Имам кола. Имам книжка. А сега?

  • 122 616
  • 2 544
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 6 296
Преди няколко дни видях с очите си как велосипедист кара на средата на платното и след него се влачат 3 коли, защото не могат да го изпреварят.  Close
Мани, мани, и аз съм с пълна непоносимост към велосипедистите ВЕЧЕ. Понеже патя от друго, аз пък, противно на вас, считам, че мястото им е в града, НО където има условия. А най-добре по паркове и горски пътеки, ако обичат.

Аз от пролет до зима твърде често трябва да се влача след такива орди от надупени, които се изживяват като на Тур де Франс. А то тясно, завои, понякога с километри не може да се изпревари. Преди няколко години въведоха забрана да карат на група и уж само по един отстрани, но често не го спазват, а на много места и един е много.
Ако са толкова запалени атлети, да плуват! Grin

# 211
  • Велико Търново
  • Мнения: 7 704
Скк007, в правилника пише, че на кръстовище трябва да си в правилната според светофара и пътната маркировка.
На К. Величков от Ал. Стамболийски до бул.Сливница  има 5 -6 светофара. Само последния дето завива трамвай 3 е за ляв завой по Сливница. Ако преди това си в лявата колона за завой наляво а си направо какво правиш? Тръгваш с десните за направо (ако си първа кола ок, но ако не си?) или чакаш и ти свиркат докато те заобикалят?
Между теория и практика има лека разлика. Казват й опит.
Нищо лично против теб, нито желая да конкретизирам ситуацията. Нормално е когато шофираме по непознати маршрути да бъдем по внимателни от обикновено. Имах предвид че преди практиката е твърдата основа - теория.

# 212
  • Пловдив
  • Мнения: 13 470
Plava luda lutka, аз съм пропуснала каква е колата?
Не е нужно да е висока седалката ти, а да се чувстваш комфортно на нея. Аз съм 159 см, карайки по-голяма кола от моето микробче /Нисан Микра от старите/, съм имала по-скоро проблем с достигането на педалите  Mr. Green

И не знам дамата, къде в Пловдив е използвала велоалеите, но има такива безумни, че си е рисково да си на тях /не умея да карам колело, но и да можех не бих си го причинила по булевардите, имайки предвид, че Пловдив е няколко булеварда, и все някой от тях е затворен за ремонт и трафикът е ужасен/.
Карайки от Лекси на Васил Априлов, и спускайки се към Марица посока гребната, велоалеята заема 40% от пътното платно и е по-скоро предпоставка по-скоро за ПТП. Просто са поредното нещо, от което са прибрали едни пари, без да го доизмислят. Никъде няма изградени велоалеи, едните са за сметка на  пътното платно, другите за сметка на тротоарите.

# 213
  • Мнения: 3 732
160 см съм. При максимално издърпана напред седалка като натискам съединителя петата ми е във въздуха. Но самата седалка е на високо или така ми се струва.
На Форд Фиеста се качих за едно кръгче и ми е ниско.

Още се уча да различавам коя кола каква е. За мен още са малка, синя червена и разпознавам марките, но подвидовете - не.
Тоя Нисан микра от старите ще ми го покажеш ли в Гугъл?

Последна редакция: ср, 25 апр 2018, 04:04 от Plava luda lutka

# 214
  • Пловдив
  • Мнения: 13 470
Скрит текст:

# 215
  • Мнения: 3 732
Благодаря ти, Десиссслава!

Двувратка ли е?
Не бих си взела такава. Возила съм се отзад и не ми харесва усещането.
Какъв е плюса на двувратките?

# 216
  • Пловдив
  • Мнения: 13 470
Не харесвам двувратки, но аз съм отпред та не ми пречи  Laughing не виждам плюс на двувратки.
Като цяло моделът е адски здрав, поддръжката му е евтина, а на какви места е ходила тази кола не е за вярване...

