От Великобритания до България – Превоз и закупуване на поръчките ни – 17

  • 50 839
  • 749
  •   1
Отговори
# 60
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
А защо за пратки от тук до Англия или Германия може да се наложи митница?

Според мен, Starrydream зададе 2 отделни въпроса, нямащи общо по между си. Поне аз така го разбрах и, съответно, отговорих само на втория. Peace

# 61
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Някой има ли информация за курса на GGBG, който трябваше да пристигне вчера? Раздават ли вече? Никакви мейли не съм получила все още. newsm78

# 62
  • София
  • Мнения: 9 926
Кой превозвач би се занимавал с митница, ако случайно пратката я задържат там (за Англия става дума)?

GGBG със сигурност са много добри в това отношение.
GabCo не са особено надежден вариант, ако пратката ти бъде задържана на английската митница – всъщност, именно това беше причината да ги сменя преди време. Опитаха се да ме шантажират да плащам несъществуващо ДДС и тотално ме изгубиха като клиент след този случай.
Ук-то-БГ (Габиели) ми писаха, че съдействат за т.нар. "освобождаване" - просто снимат писмото/ картата на което е обяснено как става плащането онлайн към съответната куриерска фирма.
Т.е. дават ми данните къде да платя ДДС-то и това е?!

Не разбрах колко струва връщането само (за ремонт или изобщо в 30 дневния срок)

Някой има ли информация за курса на GGBG, който трябваше да пристигне вчера? Раздават ли вече? Никакви мейли не съм получила все още. newsm78
И аз това гледам - нямам нищо - дори в профила.

# 63
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Ук-то-БГ (Габиели) ми писаха, че съдействат за т.нар. "освобождаване" - просто снимат писмото/ картата на което е обяснено как става плащането онлайн към съответната куриерска фирма.
Т.е. дават ми данните къде да платя ДДС-то и това е?!
Е, това, според мен, не е никакво "съдействие". Много ясно, че ще ти снимат уведомлението за задържане на пратката ти на митница. То, остава и това да не свършат...

Не разбрах колко струва връщането само (за ремонт или изобщо в 30 дневния срок)
За какъв тип връщане питаш? Чрез пощите, посредством куриер или с помощта на някой превозвач?

# 64
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
GGBG вече раздават курса. Ходете, ако имате пратки. Peace

# 65
  • София
  • Мнения: 9 926
Ук-то-БГ (Габиели) ми писаха, че съдействат за т.нар. "освобождаване" - просто снимат писмото/ картата на което е обяснено как става плащането онлайн към съответната куриерска фирма.
Т.е. дават ми данните къде да платя ДДС-то и това е?!
Е, това, според мен, не е никакво "съдействие". Много ясно, че ще ти снимат уведомлението за задържане на пратката ти на митница. То, остава и това да не свършат...
Ами и те го казаха че е "силно казано съдействие"...
Иначе какво трябва да направят ако го правят като хората, че ще говоря с едни други, които са ми наблизо?
Цитат
Не разбрах колко струва връщането само (за ремонт или изобщо в 30 дневния срок)
За какъв тип връщане питаш? Чрез пощите, посредством куриер или с помощта на някой превозвач?
Чрез превозвач.

# 66
  • European Union
  • Мнения: 1 387
Здравейте, някой пазарувал ли е наскоро от M and M директ? Имам няколко успешни поръчки, но последната ми отказаха и на адреса на габиели, и на ГГБГ. Чудя се дали да се пробвам с друг превозвач или няма смисъл.

# 67
  • София
  • Мнения: 9 850
Starrydream, спри да чакаш някой на готово да ти смели информацията и отвори някой сайт и прочети. Връщане с превозвач поне по мои данни има само до UK. Цените са посочени в сайтовете. GGBG имат тази услуга, GabCo също я имаха.

