Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 94 504
  • 2 907
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 5 059
О,аз със звуците малко даже прекалявам.
Леко нещо от някъде да се чуе,веднага ми се изправя косата.
Този звук сега ми казват,че само аз си го чувам,но определено е нещо,което преди го нямаше и ми прави голямо впечатление.
Иначе и аз ще съм скоро за смяна на задни лагери,почнали са да ручат,макар и съвсееееем леко.
Обаче не смея да ги направя сега,защото имам проблем със заден ляв спирачен апарат-всеки път като го свалят блокира(сменях и с нов,същото) и след това майстора буквално 2 часа не може да го отвори.
Предполагам,че при смяна на лагер се разглабя цялото това нещо,нали?

# 511
  • Мнения: 4 408
Благодаря ви за отговорите.

На мен също не ми се иска да правя този компромис - това,което искам vs. това, което мога да си позволя на този етап, но.. е факт.
А кола ми трябва бързо. До седмица-две.

Пак казвам, че аз си предпочитам сивика. Но тъй като имам пари за голфа, и се предполага, че са здрави и некапризни коли, го гледам като вариант.
Само не ми стана ясно кой от двигателите им е най-подходящ за мен и моите няма 500 км/месец

# 512
  • Мнения: 3 689
Благодаря ви за отговорите.

На мен също не ми се иска да правя този компромис - това,което искам vs. това, което мога да си позволя на този етап, но.. е факт.
А кола ми трябва бързо. До седмица-две.

Пак казвам, че аз си предпочитам сивика. Но тъй като имам пари за голфа, и се предполага, че са здрави и некапризни коли, го гледам като вариант.
Само не ми стана ясно кой от двигателите им е най-подходящ за мен и моите няма 500 км/месец
Разумния избор е Сивик. Няма логика да си вземеш евтина кола и после да наливаш непрекъснато пари за поддръжка, защото Голфа е чуплив, вярно е, че частите са му евтини, но пък труда за ремонта не е евтин. Ще ти струва колкото един Сивик, но ще караш Голф. Така мисля аз.

# 513
  • Мнения: 29 371
Няма ли шанс да ти намалят малко от цената на Хондата?

# 514
  • Мнения: 4 408
Не съм загледала конкретна хонда. Всички бензин 4/5 врати, 1.8. почват от 8 хиляди... Да намалят до 7.500 най-много предполагам..
пак не е 6 500 :/

Ама се радвам, че има поддръжници на сивик Simple Smile) Много, много ми харесва този дизайн и салон.. ех Heart

# 515
  • Мнения: 29 371
Много са поскъпнали явно.

# 516
  • Мнения: 3 689
Много са поскъпнали явно.
И има защо.

# 517
  • София
  • Мнения: 6 308
Кое поскъпнало? А кога е било евтино? Simple Smile

# 518
  • Мнения: 29 371
Ми, знам ли?!? Чак 8 хил.лв. за Хонда Сивик? Ама може, ако е по-новичка, де....

# 519
  • Мнения: 9 662
Е Сивик си е супер според мен. От мои приятели, които имат Сивик - никой не се е оплакал. За Голфа нищо не знам и не мога да кажа.

# 520
  • София
  • Мнения: 6 308
Ми, знам ли?!? Чак 8 хил.лв. за Хонда Сивик? Ама може, ако е по-новичка, де....
Ми като нова е 40 или там някъде. Под 10 годишна, логично да е към тази цена. Няма да 2-3. Simple Smile

# 521
  • Мнения: X
Погледни Пежо 308/ Ситроен  С4. Може и да ти харесат.

# 522
  • Мнения: 4 408
Уви,  говоря за сивик 2006-2007-2008. Не кой знае колко нови. На тях конкретно има ужасно слабо предлагане на бензин и са по-скъпи. Сравнение - сивик същата година, 2.2 дизел, почват от 6 500.

Благодаря за предложението за пежо. До колкото съм чела, френските са по-нежни и чупливи (спрямо vw и хонда)

# 523
  • Мнения: 3 732
Лучия, първа кола ли избираш? Какво си карала досега? Учебната каква беше?

Какъв е бюджета и какви са ти изискванията? За какво основно ще ползваш колата?

# 524
  • Мнения: 4 408
Първа моя, да. Учебната, преди 10 години,  ми беше ситроен C3.
До сега, година и половина, карах пасат комби B3 вариант, мой набор Grinning
Карала съм голф 3 като дежурен шофьор. Предимно бензин и газ, без учебната. Няколко пъти голф 4, дизел. По-труден ми е.
 Карам по 10 км в посока до работа. От време на време 50 км до съседен град.

Бюджет... 8 - 8 500, но това с парите за регистрация и т.н.
Изисквания - да не се чупи често, да ми е лесна за управление, да е хечбек, да е с 4/5 врати, да ми харесва дизайнът. Да не е твърде слаба и немощна, като досегашната. Не се състезавам и не летя, но искам по планински проходи да мога да изпреваря камион на изкачване, без за целта насрещното да е свободно 1 км. Не харесвам типично женски коли - поло, микра, корса и т.н

Общи условия

Активация на акаунт