Относно паркирането между коли, ако питаш моята дружка, ще ти отговори, че винаги от нейната страна има 50см за излизане/влизане в колата, само веднъж го бях направила от към моята страна, та излизах и влизах от нейната страна.

# 217
  • Мнения: 2 266
160 см съм. При максимално издърпана напред седалка като натискам съединителя петата ми е във въздуха. Но самата седалка е на високо или така ми се струва.
На Форд Фиеста се качих за едно кръгче и ми е ниско.

Още се уча да различавам коя кола каква е. За мен още са малка, синя червена и разпознавам марките, но подвидовете - не.
Тоя Нисан микра от старите ще ми го покажеш ли в Гугъл?




Според мен е важно и седалката да може да се регулира.С първата си кола достигах педалите,но седалката си беше една височина.Сега с втората се родих.Седалката се вдига и ми е супер.

# 218
  • Мнения: X
Благодаря ти, Десиссслава!

Двувратка ли е?
Не бих си взела такава. Возила съм се отзад и не ми харесва усещането.
Какъв е плюса на двувратките?

Че са по-красиви Simple Smile И аз не ги харесвам, но за тази бих направил изключение:


# 219
  • Велико Търново
  • Мнения: 7 704
Не просто са по красиви, а и усещането. Да караш купе си е съвсем различно. Моят автомобил е купе и ми е малко трудно да събирам бебешката количка + кошове, но си заслужава неудобството!
Дори мъжа ми когато му се кара за удоволствие взема моята кола, независимо че неговата е по-хубава и той твърди че седана не му доставя такова усещане.
Та ... Дискомфорта от двете врати си има огромни плюсове Simple Smile

# 220
  • Варна
  • Мнения: 995
160 см съм. При максимално издърпана напред седалка като натискам съединителя петата ми е във въздуха. Но самата седалка е на високо или така ми се струва.
На Форд Фиеста се качих за едно кръгче и ми е ниско.


Точно във въздуха трябва да е. Ще е странно да натискаш съединителя и петата ти да е на пода, даже като се замисля ми се струва супер неестествено. По-късно като излява все пак ще пробвам, ей така от любопитство. Grinning

# 221
  • Мнения: 4 808
Аз пък си имам възглавничка на шофьорската седалка и така си карам, иначе ми е ниско. По едно време карах ситроен берлинго, много ми харесваше, високи и удобни седалки, но те на повечето ситроени са такива.

# 222
  • Мнения: 2 621
Дессислава, може би трябваше да уточня, че съм използвала основно велоалеите в по-периферните части на града (Метро към Тракия и оттам в посока Била до циганската махала - там вече си беше приключение, велоалеите там са олеле майко). Не съм карала из централните, но тези, по които карахме тогава, нито бяха за сметка на тротоара, нито на пътното платно. Бяха достатъчно удобни и широки и почти без дупки. За сравнение, в София, велоалеите в Надежда и Люлин примерно са за сметка на пътното платно и наистина е тясно.

# 223
  • Мнения: 2 998
Кола с висока позиция на седене за каквато говориш е примерно Suzuki Splash/Opel Agila, но и тя е мъничка. Аз понеже съм по-ниска и карам само с равни обувки, имах същия проблем с недостигането на педалите, но впоследствие го реших. Оказа се, че не височината на седалката има толкова значение, колкото положението на волана. С регулирането в дълбочина може спокойно воланът да се бутне до края и да се стигат педалите.

# 224
  • Стара Загора
  • Мнения: 494
Моят Ситроен (С3) има опция за повдигане на седалката, и добре че я има, защото в противен случай, дори при максимално дръпната напред седалка, нямаше да успявам да натисна докрай съединителя (160 см съм). Но така пък дясното ми коляно ми е опряно в таблото. Не ми е чак много неудобно, но не знам при по-дълго пътуване дали няма да причини някакъв дискомфорт.

Общи условия

Активация на акаунт