WIZZ AIR - 31

  • 68 184
  • 735
  •   1
Отговори
# 570
  • В страната на бурите
  • Мнения: 1 141
Малага също си заслужава - бяхме преди 2 месеца, ходихме до Гибралтар и Алхамбра оттам.
Някой летял ли е до Ейлат в Израел?
Интересува ме как може човек да се придвижи от летището до града?
мен също ме интересува всичко свързано с Ейлат. Голяма мечта ми е и само се моля да не спрат полетите поради липса на интерес. Дни преди да разбера за новата линия до Ейлат купих билети за Малага. Живот и здраве април бих отишла до Ейлат.

# 571
  • Мнения: 489
Здравейте, опитвам се да купя билети Варна-Лутън за 4 януари/ връщане април. Имам discount club. За датите през януари правоъгълникът с discount цена е празен, не мога да го избера.  Мога да избера само от горния ред, без discount.  За октомври-декември няма такъв проблем. Пробвах през мобилното, през телефона, през компютъра-  едно и също. За обратния полет всичко си излиза. Някой с подобен проблем?

# 572
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
Симулирах покупка, няма проблем при мен, цената с дескаунт клуб+днешното намаление е активна.
Попрегледах разписанието, спрените направления си имат разписание и цени от април нататък, да видим....

# 573
  • София
  • Мнения: 12 345
Някой летял ли е до Ейлат в Израел?
Интересува ме как може човек да се придвижи от летището до града?
мен също ме интересува всичко свързано с Ейлат. Голяма мечта ми е и само се моля да не спрат полетите поради липса на интерес. Дни преди да разбера за новата линия до Ейлат купих билети за Малага. Живот и здраве април бих отишла до Ейлат.

Купих билети за Ейлат.
За съжаление има половин година до тръгването.
След това ще разкажа как е.

# 574
  • София
  • Мнения: 2 896
Ползвах формата за оплаквания заради сгрешено име и вече чакам отговор повече от седмица. Полетът е на 12.09.  Сгрешеното име се получи по много нелеп начин: докато плащах сайта заби, получих съобщение за отказана транзакция от банката, защото явно междувременно цената се увеличи, защото при повторния опит вече беше по-висока и при тои повторен опит ми вкара по подразбиране моето име като име на пътника, а трябваше да е майка ми (както в първия опит). Писах с молба да го сменят...въпросът е има ли надежда това да стане до 11.09?
Някой да им е писал скоро и да сподели колко е чакал за отговор?

# 575
  • sf
  • Мнения: 11 881
Звънни им по телефона.

# 576
  • Мнения: 243
Ползвах формата за оплаквания заради сгрешено име и вече чакам отговор повече от седмица. Полетът е на 12.09.  Сгрешеното име се получи по много нелеп начин: докато плащах сайта заби, получих съобщение за отказана транзакция от банката, защото явно междувременно цената се увеличи, защото при повторния опит вече беше по-висока и при тои повторен опит ми вкара по подразбиране моето име като име на пътника, а трябваше да е майка ми (както в първия опит). Писах с молба да го сменят...въпросът е има ли надежда това да стане до 11.09?
Някой да им е писал скоро и да сподели колко е чакал за отговор?
Писах им в петък 11август, отговориха ми на 13авг. , тъй като бяха почивни дни, а за корекция на име , имате право на една безплатна.

# 577
  • София
  • Мнения: 2 896
Благодаря за отговорите
Явно ще им звъня
иначе - има безплатна корекция на име само ако има грешка в изписването - тип грешна буква, пропусната и т.н., а не изцяло друго име

# 578
  • Мнения: 1 045
Искам да попитам: Ще се чекирам след няколко часа и искам да купя Приорити. Дали да го направя сега или с чекирането-има ли разлика в цената?

# 579
  • София
  • Мнения: 2 896
да докладвам след разговора с тях (11 минути, от които 6 минути чакане с музичка) - смениха името, без допълнителна такса, само този път и само защото едва няколко минути след покупката съм направила оплакването (т.е. видно е, че не искам смяна, за да препродам билета)

# 580
  • Мнения: 118
Здравейте, опитвам от снощи да чекирам фамилията за сутрешен полет, но успях само с титуляра на резервацията, защото съм със запаметени данни. Не ми позволява да вкарам номер на документ за останалите.Този проблем го имах и преди 10 дни на отиване и стана само на стационарен компютър, но сега съм по хотели в чужбина и няма къде. Накой друг да е имал и решил такъв проблем.

# 581
  • Мнения: 1 521
Android приложението имате ли на телефона или и чрез него не става?

# 582
  • Мнения: 118
Не съм качвала приложението. Досега поне 10 пъти съм чекирала през телефона чрез мобилната версия на сайта.

# 583
  • Мнения: 1 851
blossom, имала съм подобен проблем - не можах да се справя със сайта на Air France през телефона. На рецепцията в хотела имаше компютър, който можеше да се ползва и с него стана. Пробвай през приложението и ако не стане-примолвай се за компютър.

# 584
  • Мнения: 35
Здравейте.
Спешно имам нужда от помощ.Закупих билети за Будапеща онзи ден,по време на чекирането им онлайн съм направила невъобразима грешка.За изтичането на личната карта на моят приятел съм написала вярно датата и годината но от 6 месец съм го написала 9ти,заради моята....нещо съм се объркала.На 25-ти този месец летим,как да оправя грешката....Ще се гръмна,изпаднала съм в ужас.

Общи условия

Активация на акаунт