Созопол - мнения, впечатления и препоръки - 5

  • 81 263
  • 853
  •   1
Отговори
# 765
  • Мнения: 53
https://www.mediation.bg/mediation-centers/city/%D0%A1%D0%BE%D1% … 4%D0%B8%D1%8F/123
Това ли е собственичката? Докато четях и си помислих, че е излъгала за професията си, но явно не е. Много ниска топка и жалка история. Така не се прави бизнес, макар и страничен. А на тези от сайта можете да им направите сериозен проблем, те са администратори на лични данни и очевидно са злоупотребили с тях.
Да, това е жената и е доста неприятен човек. Тя е от типа хора, които нито на живо се радват, нито на умряло плачат

# 766
  • Мнения: X
Спомням си периода на строителството на този "хотел". Дълго време стоя на един етаж, а му бяха сложили такива стари , очукани прозорци, явно свалени от друга къща. В началото бях убедена, че някакви цигани си строят къщичка, с подръчни материали. В един период не бях минавала дълго и се шашнах като разбрах, че е станало хотел това чудо. Зимата ми прави впечатление, че южната страна е мухлясала и мокра. Мухълът върви по цялата стена... Явно сградата е правена с малко пари, подръчни материаши и вероятно със собствен труд. В това няма нищо лошо, но човек като не може да си позволи нещо качествено, да си направи една къщичка за себе си и да си живее. Не може хем да искаш да печелиш от туристи, хем да не предшагаш нищо насреща.

# 767
  • Мнения: 21 559
Стана ми интересно как свързахте тази "медиаторка" точно с този хотел?

# 768
  • Мнения: 53





Мисля, че това не струва 40 лв.на вечер

# 769
# 770
  • Мнения: 1 346
Баси мизерията (снимките)...
Стана ми интересно как свързахте тази "медиаторка" точно с този хотел?
https://ntr.tourism.government.bg/CategoryzationAll.nsf/detail.x … 03300AA&idb=2
https://ntr.tourism.government.bg/CategoryzationAll.nsf/detail.x … 031EA11&idb=2
Изтекло удостоверение за регистрация, нерегистриране на гости и неиздаване на касов бон...Като начало, бих написал едно официално писмо до кмета на Созопол с копие до НАП и КЗП.

Последна редакция: вт, 21 юли 2020, 13:58 от Leo...

# 771
  • Мнения: 53
Жената ми каза, че даже имам да и давам пари за тая стая, защото вместо 2 легла сме имали 3. Ама аз и казах, че по принцип платихме за двойна стая с една спалня не за 3 единични легна, това че е имало 3 единични легна мен не ме топли.

# 772
  • Мнения: 1 517
За пореден път се убеждавам колко глупави, нагли и нахални хора има! Била адвокат! Не стига, че няма едно нещо, което да ѝ е наред и вместо да се извини, за да позамаже нещата, тя заплашва. Не оставяйте тази работа така! Нека си понесе наказанието, което ѝ се полага по закон!

# 773
  • София
  • Мнения: 428
Тази особа е за телевизията , да се види  на какво е подложен Бг туристът на Черноморието .
 Плаща ли данъци ,  категория и т.н

# 774
  • Мнения: 21 559
Абе и сайтът може да се подпали, защо не проверяват какви места предлагат и имат ли валидни удостоверения, за мен те са главният виновник, освен че мястото е мизерия. Нали чрез него тази си предлага "хотела".

# 775
  • Мнения: 53
За пореден път се убеждавам колко глупави, нагли и нахални хора има! Била адвокат! Не стига, че няма едно нещо, което да ѝ е наред и вместо да се извини, за да позамаже нещата, тя заплашва. Не оставяйте тази работа така! Нека си понесе наказанието, което ѝ се полага по закон!
Най ми стана смешно, като ми каза, че ще ме съди та тя самата си е за осъждане. В случая трябваше да ми се обади и да каже, че се извинява за причиненото неудобство, мнението на клиентите и е важно и че ще се поправи, а аз щях да и отговоря, че и благодаря за отделеното време и щях да и пожелая хубав ден. Аз съм маникюристка и когато някоя клиентка ми каже, че има някакъв проблем с ноктите и прочие, аз и казвам, че се извинявам и може да дойде да поправим каквото е там напълно безплатно. Мисля, че когато искаш клиенти трябва да им угаждаш и да се поправяш от тяхното мнение. Аз лично поддържам обратна връзка с моите много ми е важно, понеже пробвам нови продукти и ме интересува дали са издръжливи и хубави

