Пазаруване от Aliexpress.com 54

  • 114 723
  • 751
  •   1
Отговори
# 150
  • София
  • Мнения: 6 308
Скрит текст:
Прочетох всичко от първа страница, но въпреки това ще питам. Simple Smile
Искам да поръчам мебелни дръжки за $21,10. Какво ще ми препоръчате, да пиша на продавача, за да обяви по-ниска стойност или да разделя поръчката на две по-малки? Ако направя второто, има ли опасност да обединят поръчката? Дали да ги поръчам в два последователни дни или до различни получатели?
Аз съм на друго мнение. Виждали сме всякакви продавачи идиоти. Разделете поръчките на 2 под лимита и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ги пратете на 2 различни адреса - домашен и служебен или ваш и на роднина. Попадали сме както на успешни така и на неуспешни тарикатлъци. На по-ниска стойност веднъж минават друг път ги хващат. На един адрес някой продавачи не обединяват други обединяват. Или рискувате или сигурното е моята препоръка. Искането на продавача да обяви по-малка стойност гонаправете, но поръчате ли от един продавач по едно и също време две пратки на един адрес никой не ви гарантира, че нама да ги обедини. Парите са ваши имате право да рискувате.

Много благодаря. Разделих поръчките, но за съжаление ги пуснах до един адрес и получател. Не открих възможност да го променя в готовата поръчка. Освен да пиша на продавача, друг вариант има ли?


martitedi, извинявай, помислих, че въпросът е към мен.

# 151
  • Бургас
  • Мнения: 1 946
Прочетох всичко от първа страница, но въпреки това ще питам. Simple Smile
Искам да поръчам мебелни дръжки за $21,10. Какво ще ми препоръчате, да пиша на продавача, за да обяви по-ниска стойност или да разделя поръчката на две по-малки? Ако направя второто, има ли опасност да обединят поръчката? Дали да ги поръчам в два последователни дни или до различни получатели?
Аз съм на друго мнение. Виждали сме всякакви продавачи идиоти. Разделете поръчките на 2 под лимита и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ги пратете на 2 различни адреса - домашен и служебен или ваш и на роднина. Попадали сме както на успешни така и на неуспешни тарикатлъци. На по-ниска стойност веднъж минават друг път ги хващат. На един адрес някой продавачи не обединяват други обединяват. Или рискувате или сигурното е моята препоръка. Искането на продавача да обяви по-малка стойност гонаправете, но поръчате ли от един продавач по едно и също време две пратки на един адрес никой не ви гарантира, че нама да ги обедини. Парите са ваши имате право да рискувате.

а пък аз като са повечко, взимам по малко от повече от един продавач

# 152
  • там където е семейството ми...
  • Мнения: 26
Здравейте, бихте ли ми разяснили това
"Договорено Намаление при съгласие на продавача да намали от цената, избирате артикула,натискате place order ,,след което чакате продавача да промени цената.
Получавате известие на мейла...payment adjusted,след което отново влизате в поръчката и правите плащането."

Това  означава, че си правя плащането както винаги и след това продавача сам си намаля цената ли ... Не виждам place order като опция.....
Това получих от продавача, но не съм наясно точно как става "you submit the order
I will reduce the cost of your payment"...
Ще съм благодарна на всяко едно разяснение

# 153
  • Мнения: 2 625

Много благодаря. Разделих поръчките, но за съжаление ги пуснах до един адрес и получател. Не открих възможност да го променя в готовата поръчка. Освен да пиша на продавача, друг вариант има ли?

------
Всяка поръчка може да бъде пратена само на един адрес. За да изберете различни адреси трябва да направите различни плащания т.е да поръчате на два или повече пъти.
Пишете на продавача, но гаранця Франция. Някой игнорират искането за различни адреси опасяват се от измами.

# 154
  • Мнения: 2 625
Здравейте, бихте ли ми разяснили това
"Договорено Намаление при съгласие на продавача да намали от цената, избирате артикула,натискате place order ,,след което чакате продавача да промени цената.
Получавате известие на мейла...payment adjusted,след което отново влизате в поръчката и правите плащането."

Това  означава, че си правя плащането както винаги и след това продавача сам си намаля цената ли ... Не виждам place order като опция.....
Това получих от продавача, но не съм наясно точно как става "you submit the order
I will reduce the cost of your payment"...
Ще съм благодарна на всяко едно разяснение
Когато дойде момента за плащането и трябва да избирате с коя карта да платите избирате опция да се плати не с картата, а по-друг начин. След тази гимнастика поръчката се появява в списъка с поръчките и има статус очакваща плащане. Тогава пишете на продавача да смени цената.
Потребителите на виртуални карти или с отделна сметка за пазаруване могат да си спестят гимнастиката - избират да се плати преди да са заредили пари в сметката, алиекспрес дава грешка в плащането, поръчката(чките) остават да висят неплатени и продавача вече може да бъде уведомен да смени цената. Този трик с празната сметка не е изпробван на 100% с всички банки. При тези дето са плащали до сега е ставало, но  е добре да имате едно на ум.

# 155
  • Мнения: 1 470
Изписва ми при пускане на поръчка за съжаление превишихте броя на елементите за тази поръчка това значи че има лимит ли?
Благодаря!
Възможно е да не разполага с повече наличност от дадения артикул. За коя стока става въпрос - линк?

Седем продукта лакове от един продавач

Изписва ми при пускане на поръчка за съжаление превишихте броя на елементите за тази поръчка това значи че има лимит ли?
Благодаря!

