Намаления – лято 2018 г.

  • 139 565
  • 678
  •   1
Отговори
# 660
  • Бургас
  • Мнения: 10 828
Вчера минах през Златна рибка и напазарувах доволно. Намаленията тази година са започнали по-рано там и беше налично всичко, което исках Smiley
И ти дават код за 5%, който може да ползваш дори и за намалените неща. И като период включва седмицата на черния петък, т.е ти дава 5% отгоре

Нищо не ми дадоха
Пращат го по мейла. Погледни си пощата / и в спама/. По принцип винаги пращат код при поръчка, но странното е, че този път кодът може и за периода на черната им седмица

# 661
  • Мнения: 72
Фоли фоли се изтеглят от България и в магазините им всичко е намалено с 70%, някои неща бяха на направо смешни цени.

Дали още работят в Парадайз? Бях там миналата събота и беше много обрано.

# 662
  • София
  • Мнения: 10 720
Освен Reserved, (HM) - кои други марки/магазини (с мъжка мода) - имат политика за 30дни мъни бек? Замяна не ми върши работа.

Последна редакция: ср, 21 ное 2018, 22:33 от Starrydream

# 663
  • Мнения: 5 178
Зара и другите под шапката на Индитекс. Пийк и Клопенбург в Сердика и Дъ мол.

# 664
  • Мнения: 50 840
И Уайкики

# 665
  • Мнения: 2 590
Някой да е успял да се свърже с Комсед? Даденият телефон е грешен или непълен.
Поръчката ми от миналия петък е приета, но непотвърдена и искам да разбера какво се случва.

# 666
  • Мнения: 6 053
Някой да е успял да се свърже с Комсед? Даденият телефон е грешен или непълен.
Поръчката ми от миналия петък е приета, но непотвърдена и искам да разбера какво се случва.
не мога да разбера този магазин, от години не си оправят страницата и телефона, явно имат доста клиенти и не им дреме дали ще привлекат нови, но и аз пробвах телефона за пореден път, ами не става

# 667
  • Мнения: 11 818
Моята поръчка от "Комсед" я потвърдиха вчера следобяд и веднага получих СМС, че ще ми бъде доставена утре (т.е. днес) и преди малко ми я доставиха.
Куриерът ми каза, че от "Спиди" са сложили на "Комсед" лимит на макс.100 пратки на ден и оттам произтича забавянето. Същото щяло да е и с днешните поръчки от "Емаг" и  "Фешън Дейс".
Търпение Simple Smile

# 668
  • Мнения: 4 561
Разочарована съм от Комсед. Направих поръчка преди 10 дни с код.  Все още стои със статус непотвърдена, а срока им за доставка е 10 дни. Нямам претенции за срока, но поне количествата могат да следят и да отбележат дали ще бъде изпълнена. Лишиха ме от възможността да купя конструктори от други магазини с намаления (докато все още има такива). През платформата на сайта никакъв отговор, по телефона е невъзможно да се свържа с тях. Миналата година пак същата работа с липсващи артикули, но поне успях да реагирам на време!
Дано този път съм вдигнала много шум за нищо, но май няма да е така...

# 669
  • София
  • Мнения: 7 329
Миналата година аз така се прецаках, чаках едно Лего уж налично 10 дни и накрая ми се обадиха да ми кажат, че го няма. И си го купих от друго място  на редовна цена, просто защото детето искаше точно това Лего.

# 670
  • Somewhere in Spacetime
  • Мнения: 1 428
Срокът за обработката на поръчките в Комсед е 10 работни дни. Моята поръчка е от 00:05 часа на 16.11. и също не е обработена. Не знам в какъв ред ги обработват, но има хора, които са получили поръчката си.
Миналата година само един артикул липсваше.
Ако тази година са повече, няма да пазарувам от Комсед догодина, независимо какво е намалението.
То голяма реклама и голямо вербуване  хората да поръчват (чак станаха досадни с постоянното напомняне по имейл и в Месинджър), и накрая може да се окаже едно голямо нищо.

# 671
  • София
  • Мнения: 7 329
Да, и на мен ужасно ми досаадиха с това писане по Месинджър. Затова тази година отидох още в петък до магазина и си купих на място каквото ми трябваше.

# 672
  • Мнения: 4 561
И аз предпочетох магазин, но точно тези модели, които детето си пожела бяха изчерпани. Smirk

# 673
  • Countryside
  • Мнения: 12 193
Аз си напатих миналата година от доставките и наличните продукти на Комсед(онлайн потъчка, от черния петък) и тази година под строй си отидох в магазина и си купих набелязаното.

# 674
  • Мнения: 2 590
Същата работа е и при мен с Комсед. Направих поръчката малко след 12ч на 16.11 и още е със статус непотвърдена, а казват, че поръчките се обработват по ред на пристигане. Вече няколко дни се опитвам да се свържа с тях, но без успех. 
Артикулът, който поръчах вече не е наличен, но никой не ме оведумява дали за мен ще има или не. И каква е вероятността някой да е поръчал същото нещо преди мен, като поръчката бързах да я направя малко след старта на намалението? Разочарована съм, но безсилна, че няма как да се свържа с тях. Писах и в Месинджър, но до днес никакъв отговор. Много са зле.

Общи условия

Активация на акаунт