Внимание!!! Куриерски услуги от Лондон до България с www.evtino.co.uk

  • 1 265
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6
Искам да ви разкажа за изключително неприятния си опит с куриерски услуги за превозване на личен багаж до България. Сайтът е www.evtino.co.uk , а собственикът, който така и не се представи и внимателно се старае да запази самоличността си в тайна в социалните мрежи, разбрах се казва Пламен Първанов и жена му Марияна Първанова. Също като попитах по телефона от коя куриерска компания ми се обаждат, с неохота ми каза, че фирмата е Лео Експрес. Предлагат превозване на багаж от и до Англия, както и пазаруване от английски сайтове и доставка до България.

Живея в Лондон и дадох заявка за вземане от адрес в Лондон около 3 седмици предварително, тъй като ми предстоеше пътуване отвъд океана и щях да отсъствам почти до самото ми пътуване за България. Господинът ми каза да се свържа отново в седмицата, в която исках багажът ми да бъде изпратен, което създаваше неудобство, имайки предвид че нямаше да съм се върнала дотогава, а той можеше просто да си запише поръчката малко по-отрано. Когато на дадената дата отново се свързах, за да потвърдя (въпреки международните роуминг тарифи и трудния достъп до интернет в страна от третия свят), господинът започна да ме разпитва колко точно са големи кашоните, които исках да изпратя. Опитах се да обясня, че няма как да взема точните размери, тъй като бях извън страната, но се опитах да бъда максимално информативна като му казах, че кашоните ми са закупени от Big Yellow Self Storage (най-голямата и добре известна верига за self-storage в Англия, откъдето много хора си закупуват опаковъчни материали и кутии) и са от най-големия размер. Вместо да влезе в Гугъл и да провери размерите, той започна да се заяжда. Отговорът му беше ‘nonsense’, което господинът едва ли знае какво означава, и започна да ми обяснява, че „има едно нещо, което се нарича рулетка и се използва за вземане на размери“. До този момент вече шокирана от реакцията, се опитах да му обясня, че съм отвъд океана и няма как да удовлетворя желанието му да взема точни размери (което по-късно в разговора се оказа, че не е толкова важно) и че се опитвам да му дам ориентировъчна големина, за да си прецени колко място ще му заемат в камиона. Обясних му, че няма нужда от подобни груби забележки и че трябва да се отнася с уважение към клиентите си. А той просто не спираше и не спираше да сипе злоба – ако той ми назовял някоя немска фирма, аз бих ли знаела размера на кашоните им? Та аз да не би да съм куриер, който работи на немския пазар! Човек би сметнал, че някой, чийто бизнес е това, ще има представа, а пък ако не – ще потърси в интернет и за 30 секунди казусът ще се разреши. Само че той предпочете да се разправя още близо час след това, за да даде отдушник на кривотата и злобата си. Това беше последвано и от заплахи, че щял да пусне във Фейсбук въпрос към „хилядите“ им последователи (реално около 700) и да ми докаже, че никой не знаел размерите на Big Yellow Self Storage и също че щял да ме таг-не, за да ми докаже че не съм права и аз да бера срам. Що за отношение е това боже мой! Невярваща на това, което се случва, тъй като едва ли някой някога се е отнасял толкова грубо, му казах, че ценя обноските повече от желанието да съм права на всяка цена и че би трябвало той също да цени клиентите си и че уменията му по обслужване на клиенти имат нужда от полиране. А отговорът? „Учете на обноски децата си, а не някой който ще ви върши бизнес.“

Няколко дни по-късно ужасът с този господин продължава. Пише ми разгневен, че аз като съм залагала толкова много на добрите обноски, не съм се била извинила на шофьора им, който ме бил чакал един час на адреса. При което вече се минаха всякакви граници. Обясних му, че неговият шофьор не само че закъсня с два часа за уговорения час за вземане на багажа, което на мен ми създаде неудобство и на който аз лично отговорих любезно по телефона, че не представлява проблем и че ще го изчакам, но този същият шофьор беше и лъжец. Отговор нямаше, а още по-малко пък и извинение – този същият човек, който искаше извинение от мен, за това че шофьорът му ме чакал. На следващия ден пристига поредният шок – „платете си по банков път, за да бъде изпратен багажът ви“. На което отговарям, че съм платила на шофьора при вземането на багажа, а отговор и извинение отново няма, при което започвам да се притеснявам за багажа си и в чии ръце е.

Въпреки огромното ми желание да не се занимавам с този цирей, краткият ми престой в Лондон между пътуванията ми не ми позволи достатъчно време да уредя друг превоз на багажа ми и се наложи да ползвам услугите на Пламен Първанов. Само че вие имате възможност да прецените дали искате някой да се отнася така с вас и се надявам да съм била полезна със споделянето на моя опит с този човек. Искреният ми съвет е потърсете друг в случай, че имате нужда да изпратите или получите багаж от Англия,  било то да сте пазарували или детето ви е студент там. Също избягвайте Cargo BG, отношението е сходно.

Последна редакция: пн, 23 юли 2018, 14:55 от Melliott

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 15 565
Правилно си постъпила, че споделяш тук, във форума. Peace

Пълен бойкот за такива мизерни нещастници!

# 2
  • Мнения: 6
Правилно си постъпила, че споделяш тук, във форума. Peace

Пълен бойкот за такива мизерни нещастници!

Благодаря Simple Smile

# 3
  • Мнения: 11 400
А той какви документи ти издаде за платените пари?

Дали пък НАП България и аналога на НАП в Англия няма да се заинтерсуват?

# 4
  • Мнения: 6
Шофьорът ми издаде ръчно написана квитанция. Също нямам представа къде е регистрирана фирмата и дали приходът и се облага в България или в Англия.

Междувременно попаднах на следния пост в друг форум, където тонът наподобява на същия господин. Явно нищо не се е променило от 2012 насам...

https://bgaudioclub.org/showthread.php?19473-Evtino-co-uk-%D0%BD … D0%B5%D1%82%D0%BE!

Последна редакция: вт, 24 юли 2018, 11:18 от Melliott

Общи условия

Активация на акаунт