# 776
  • Мнения: 7 368
Абе и сайтът може да се подпали, защо не проверяват какви места предлагат и имат ли валидни удостоверения, за мен те са главният виновник, освен че мястото е мизерия. Нали чрез него тази си предлага "хотела".
На теория си напълно права, но за съжаление тези плйтформи не носят никаква оттоворност за местата за настаняване и изобщо за стоките и услугите, които се рекламират чрез тях. Преди години се пробвах точно от хотел Феникс в Созопол да се оплача на Групово. Никъкв резултат. Те само били  публикували офертите. Нямали ангажимент за проверяват местата за настанаване. Дори популярната ТА - Съни Турс, въпреки многото сигнали от турсти срещу хотел Саут Бийч -Царево и наистина сериозните проблеми, които имаше в този хотел, не си мръднаха пръста. Писах им многократно, изпращах снимки и им заявих, че предлагайки този хотел си уронват авторитета. Заявих им, че трябва  в началото на всеки нов сезон да проверяват местата, които предлагат и да стопират продажбите на пакети за този хотел. Самата агенция понесе много загуби, защото масово хората си поискаха парите или да им сменят хотела  и те ги препращаха в хотел 5* в Приморско, като разликата в цената беше за сметка на ТА. Това беше плез 2018 г. За лято 2019 продължиха да го предлагат, като дори на сайта им имаше информация, че хотелът е реновиран. Оказа се, че няма такова нещо. Само нещо дребно козметично  тук-там. Това баха споделили форумки, посетили хотела. Тази година пак го предлагат. Какво тогава да очакваме от сайт за групово пазаруване?! Проблемът идва точно от това, че няма.реален контрол на качеството на услугата. Звездите за категория се раздават под масата и после няма кой да проследи, дали нивото се поддържа за съответната категория. Тази затова е нагла и не й пука, защото наистина няма кой да й стопира бизнеса.

Последна редакция: вт, 21 юли 2020, 15:00 от fatalina

# 777
  • Мнения: 53
Абе и сайтът може да се подпали, защо не проверяват какви места предлагат и имат ли валидни удостоверения, за мен те са главният виновник, освен че мястото е мизерия. Нали чрез него тази си предлага "хотела".
На теория си напълно права, но за съжаление тези плитформи не носят никаква оттоворност за местата за настаняване и изобщо за стоките и услугите, които се реклямират чрез тях. Преди години се пробвах точно от хотел Феникс в Созопол да се оплача на Групово. Никъкв резултат. Те само били  публикували офиртите. Нямали ангажимент за проверяват местата за настанаване. Дори популярната ТА - Съни Турс, въпреки многото сигнали от турсти срещу хотел Саут Бийч -Царево и наистина сериозните проблеми, които имаше в този хотел, не си мръднаха пръста. Писах им многократно, изпращах снимки и им заявих, че предлагайки този хотел си уронват авторитета. Заявих им, че трябва  в началото на всеки нов сезон да проверяват местата, които предлагат и да стопират продажбити на пакити за този хотел. Самата агенция понесе много загуби, защото масово хората си поискаха парите или да им сменят хотела  и те ги препращаха в хотел 5* в Приморско, като разликата в цената беше за сметка на ТА. Това беше плез 2018 г. За лято 2019 продължиха да го предлагат, като дори на сайта им имаше информация, че хотилът е реновшран. Оказа се, че няма такома нещо. Сом нещо дребно козметично  тук-там. Това баха сподилили фолумки, поситили хотела
те продължават да го предлагат на сайта си. Какво да очакваме тогава от рекламна
Точно от групово закупих и аз ваучерите. Съгласна съм, че те не носят отговорност, но и нямат право да ми дават липните данни на собственичката и тя ми звъни да ми крещи и заплашва

# 778
  • Мнения: 843
Жената ми каза, че даже имам да и давам пари за тая стая, защото вместо 2 легла сме имали 3. Ама аз и казах, че по принцип платихме за двойна стая с една спалня не за 3 единични легна, това че е имало 3 единични легна мен не ме топли.
Вашият случай много ми напомня за наш подобен, само че за Нова година. Запазихме в хотел "Панорама" , в Пампорово, и два часа след това се чудехме да плачем ли, да се смеем ли! Поне 10 семейства бяхме и нямаше къде да се изместим. Мръсотия, счупени душове, легла, врати, контакти...За две кисели краставички хората се биха на блок масата...Поне за новогодишната вечер от персонала се бяха организирали по - добре ! Само да кажа, че  собственик се оказа Радо Шишарката Simple Smile По - точно беше наел хотела за сезона. Ама откъде да знаем...Simple Smile

# 779
  • Мнения: 53
Жената ми каза, че даже имам да и давам пари за тая стая, защото вместо 2 легла сме имали 3. Ама аз и казах, че по принцип платихме за двойна стая с една спалня не за 3 единични легна, това че е имало 3 единични легна мен не ме топли.
Вашият случай много ми напомня за наш подобен, само че за Нова година. Запазихме в хотел "Панорама" , в Пампорово, и два часа след това се чудехме да плачем ли, да се смеем ли! Поне 10 семейства бяхме и нямаше къде да се изместим. Мръсотия, счупени душове, легла, врати, контакти...За две кисели краставички хората се биха на блок масата...Поне за новогодишната вечер от персонала се бяха организирали по - добре ! Само да кажа, че  собственик се оказа Радо Шишарката Simple Smile По - точно беше наел хотела за сезона. Ама откъде да знаем...Simple Smile
Много е неприятно всички хора чакат лятната си почивка, а някой им я разваля. Ние дажв имахме вечерен час нямахме право да сме на вън по терасите след 10 часа собственичката идва да ни се кара. Аз я попитах с тези деца къде бихме могли са отидем освен на терасата, а и след като цяла вечер сме къпали, оправяли, хранили децата накрая сме ги приспали, а то естествено е станало 9:30-10 часа ние тепърва сядаме да вечеряме. Тя каза, че не я интересувало по рано да са заспивали и ние да ядем по рано да може 10 часа да смв си в стаите такива и били правилата

Общи условия

Активация на акаунт