СЕДМИ клас – 5 – Химикалка приготви и спокойно всичко си реши! Мами, оммм 😊 (19.05.2018–27.05.2018)

  • 94 898
  • 1 318
  •   1
Отговори
# 1 005
  • Мнения: 9 989
Ние доста поработихме по аналитичното мислене, по фотографската памет, за стреса и др. Каквото е направил, толкова.
Ние доста тестове изрешавахме, и доста неточности отчетохме. Имам чувството, че чужденци ни подготвят матурите. Не сме правили проверка. Не сме навлизали в детайли. Чакаме оценка, за да се ориентираме. Целим се високо.
Ти и твоят близнак ( близначка)? Innocent
Не разбрах точно, задна мисъл, или шега.

Кои сте вие като формация?

# 1 006
  • тук-там
  • Мнения: 7 033
Хаха, яко ...

# 1 007
  • Мнения: 1 297
Семейството формация ли е? Много яко.

# 1 008
  • София
  • Мнения: 5 553
И за ДЗИ може да не е все тая... Не разграничавайте нещата по този показател. Принципът е един и същи,  трябва да бъдат гонени до дупка за всяка една неточност заради надеждата утре да има по-малко такива грешки, а някой прекрасен ден и никакви...

ПП Един буден единадесетокласник-ентусиаст видях в темата за ДЗИ, че е констатирал неточност и в ДЗИ по мат днес. Може и да не се отразява допуснатата неточност на верността на пресмятанията, но е поредната проява на безхаберие и недоглеждане на условията..
Не е по темата, но за коя задача иде реч от ДЗИ?

# 1 009
  • Мнения: 5 160
"аналитичното мислене, по фотографската памет, за стреса"
Не знаех, че и това се учи за изпит по БЕЛ и МАТ.
Виж за стреса - винаги го има. На сцена, на изпит. Това им беше първото бойно кръщене. Трупат жизнен опит.

# 1 010
  • Мнения: X
Не е по темата, но за коя задача иде реч от ДЗИ?

Моят младеж откри грешка в 18-та задача по МАТ. Не е фатална, просто поредното недоглеждане. Дадено е, че по-малката страна на успоредника е 8 см, но другата му страна се получава корен от 52, което е по-малко от осем. Не влияе на сметките и не пречи на решението на задачата, макар че би могло да накара някого да се усъмни в сметките си Sad
Кликни върху цитата. Ще те прати в темата.

# 1 011
  • София
  • Мнения: 5 553
Аз понеже ги гледах отгоре- отгоре. Хай, така си е, не е фатално, но е като миналогодишната 24 зад. за 7 клас Simple Smile

# 1 012
  • Мнения: 5 160
Аз понеже ги гледах отгоре- отгоре. Хай, така си е, не е фатално, но е като миналогодишната 24 зад. за 7 клас Simple Smile

 И аз такава аналогия направих Simple Smile

А за това какво ще кажеш при оценяването как ще е:
Верни числа, но грешна мерна единица?

# 1 013
  • София
  • Мнения: 5 553
За коя задача иде реч?

# 1 014
  • София
  • Мнения: 396
...

Последна редакция: чт, 24 май 2018, 09:51 от Uprising

# 1 015
# 1 016
  • София
  • Мнения: 5 553
Не мисля, че ще има проблем, но утре ще ти кажа със сигурност. Гледайки критериите,  считам, че ако детето е пропуснало % , ще му се признае.

# 1 017
  • Мнения: 660
Здравейте, има ли подробно запознати с кандидатстването в няколко области. Разбрах, че е самостоятелно за всяка област, но още не мога да си обясня някои неща.
Ако в едната област детето е прието по първо желание на първо класиране, а във втората област е прието примерно по второ желание, може ли да се запише в първата област по първо желание и в същото време да участва във второ класиране във втората област?

# 1 018
  • Мнения: X
Здравейте, има ли подробно запознати с кандидатстването в няколко области. Разбрах, че е самостоятелно за всяка област, но още не мога да си обясня някои неща.
Ако в едната област детето е прието по първо желание на първо класиране, а във втората област е прието примерно по второ желание, може ли да се запише в първата област по първо желание и в същото време да участва във второ класиране във втората област?
Да, може. Класиранията са по отделни области. Ако на второ класиране във втората област се класира на по-желано място от това, на което се е записало в първата област, изтегля си документите и се записва на новото място. Онлайн системата значително опростява нещата с изключение на заявлението за участие във второ класиране, което трябва да се подаде на място в училището, в което детето е прието на първо класиране.

# 1 019
  • София
  • Мнения: 3 243
Моят се впусна в обяснения за квесторите - едната била учител по музика, но миналата година решила задачите на НВО по мат и според нея били елементарни, така че хич да не се помайват, а да отмятат верните отговори.
Видяла едно дете да пише на гърба на беловата и настанала суматоха - не можело да се пише на гърба, щяло да се приеме за знак или в най-добрият случай - да не се чете въобще гърба. Загубила 10-15 мин докато "се допитвала" до останалите ученици какво са инструктирани те по школи или в училище, защото тя не била съвсем сигурна. Моят не бил инструктиран, но казал, че по БЕЛ имало редове само от едната страна и по тази логика и в момента (на говоренето Wink ) не пишел на гърба, а и там нямало номерация. Дали нови листове на горкия измъчен седмокласник и се наложило да преписва всичко...Каква е тази идиотия - квестора ще пита учениците какво са инструктирани в школите си...пък после се чудя как моичният не видял, че на 23 имало последно условие - колко е "а", ако х=1...
Първоначалната версия беше, че нямал търпение да подхване геометричната задача, сега я смени на "Разсея ме квесторката и съм се отплеснал"...ми разсеян е, бе...
Облачна, нали пита дали има и други, които са намерили средноаритметичното на всикчи дни - има, има...видяло му се крайно просто да питат колко е средноаритметичото на 20 и 30...

Общи условия

Активация на акаунт