спре да работи. Отворих диспут, приложих видео като доказателство, че не работи и сега чакам. Тъпото е, че наистина устройството ми трябва и предпочитам да ми изпратят ново, вместо да ми върнат парите, но продавача не се свързва с мен. Другото, което е гадно, е че е около 25 долара, доставката отнема време, а и се страхувам да не отиде на митница. Това ми дойде до вратата. Според вас има ли шанс да отсъдят диспута в моя полза при тази ситуация?
За сгрешения адрес съм описала по-нагоре

Последна редакция: пн, 30 юли 2018, 20:39 от Аксиома

# 448
  • Мнения: 2 373
Днес ми е ден за диспути, отворих три
За брой отворени диспути на ден препоръчвам да не са повече от 5.
вчера писах на всеки един от продавачите, че ще пускам диспут и ги изчаках до днес за решение
Препоръчвам поне 2 дена да изчаквате.
Вие бихте ли приели тези условия?
Щом сте чакали 2 месеца вече няма полза да чакате още нито да се отказвате от диспута.
При получаване винаги може да направите repay, но като не дойде защо да чакате 120 дена.

Според вас има ли шанс да отсъдят диспута в моя полза при тази ситуация?
Според мен интересното е дали ще отсъдят с връщане или частично без връщане.
Да кажат други с повече опит ...

# 449
  • Асеновград
  • Мнения: 513
Приложих снимка от сайта на БП, но там е на български. Дайте ми някакъв международен сайт за проследяване
Преди 2-3 дни и аз имах сгрешен тракинг и писах на моя продавач на английски и му пратих от нашите пощи снимка на български , че е получена на друг адрес и той ми прати нов и каза , че пощите са го сменили и ала бала там редовните оправдавания . Колко е разбрал снимката на български не знам , но разбра за какво става дума. И днес получих пратката.

Общи условия

Активация на акаунт