СЕДМИ клас – 7 – Резултати, статистики и желания редим (04.06.2018–10.06.2018)

  • 182 331
  • 2 022
  •   1
Отговори
# 1 770
  • София
  • Мнения: 16 178
Дидева  Peace да, на първа страница кой да чете за новите стихотворения Simple Smile
Аз настоявах да учи лятото, ама не се получи, естествено. През годината беше зор. Само "На прощаване" пееше, каквото и друго да подхванеше. Към края и него забрави  Twisted Evil
При доста учители доброто рецитиране се оценява с шестица и така от нищото си трупаш запаси.


При нас, математическа гимназия, трудно "от нищото си трупаш запаси". Целта е детето да си помогне предварително по някакъв начин, ако въобще е възможно.

По-добре да прочете произведенията. Като "Немили-недраги" - мнооого тегаво й беше. "Много е скучно, мамоооо!"

# 1 771
  • София
  • Мнения: 16 178
Аз пък от 17 ч. боря 40 градусовата температура на набора.
В неделя тръгват на екскурзия и имам поръчение да е излекуван до тогава, защото нямало начин да я пропусне.
Пожела си таратор, след като му дадох течен аналгин. Изяде няколко купички и след това мина на череши. Вярно, че тези неща ще помогнат за свалянето на температурата, но започва да прилича на диетата на belinda Dizzy Face

Белинда май спря винено-плодовата диета. Wink Само по скучните теми се включва напоследък. Joy

Белинда! Hug

# 1 772
  • София
  • Мнения: 63
Значи, не смесвайте двата щата - език и математика.
За математиката определено се иска тип мислене и талант. За ученето на езици нещата не стоят точно така. Езиковите гимназии всъщност са общо образователни училища със засилено изучаване на език. Санака вече много хубаво обясни за какво са квотите в случая.
Както е видно в художествените училища също няма квоти. Който има най-изявен талант се класира по-напред, който няма - на опашката. С математиката е същото нещо - научава се до един момент, висшите пилотажи са за талантите.

Според мен математическите , по изкуствата и подобните (не се сещам за друг пример в момента) трябва да имат собствени изпити. Тези които нямат ... някакси общообразователни Simple Smile , без квоти, за най-добре общо-образовалите се Simple Smile

# 1 773
  • Мнения: 134
Здравейте! Аз имам следното питане: Ако сме приети и се запишем някъде на второ класиране, дали е възможно след трето класиране, ако е останало свободно място в по-желана паралелка, да си изтеглим документите и да се запишем там

# 1 774
  • София
  • Мнения: 6 893
За родители на близнаци:
Скрит текст:
Предполагам, че е аналогично и за останалите области.
Хм . От 2 човека - един от РУО София и един от МОН получих отговори, че можем да ползваме првдимството и след трето класиране, защото тези бройки са надпланови. Ще ме карате да пиша писмо. Sad

# 1 775
  • София
  • Мнения: 19 900
Здравейте! Аз имам следното питане: Ако сме приети и се запишем някъде на второ класиране, дали е възможно след трето класиране, ако е останало свободно място в по-желана паралелка, да си изтеглим документите и да се запишем там
Директно да се запишете с изтеглените документи - не. Изтегляте си документите от мястото, където детето е записано след второ класиране, подавате ново заявление с наредени желания според списъка със свободни места и чакате.. Може да се окажете на желаното място, може и другаде...
Опс, питали сте за след трето. Но и там не е по-различно, просто няма общо класиране. В конкретното училище ще подадете, но то по вътрешен ред ще нареди кандидатите за свободните места... И няма особена прозрачност на този етап, там са според мен най-големите заигравки.

Последна редакция: пт, 08 юни 2018, 21:09 от пенсионирана русалка

# 1 776
  • Мнения: X
Здравейте! Аз имам следното питане: Ако сме приети и се запишем някъде на второ класиране, дали е възможно след трето класиране, ако е останало свободно място в по-желана паралелка, да си изтеглим документите и да се запишем там
Ако ви класират, ще се запишете. Може и след второ да изтеглите, за да участвате в трето. Често там се появяват апетитни места  в предпочитани училищаа.

# 1 777
  • Sofia
  • Мнения: 1 195
Имам момче и момиче, но квотите са си дискриминация според мен. Няма логика там където е наплива на момичетата да ги има, а там където е на момчетата да ги няма. Или ги има навсякъде, или никъде...

Не мога да не се съглася с горното мнение!

Ох, ще се разплача Sob И всички да имат еднакви заплати; апартамент, кола и вила /само по едно от всяко/, да ходят на почивка два пъти в годината /ни повече, ни по-малко/... Направо ме хвърлихте в прегръдките на Енгелс, бре! Joy

Шегувам се! Grinning Квотите отчитат житейския факт, че момичетата като цяло се справят по-добре с теоретичните изпити, по пунктуални са и са по-склонни да вложат усилия в неща, които не са им интересни. Това не означава, че по-добре ще се справят с практиката. Не означава и обратното, разбира се. Но се дава равен шанс и на двата пола /нали за равноправие пледираме Wink/ да покажат как се справят.

По тази логика квоти трябва да има в СМГ, да се даде шанс на момичетата, защото пък с математиката момчетата са по-добри като цяло.

