Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 19 септ. 2018, 23:19 ч.

КРУИЗИ /Тема 12/

  • 38 899
  • 585
  •   2
Отговори
# 45
  • Мнения: 3 595
meduncka, Круиза е хубав, цената е добра за 10 дни. Може цената на круиза да падне 30-40 дни преди датата на тръгване, като LAST MINUTE, но и това не е сигурно. А тогава самолетните билети ще са сигурно двойно... Така че не виждам защо да не се буква... Satisfied

# 46
  • Мнения: 3 595
princes86,
Вие сте се отказали от резервацията, но не сте ги уведомили. Как те да разберат, че вашата резервация е канселирана? По-този начин сте блокирали за известно време някакви места на кораба... Има логика да са гневни...
Иначе как могат да ви задължат да платите? Как могат да ви блокират пари? Имате ли данни при тях на кредитна или дебитна карта?
Според мен пишете на круизната компания (нали е една и съща за двете резервации) и обяснете случая и няма как да плащате два пъти за един и същи круиз... Предполагам ще ви съдействат... Коя е компанията между другото?

# 47
  • Мнения: 124
princes86,
Вие сте се отказали от резервацията, но не сте ги уведомили. Как те да разберат, че вашата резервация е канселирана? По-този начин сте блокирали за известно време някакви места на кораба... Има логика да са гневни...
Иначе как могат да ви задължат да платите? Как могат да ви блокират пари? Имате ли данни при тях на кредитна или дебитна карта?
Според мен пишете на круизната компания (нали е една и съща за двете резервации) и обяснете случая и няма как да плащате два пъти за един и същи круиз... Предполагам ще ви съдействат... Коя е компанията между другото?


Компанията е MSC , кораба е Meraviglia.
Как правят резервация, след като не им е платена?
Това в БГ не може да се случи, имаш резервация като платиш, всичко останало е само условно...
А как да разбера дали имаме дублирана резервация??? Да не стане да се качим на кораба и да ни кажат имате две резервации, дължите пари и за другата???

# 48
  • Мнения: 3 595
Получихте ли номер на резервация, потвърдителен е-мейл от cruise24.de?
Ако сте потвърдили в сайта, че правите резервация, тя на тях им излиза като такава. Има номер и дата на резервацията.. Нищо, че не е платена. По банков път имате 7 дни мисля да платите... Не е веднага... Само с кредитна карта е плащане капаро на момента... Това, че не сте предприели нищо, не означава, че нямате резервация...

# 49
  • Мнения: 304
lunna pateka, благодаря ти!
Пак ще питам като имам въпроси.

# 50
  • Мнения: 124
Получихте ли номер на резервация, потвърдителен е-мейл от cruise24.de?
Ако сте потвърдили в сайта, че правите резервация, тя на тях им излиза като такава. Има номер и дата на резервацията.. Нищо, че не е платена. По банков път имате 7 дни мисля да платите... Не е веднага... Само с кредитна карта е плащане капаро на момента... Това, че не сте предприели нищо, не означава, че нямате резервация...

Потвърдих в имейл до тях и те ми изпратиха номер на резервацията, но след като разбрахме, че нямат опция с кредитна карта им се обадихме да им кажем, че не ни устройва този начин на плащане.
Добре, по какъв начин ще ни накарат да платим тази резервация, като не сме им предоставяли данните от кредитната карта..., от къде ще вземат парите?

# 51
  • Мнения: 3 595
Не могат от никъде...
Проверете има ли някъде в сайта им в нещо като генерални правила при резервация кога се канселира една резервация. Мисля, че има срок на плащане и ако не се плати, резервацията се канселира автоматично.. Потърсете това в техните условия...

# 52
  • Мнения: 124
Не могат от никъде...
Проверете има ли някъде в сайта им в нещо като генерални правила при резервация кога се канселира една резервация. Мисля, че има срок на плащане и ако не се плати, резервацията се канселира автоматично.. Потърсете това в техните условия...

Търсих много, но всичко е на немски и не мога и с преводача да намеря.
Сега проверявах в сайта на MSC имаме само една активна резервация и тя е точно тази, която си платихме с кредитната карта през seascaner. При тях условието беше ясно- ако не платите до еди си кога резервацията се канселира.
Не мога да разбера какви претенции и условия точно имат cruise24.de след като по цял свят се плаща с кредитни карти и ако няма плащане, съответно няма и резервация....(те били платили, вместо нас...пълен ъпсурт)...!

# 53
  • Мнения: 112
Спряли сме се на круиз с MSC Sinfonia, 10 нощувки,  маршрутът е следния:
Цената за двама възрастни и две деца е 1259 E, вътрешна кабина.
Според вас как е цената, време ли е вече да резервираме или да чакаме някаква още по-ниска цена?

Круиза наистина е хубав и цената е добра. Помислете за кабината - колко са големи децата? Вътрешните каюти са доста тесни, особено в по-малките кораби като този, допълнителните легла заемат малкото свободно пространство. Ако децата са малки е ок, но ако са по-големи ще ви е доста притеснено. От друга страна в каютата основно се прибираш да спиш...

