СЕДМИ клас – 5 – Химикалка приготви и спокойно всичко си реши! Мами, оммм 😊 (19.05.2018–27.05.2018)

  • 94 909
  • 1 318
  •   1
Отговори
# 975
  • София
  • Мнения: 1 190
След като беше хепи сега се сдуха. Откри си нелепи грешки Sad. А не е проверила целия тест, само задачите, за които се съмняваше. Трагедия! Утре настъпва края на света....Не, още тази вечер. 😅

# 976
  • София
  • Мнения: 5 553
Дъщеря ми, като е писала 24 задача, от невнимание е пропуснала гърба на страницата и я е дописала на следващата. Проблем ли е?😖
Не е проблем.

# 977
  • Мнения: 5 160
А верни числа, но грешна мерна единица? В ключа не е записано като при левовете и тоновете.

belinda, още по тел. като ми докладва за 24-та, си знаех, че е за отсяване за МГ. Няма лошо.
Факт, че построения не се упражняват. А то това е към "висша" математика.
Нали все се коментира да има и по-така задачи.
Е, имаше.


# 978
  • София
  • Мнения: 7 681
А дали има някой заплес, като моя, който на 22 В  е намерил най-ниска и най-висока т, но не е разбрал, че се търси средно аритметично между тях, а е намерил средно аритметичното за всички дни 😂
Четене с разбиране... Хахаха

# 979
  • Мнения: 1 945
За къде сме ние без "номера на китайката" ..
Откри си цяла задача сгрешена и то от по напред в листа  , защото "сигурно бил я преписал грешно".
Как е възможно да е такъв мърляч , да може да мисли и да решава трудни задачи , а да претупва от блеене елементарни  

# 980
  • Мнения: 5 160
oblachna, е как Grinning

# 981
  • Мнения: 468
Не мисля, че задачите са били по-лесни. Класът на сина ми излезе в последния момент. (за СМГ става дума). Доста деца са решили задачите накрая. Има и глупави грешки от стреса. На 17-та синът ми е писал  50х+180, нали е равносилно на 180+50х? Той ми обясни, че го искали в нормален вид, а той знае, че в нормалния вид първо е неизвестното. Simple Smile и така ги е подредил?

в отговорите май си беше 50х+180. Но дори да не е - разместително свойство при събиране се учи в първи клас. Не би трябвало

# 982
  • София
  • Мнения: 18 685
Да, и аз така реших в крайна сметка. В първия момент се стъписах, защото рядко се е случвало да излезе от изпит с нерешена задача /грешна да, но съвсем нерешена - рядко/, но после видях за какво става въпрос и съм ок с положението.

Keep calm
and kot takoa Hug

# 983
  • София
  • Мнения: 4 208
Според големият ми син ми и негови приятели грешка в ДЗИ на 7 въпрос няма. За протокола вече са студенти в различни сфери. Аз сега се чудя МОН защо клекна на зрелосниците? Може би защото са избиратели????  Писах им на МОН с молба за обоснован отговор на 4 и 13 въпрос на НВО.

# 984
  • Мнения: 5 160
ДЗИ, 7 въпрос, им звучи добре и издържано на български?

# 985
  • Мнения: 1 945
Не съм се жалвала на МОН , няма и да го направя .
След като са преценили че е цитат , а той е писал "преносен смисъл"
да си носи последствията . Да е бил хитър, вместо много да мисли и умува .
Същото е и с математиката - аз съм "за" изненадващите задачи ...всички имат по една глава и задачите са еднакви за всички деца в България .

# 986
  • София
  • Мнения: 4 208
Отговора Лоренца.
А за правото на децата ми Василена  се боря до колкото  мога. И моят е отговорил преносен смисъл. Защо да не му носи точки? И защо да не пиша, какво губя?      

Последна редакция: ср, 23 май 2018, 20:19 от Тук съм

# 987
  • Мнения: 1 945
Разбирам те , нищо не губиш , само можеш да спечелиш .
Но аз не виждам смисъл . Това е като урок че не всичко в живота е справедливо.
Той и моя е убеден че не е цитат ..и онези са тъпи ...ама да си знае и друг път
че понякога не всичко е две плюс две . Пък и да не се вталява толкова за мъничко точки ...Живота е пред тях .
Пълна съм с грешки -знам .

# 988
  • Мнения: 5 160


Тук съм, така де. Изречението, което е верният отговор.
Б) Убедително написаното мотивационно писмо на младия и амбициозен кандидат впечатли комисия.
Става дума за конкретно писмо, за конкретен кандидат, очевидно и комисия.

# 989
  • София
  • Мнения: 4 208
Твое право.
Въпросът е принципен, според мен. Малко много... защо? Детето ми да не е глупаво защото мисли? Рано им е да се учат от ... какво? Грешките на МОН

Общи условия

Активация на акаунт