# 1 778
  • София
  • Мнения: 60
Цитат
Наново сверих всички редове и коригирах файла http://www.udoma.org/tmp/2017_vs_2018.pdf, сега би трябвало всичко да е точно! Моля който го е изтеглил да го дръпне наново, за да не става объркване.

А за класиранията на момчетата, може ли да се ориетираме по тази таблица?
Скрит текст:
По-скоро не. Трябва да си направите нова на базата на тези 3 документа, като махнете момичетата:
1. Статистиката за София в EXCEL с натрупване за за 2017 година.
2. Статистиката за София в EXCEL с натрупване за 2018. година.
3. Минималните балове на 2-ро класиране за София за 2017 година.

За улеснение Ви прилагам и текущата EXCEL-ска 2017_vs_2018 за момичетата с VLOOKUP-ите. Не е трудно, за който е работил с EXCEL да актуализира паралелките и да напасне параметрите на VLOOKUP-ите.


Добре де, добавих и момчетата за София в Sheet="FINAL_BOYS", а момичетата са във "FINAL_GIRLS".

Навсякъде съм приел, че балът се определя от 2*БЕЛ+2*МАТ. За общите и там съм сметнал, но колоната по която се образува балът е общата бройка за момчета и момичета.

Вече в окончателната EXCEL-ска таблица са оправени и момчетата, и момичетата, и общите и е в цвят!
EXCEL-ската 2017_vs_2018 .

Ако откриете грешки, пишете!
Администратор би ли качил на първа страница тази полезна табличка?! Така ще се намира по-бързо.
Благодаря за усилието Uprising!

# 1 779
  • Мнения: 305
Днес си разсъждавах, че езиците са на модни приливи и отливи. В началото и средата на 90-те английската беше връх на върховете, през осемдесетте- тя и френската. Никой по пое време, 90-те, не искаше испанската, тя беше като алтернатива. Сега, както писа някой по-напред, немският е модерен, защото е повече от достъпно висшето образование в Германия. А английският позамря, заради школите, които са вече под път и над път и обучението по чужд език, разбирай английски от първи клас.
Интересно ми е, какво възбуди интересът към испанския?

# 1 780
  • София
  • Мнения: 19 900
Мисля, че  не следва да се слага с лекота  знак за равенство между приема в МГ и ЕГ.  В МГ през гимназиалните години следва  натоварване с по-тежки задачи, задълбаване в дебрите на математиката... А за целта е нужна не  само база, а и дадености...  И един  добре направен изпит може да подбере деца с налични такива. И точно в този смисъл тазгодишният изпит е добър, понеже предишните позволяваха  с изкарани 95+ точки по мат на леснички задачи да залитне дете  по СМГ, а да не е баш математик... И в липсата на квоти там точно това е заложено - да се подберат деца, без значение на пола, които имат тези дадености и ще могат да ги доразвият, които ще се справят със сложността... И понеже се знае, че сред справилите се отлично девойки  интересът към МГ е все пак по-малък в сравнение с този при момчетата, са махнали квотите. Ако ги имаше, заради девойка с 85 точки примерно може да остане навън младеж с 95, като вторият е доказано по-добър по мат. Докато за ЕГ какво показват тези два изпити за кандидатите по отношение на даденостите им за изучаване на език- нищо съществено.. Език успешно се учи и от деца с хуманитарна насоченост, и от отлични математици, и от просто  деца с еднакво ниво по БЕЛ и мат, които нямат някаква изявеност в едната или другата посока.И съответно детето с бал 480+ утре може да е далеч по-посредствено в изучаването на новия език от дете с бал 450 примерно. Докато в МГ, при нормален изпит, позволяващ пресявка по способности, е малко вероятно дете със 100 точки и поддържан във времето интерес към мат да бъде изпреварено от дете с  80 точки. Не казвам, че подкрепям квотите, а само че паралелът между МГ и ЕГ при приема  не е съвсем показателен.

Въобще кофтито в цялата работа с ЕГ е, че няма опредлен профил, фиксиран набор от качества, които трябва да има едно дете, за да учи успешно език. И като няма такъв, няма и какво да се измери обективно и да покаже кой е по-заслужил. Докато с МГ не е така, с пеенето и свиренето също, с рисуването също, със спорта...При добър изпит и подборът в тях е относително точен.

Последна редакция: пт, 08 юни 2018, 21:43 от пенсионирана русалка

# 1 781
  • Мнения: 12 721
Интересно ми е, какво възбуди интересът към испанския?

Сой Луна е виновна 😂😂😂

# 1 782
  • София
  • Мнения: 10 468
.. И Виолета, или Вероника беше...  Joy

# 1 783
  • София
  • Мнения: 6 245
Интересно ми е, какво възбуди интересът към испанския?

Сой Луна е виновна 😂😂😂

А вие в провинцията как преживявате без испанска гимназия, направо не знам! Голяма ще да е мъката Stuck Out Tongue Winking Eye

# 1 784
  • Мнения: 305
.. И Виолета, или Вероника беше...  Joy

За тях се сетих и аз! Innocent

kopche, ако не е тайна, твоето седмокласниче в кое училище учи?

Общи условия

Активация на акаунт