# 68
  • София
  • Мнения: 9 926
Starrydream, спри да чакаш някой на готово да ти смели информацията и отвори някой сайт и прочети. Връщане с превозвач поне по мои данни има само до UK. Цените са посочени в сайтовете. GGBG имат тази услуга, GabCo също я имаха.
За освобождаване от митница - в никой сайт не го пише как става...
Ето какво ми казаха другата фирма:
Скрит текст:
Скрит текст:
Обикновено при получаване на пратка извън ЕС на адреса се изпраща карта, на която присъстват всички данни, със които плащането онлайн на таксите е лесно и безпроблемно. При заплащане от наша страна на тази такса се дължи 6% комисионна върху сумата.
Не разбирам за какво съдействие говори Blаck Cat newsm78
6% (от 20% такса ) ми се струва ОК, не че аз не мога да си го платя и сам де.
Имам досег само с нашата митница. Задържаната пратка остава и там в някакво подразделение на митницата предполагам и след плащането я препращат към адреса на превозвача?!

ПП: За връщането - пращат веднъж месечно (само до UK), т.е. само за евентуално сервизиране ще се ползва явно)

Последна редакция: пт, 27 юли 2018, 13:00 от Starrydream

# 69
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Starrydream, кое пак не е ясно, бе, човек?

Като пиша "да ти асистират с ДДС-то" имам предвид точно "да го платят, вместо теб, и да не те занимават с никакви въпроси, свързани с митническите такси". Какво друго бих могла да искам да кажа, според теб?

От личен опит, само споменавам, че плащането на ДДС-то невинаги протича гладко и безпроблемно, така че не е на 100% сигурно, че човек може да си го плати сам във всички случаи.

Последна редакция: пт, 27 юли 2018, 18:08 от Blаck Cat

# 70
  • Мнения: 2 111
Здравейте,

Имам следния въпрос:
Миналата седмица поръчах от George (ASDA). След няколко дни (на 25.07.) получих имейл от Hermes, че поръчката ми е доставена на адреса на Gabco в UK. В мейла уж има опция за проследяване, но когато кликна на бутончето ми излиза следният надпис:
Sorry, there are no records matching your details. Please check that you have entered the correct information or contact your retailer for assistance.
В акаунта си в George виждам, че на пратката ми пише, че "This part of your order has now been despatched from our warehouse and is on it's way to (адреса)

и, че ще бъде доставена до днешна дата (27.07.), и толкова. При натискане на бутончето за tracking, пак същото съобщение:
Sorry, there are no records matching your details. Please check that you have entered the correct information or contact your retailer for assistance.

В акаунта в Gabco не виждам никакви пратки асоциирани с мен. Нито съм получавала мейли от Gabco, нито нищо.

Може ли някой да ми подскаже какъв би могъл да е проблемът и към кого да се обърна да го реша? Поръчвам за първи път лично от UK и още не съм съвсем в час.  Много благодаря!

# 71
  • София
  • Мнения: 9 850
В случая аз бих се обърнала към изпращача (сайта), да си оправят тракинга. И понеже сигурно ще питат не са ли пристигнали нещата, щях да кажа, че съм на почивка и не мога да проверя в момента.
После бих питала и Габко за съдействие.

# 72
  • София
  • Мнения: 6 094
И в предишната тема стана въпрос за "Доставка от Англия", но така и не разбрах ползва ли ги някой и дали е доволен.

# 73
  • Мнения: X
И в предишната тема стана въпрос за "Доставка от Англия", но така и не разбрах ползва ли ги някой и дали е доволен.
Аз ги ползвах няколко пъти, но вече няма да поръчвам при тях. Не съм имала проблеми иначе, получавам мейл когато пратката пристигне в техния склад и когато е в офиса в България. Не ми допада това, че смятат обемно тегло, а не реалното такова, както правят повечето други фирми. Пратки от по 2-3 кг ми ги пишат 8-9кг заради размера.

# 74
  • София
  • Мнения: 6 094
2 лв/кг са обявили. Утре ще се обадя да ги питам и ще докладвам.

Общи условия

Активация на акаунт