Някой да може да ми помогне! С питанката ми в  цитата

# 156
  • Бургас
  • Мнения: 1 946

 
Някой да може да ми помогне! С питанката ми в  цитата
[/quote]

които купуват на едро разделят като правят няколко поръчки една след друга от по 2 или 3 бройки, може би това е целта според мен е заради цената на транспорта. Но всеки си има своя причина да го прави

# 157
  • Бургас
  • Мнения: 1 946
Когато дойде момента за плащането и трябва да избирате с коя карта да платите избирате опция да се плати не с картата, а по-друг начин. След тази гимнастика поръчката се появява в списъка с поръчките и има статус очакваща плащане. Тогава пишете на продавача да смени цената.
Потребителите на виртуални карти или с отделна сметка за пазаруване могат да си спестят гимнастиката - избират да се плати преди да са заредили пари в сметката, алиекспрес дава грешка в плащането, поръчката(чките) остават да висят неплатени и продавача вече може да бъде уведомен да смени цената. Този трик с празната сметка не е изпробван на 100% с всички банки. При тези дето са плащали до сега е ставало, но  е добре да имате едно на ум.
ако напишеш последното число друго или грешен СВВ код пак ефекта е същия - грешка

# 158
  • Мнения: 80
Здравейте.Отново имам малко проблемче. Едната ми пратка която се очаква да пристигне скоро няма опция да я потвърдя че е пристигнала като отворя няма опция диспут. Възможно ли е неволно да съм натиснала че е пристигнала. Но рък тракинга не е до край.RA131981815CN. Варианта ми е да чакам ако дойде добре ако не нямам други опции нали.

# 159
  • Мнения: 80
Здравейте.Отново имам малко проблемче. Едната ми пратка която се очаква да пристигне скоро няма опция да я потвърдя че е пристигнала като отворя няма опция диспут. Възможно ли е неволно да съм натиснала че е пристигнала. Но рък тракинга не е до край.RA131981815CN. Варианта ми е да чакам ако дойде добре ако не нямам други опции нали.

# 160
# 161
  • Мнения: 2 625
Здравейте.Отново имам малко проблемче. Едната ми пратка която се очаква да пристигне скоро няма опция да я потвърдя че е пристигнала като отворя няма опция диспут. Възможно ли е неволно да съм натиснала че е пристигнала. Но рък тракинга не е до край.RA131981815CN. Варианта ми е да чакам ако дойде добре ако не нямам други опции нали.

Нормално е да нямате никакви опции. Пакет с такъв номер не е постъпвал за транспортиране. https://t.17track.net/bg#nums=RA131981815CN Или са ви подхвърлили номер за пратка на стойност 2-3 долара, а самата пратка са пратили с друг номер или не са пратили нищо. Някой хора съветват да пишете на продавача. Продавачът почва да лъже и да маже и накрая пробутва непроследим номер. Вие чакате като идиот 60 дена и гадаете дали ще досйде или не. Аз правя диспут али отсъждат в моя полза. Вече мога да поръчам от друг. В случй, че дойде нещо до 60 дена плащам отново на продавача и едната стока я продавам/подарявам. След 60 дена продавача пие студена вода. Никой не го принуждава да мами с транспорта. Всякакви опити да се искат документи с адрес и разписка от продавача не са били успешни. При дуспута али поемат отговорността за истинноста на доставката и те се разправят с продавача. На али продавача не може да откаже да предостави доказателства дали има и с какъв номер е пратката за вас. Не получат ли доказателства али направо отсъдждат връщане на парите.

# 162
  • Мнения: 80
Здравейте.Отново имам малко проблемче. Едната ми пратка която се очаква да пристигне скоро няма опция да я потвърдя че е пристигнала като отворя няма опция диспут. Възможно ли е неволно да съм натиснала че е пристигнала. Но рък тракинга не е до край.RA131981815CN. Варианта ми е да чакам ако дойде добре ако не нямам други опции нали.

Нормално е да нямате никакви опции. Пакет с такъв номер не е постъпвал за транспортиране. https://t.17track.net/bg#nums=RA131981815CN Или са ви подхвърлили номер за пратка на стойност 2-3 долара, а самата пратка са пратили с друг номер или не са пратили нищо. Някой хора съветват да пишете на продавача. Продавачът почва да лъже и да маже и накрая пробутва непроследим номер. Вие чакате като идиот 60 дена и гадаете дали ще досйде или не. Аз правя диспут али отсъждат в моя полза. Вече мога да поръчам от друг. В случй, че дойде нещо до 60 дена плащам отново на продавача и едната стока я продавам/подарявам. След 60 дена продавача пие студена вода. Никой не го принуждава да мами с транспорта. Всякакви опити да се искат документи с адрес и разписка от продавача не са били успешни. При дуспута али поемат отговорността за истинноста на доставката и те се разправят с продавача. На али продавача не може да откаже да предостави доказателства дали има и с какъв номер е пратката за вас. Не получат ли доказателства али направо отсъдждат връщане на парите.

как да отворя деспут като не ми дава

# 163
  • Мнения: 2 625
как да отворя деспут като не ми дава
В съобщението за грешка има ли дата. Диспут се отваря на следващият ден.
При липса на дата снимайте съобщението да видим какво точно не му харесва.
Може да е изтекла защитата и да са приключили поръчката, но не е това поне на снимката
няма такова нещо.

# 164
  • Мнения: 80
нямам съобщение за грешка

Общи условия

Активация на акаунт