# 54
  • Пловдив
  • Мнения: 1 919
Принцес, аз имах подобен неприятен казус с Аида и сийсканер,пак немски сайт. 1-2 дни след резервацията не можех да платя, след което се отказах, писах им, взех друго. После взех да получавам писма на пощенски адрес, не моя, че дължа пари за канселиране, като всяка седмица сумата се увеличаваше. Нямаха ми данни други, освен този адрес, който е на майка ми. Обадихме се в защита на потребителите, те не разбрах дали въобще решиха да правят нещо, след третото писмо писах на самата Аида, че не може да ми искат пари за нещо, което не е гарантирано по никакъв начин и че аз нямам никаква възможност да си направя застраховка на нещото, което те наричат резервация и че ни следвало или да платя капаро или да пратя моите данни, за да ми е активна. Не знам какво стана, не съм получавала писма от тогава, но аз все още се притеснявам да не изникват някой ден с искане за 3000 Евро.

# 55
  • Мнения: 3 595
Възможно е понеже нямат плащане с кредитна карта което става на момента, немския сайт да прави плащането вместо клиентите си веднага на МСЦ и после да си възстановява парите от получените след няколко дни банкови преводи. Сега ако са платили заради вас, може да не могат да си получат парите от МСЦ обратно. Но може да ги запитате под кое име са платили вашата резервация и защо тази резервация не я виждате на ваше име в сайта на МСЦ. Или им кажете, че вече имате друга потвърдена и платена резервация и няма как да платите още веднъж при тях.. Вие това казахте ли им го? Другия сайт пак немски ли е?

# 56
  • София
  • Мнения: 923
Здравейте, от няколко дни започнахме и ние с мъжа ми да планираме круиз. ...
Не препоръчвам! Била съм на този кораб - много малък, старичък, а и времето не е много добро за този период от годината.
За мен това би било голям компромис!

# 57
  • Мнения: 124
Възможно е понеже нямат плащане с кредитна карта което става на момента, немския сайт да прави плащането вместо клиентите си веднага на МСЦ и после да си възстановява парите от получените след няколко дни банкови преводи. Сега ако са платили заради вас, може да не могат да си получат парите от МСЦ обратно. Но може да ги запитате под кое име са платили вашата резервация и защо тази резервация не я виждате на ваше име в сайта на МСЦ. Или им кажете, че вече имате друга потвърдена и платена резервация и няма как да платите още веднъж при тях.. Вие това казахте ли им го? Другия сайт пак немски ли е?

Да,другия сайт е пак немски.
Не сме ги уведомявали, че имаме същата резервация, но през друг сайт.Не смятам, че съм длъжна да им давам обяснения.
Да платиш нещо, което незнаеш дали ще ти платят ми звучи меко казано налудничаво. Нито съм подписала договор, нито имат други данни освен имената и адреса ни.
Досега превеждах в сайта им общите условия и единственото, което намерих е, че след получаване на фактурата се дължи 20% от стойността на круиза. Не пише нищо за канселация... а няма как да няма такава точка в общите им условия.

# 58
  • Мнения: 3 595
Това че ние не знаем доста неща като клиенти, не значи, че няма някакви споразумения между круизни компании и фирмите/сайтовете, които им продават круизите... Това са си техни вътрешни правила за плащания, канселиране и т.н. Например има един английски сайт, който работи по съвсем друг начин и там резервация се прави само и единствено по телефона. Плащането също с банков превод, но те си "позволяват" да правят много големи отстъпки и промоции понякога... А доста трудно се буква с тях... Но те си имат собствени правила и ако искаш хубави цени на круизите, трябва да се съобразяваш с тях... Това е...Grinning

# 59
  • Мнения: 124
Това че ние не знаем доста неща като клиенти, не значи, че няма някакви споразумения между круизни компании и фирмите/сайтовете, които им продават круизите... Това са си техни вътрешни правила за плащания, канселиране и т.н. Например има един английски сайт, който работи по съвсем друг начин и там резервация се прави само и единствено по телефона. Плащането също с банков превод, но те си "позволяват" да правят много големи отстъпки и промоции понякога... А доста трудно се буква с тях... Но те си имат собствени правила и ако искаш хубави цени на круизите, трябва да се съобразяваш с тях... Това е...Grinning

Съгласна съм с всичко горенаписано,
но поканата за плащане, аналогично както проформа-фактурата при нас не означава сигурно плащане.
Не могат така да ми извиват ръцете и да ме заплашват с последни предупреждения, сякаш съм най-големия престъпник!!!
Не ми е изгодно да платя по банков път, защо да храня банките с такси???

Искам обаче да съм сигурна на 100% , че не ми е дублирана резервацията. Търсих в сайта на MSC някакви контакти, но не открих. Намирам само техни посредници.

Според вас възможно, ли е да се качим на кораба и да ни кажат - плащайте и за другата резервация?

Общи условия

Активация на акаунт