Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са складовите стоки на Amazon?
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Каква е цената за доставка от Amazon до България?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са складовите стоки на Amazon?
Складовите стоки на Amazon са нови артикули с транспортни щети, върнати от клиенти, повредени или дефектни поради производствени грешки или промени в желанието на клиента в рамките на 30-дневния пробен период. Те се предлагат с описание за тяхното състояние и могат да бъдат върнати в рамките на 30 дни. Устройствата имат 1 година гаранция и могат да бъдат върнати към Amazon при повреда.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Можете да откажете поръчка от Amazon, като посетите https://www.amazon.co.uk/gp/css/homepage, влезете в профила си и щракнете върху „Преглед на скорошни и отворени поръчки“. Ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да го промените или откажете. Всички поръчки могат да бъдат променени или отказани, преди парите да бъдат блокирани от вашата карта. Можете също така да опитате да се свържете чрез чат и да поискате отмяна на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат деблокирани след приблизително 45 дни, в зависимост от вашата банка.
-
Каква е цената за доставка от Amazon до България?
-
Как мога да прекратя членството си в Amazon Prime?
-
Какви са митническите правила при закупуване на стоки от Америка или други държави извън ЕС?
