Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 94 435
  • 2 907
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: 3 683
Ако е 1.6 значи е с нормален бензинов двигател. Има едно стъпково моторче, което регулира оборотите на празен ход, вероятно е за почистване и смазване.

# 346
  • Мнения: 3 732
На обед не можах да запаля.
Имам бензин и газ, антифриз и масло долях оня ден.

Въртя ключа, светват чайника и акумулатора и при дозавъртането на ключа гасне. Така 3 - 4 пъти и хванах рейса за работа.

Снощи я оставих на газ, а сутринта нищо не пипах.
 

За втори път ми пада акумулатора. Предния път причината беше липса на гориво. Сега каква е?

Предния път, пролетта беше, дойде мъжа на бивша колежка, купи кабели за ток и зареди мойта кола от нейната. След случката и аз си купих.
Да се моля на комшия ли за ток?

# 347
  • Мнения: 3 683
За да ти пада акумулатора, вероятно е за смяна. На колко години е?

# 348
  • Мнения: 3 732
Не знам.

Дори не знам какъв вид е.

# 349
  • Мнения: 3 683
Не знам.
Дори не знам какъв вид е.
Тогава иди някъде да ти го премерят и ако ти кажат, че е за смяна - купувай нов. Идват студени дни, трябва да си подготвена.

# 350
  • Мнения: 3 732
Продължението на падналия акумулатор ...
Ще пиша пък моля старите шофьори да ме извиняват като пиша глупости. Това, което пиша е от погледа на нищо не разбираща жена. Знам, че и други срамежливки четат, но не пишат. За тях се обяснявам така.


Днеска реших да опитам пак. И не стана.
Помолих случаен човек, бакшиш от съседния вход ако може да погледне. Дойде човека, подаде ми ток и ме прати близо в квартала да погледнат акумулатора.
Трябваше 20 минути след запалването да стоя в нея колата да работи без да я гася.

Отидох...
Прегледа ми беше много интересен, защото ми е за сефте.
Първото мерене беше с едно като гсм, което жената върза в двете кръгчета (клеми или букси беше името).
Показа ми екрана - 179, като минимума е 400.

Черната кутия, наречена акумулатор има 6 отвора обозначени с знак + като двете по - странични са отделени с черта.
Отвори ги и с едно като спринцовка започна да вади от течността вътре.
Първото излезе като тъмночервена кръв, като вино, с утайка. Останалите пет - чисти като сълза, като бисерна вода.

Каза, че е за смяна. Най - евтиния вариант беше 68 лв, средния клас - ТАБ - 103 лв и най - добрия - Варта - 168 лв. Дори и тъпа п##тка като мене е чувала името Варта- скъпо и качествено.
Не можех да си позволява Варта та избрах Таб.




Качествен ли ми е избора?
Според жената живота на един акумулатор е около 4 години.
Не знам кога е сменян за последно.


Дори и отрицателните коментари ще са ми от полза.

# 351
  • София
  • Мнения: 4 548
Качествен акумулатор може да издържи и повече от  4 г., но зависи как караш. Казвали са ми, че трябва поне 50-на км да навъртиш, за да се зареди добре акумулаторът. Моят е на 4 г., като последните 2 години колата я карам предимно на къси разстояния - 10-15 км из града, 1-2 пъти седмично, съответно не се зарежда добре. Та през тия две зими ми направи мизерия само по веднъж, някъде февруари в големите студове. Имам зарядно и си го свалям и зареждам. После си карам още година без проблем. Тая зима ми е интересно дали пак ще го зареждам, че имах няколко излизания за по повечко километри последните месеци.

# 352
  • Мнения: 3 732
Не знам кога и как се сваля, нито с какво и как се зарежда.

# 353
  • Мнения: 1 427
Като стана дума за акумулатори... и аз карам Спейс стар 1.6 с ГИ. И моя акумулатор е за смяна, колебая се между такъв с течност и сух. Със сух нямам опит, но пък зная, че нямат нужда от обслужване. За течния зарядно имам, ама като е нов мисля не би трябвало да го зареждам. Акумулатора зависи ли от модела на колата? Знам, че имат някакви ампери, колкото по- голям взема по- добре или ?

# 354
  • Мнения: 35 110
Хич ме няма в акумулаторите , но това, което ни казаха ,че ми слагат 62 ампера , а предния е бил 55. Но той си дойде така с колата. Карам я вече 4 години, а едва сега смених акумулатор. Обясняваха ми как е последен писък на модата и как карам без да го мисля за обслужване ама не запомних точно .. че малко се ядосах , че така по никое време олекнаха със 100 лв Wink

# 355
  • sofia
  • Мнения: 8 937
За определения модел кола (тип двигател) е нужен определен ампераж. И се гледа как са разположени + и –. Ако ви го сменят в сервиз, те си гледат тез неща.
Но макс 5 години ми е работил акумулатор без проблеми, на 6-тата зима го сменихме.

То май вече само "сухи" произвеждат и продават.

# 356
  • София
  • Мнения: 4 548
Преди си просех зарядно за акумулатора от съсед, но ми писна и си купих от Лидл. Имахме едно време една шкода от ония соц моделите, която бог знае защо беше с по-голям акумулатор - вместо 45 Аh беше с 60 и няколко. Съответно трудно се събираше на мястото си и не можеше да се стегне добре към подложката. Така до един прекрасен ден когато се размести в движение, даде накъсо към гърба на седалката (поставяше се зад гърба на задната седалка) и я запали. Е, беше успешно угасена без големи поражения.

# 357
  • Варна
  • Мнения: 36 603
Ооо, шкодите, на които двигателя беше отзад, а багажника отпред, помня ги Simple Smile

# 358
  • София
  • Мнения: 4 548
Ооо, шкодите, на които двигателя беше отзад, а багажника отпред, помня ги Simple Smile
Точно Hands Plus1

# 359
  • Мнения: 4 406
Здравейте,
Моля за съдействие за избор на автомобил. Тъй като се надявам на повече мнения, да не разводнявам темата ви, пуснах нова.
Много ще съм благодарна на всички, които отделят време да ми отговорят. (за хонда сивик или голф 5  е питането)

http://www.bg-mamma.com/?topic=1082007

Общи условия

Активация на акаунт