Лидл 120 - Октомври

  • 140 775
  • 1 837
  •   1
Отговори
# 315
  • софия
  • Мнения: 30 479
Брошурите за следващата седмица се отпечатани грешно и е паднало голямо късане и подреждане на страниците. Такова нещо до сега не бях виждала. Кой знае кой е изтеглил късата клечка да къса и слага на място.

# 316
  • София
  • Мнения: 2 370
Значи не само на мен ми е направило впечатление за точките.

# 317
  • Мнения: 10 425
"Далавера" може евентуално да има, ако са решили нераздадените бройки после да ги пуснат в продажба. Но пък това би било решение и идея не на касиерите, а да имат такава инструкция, да пестят бройките.

# 318
  • София
  • Мнения: 1 538
На мен за сметка около 30 лева и след мое напомняне ми дадоха 3 точки. Явно касиерката се притесни като и поисках, та реши да ми даде бонус.

# 319
  • София
  • Мнения: 5 589
Едва ли ще я пуснат за продажба. Моята сметка беше 53лв, и касиера не ми даде точки ,дори не ме попита, но аз си ги поисках. Каза" разбира се" и извади.

# 320
  • Мнения: 31 857
Няма как да има далавера с книгите. Строго ни е забранено да даваме книги без точки, точки при сметка по-малко от 25 лв и т.н. Може касиерите нещо да са отвеяни наистина, а може и точки да не са имали. Иначе със всяка бележка излиза и служебен бон, който ни напомня да дадем точка.
В нашия филиал наистина има пале с книги.
Напротив- имат точки, всичките пъти имаха. Peace А при плащане с карта също ли излиза служебния бон "дайте точка"? Принципно, не мога да кажа, че имам оплаквания от персонала като цяло. Но ето- отвеяността не само аз съм я забелязала... Rolling Eyes За това, че точките ако някой не си ги поиска се дават на следващ клиент- пак от това което съм видяла (поне в нашия магазин) не е така.
Миленски, да- като си поискаш отговорът винаги е "разбира се" Mr. Green Досега веднъж не съм забелязала, на мен или на друг клиент, да кажат, че нямат точки.

# 321
  • Мнения: 6 888
Момичета влизате в някакви конспирации. Обяснимо,де. И аз да бях,сигурно подобна мисъл щеше да ми хрумне
Инструкциите са: да се дават точки и книги. Други няма. И точки има предостатъчно и книги.
Ако на местно ниво са "решили"такова нещо в някой филиал,аз като клиент ще подам оплакване. Не във филиала. На горещата линия или имейл.

# 322
  • Мнения: X
Аз давам непоисканите  точки на други клиенти по свое усмотрение. И то  не задължително на следващият клиент. При нас доста хора, всъщност, не събират точки за книгата, някои пък изобщо не са разбрали, за какво са.

# 323
  • Мнения: 75 664
Ако аз съм на каса...бих следила преди всичко да върна точно и да маркирам точно. Толкова изисквания имат, че точките са им последна грижа.
На никога не са отказали ако допълнително си ги поиска.
Малко разбиране проявете. Не е края на света...да една книга говорим..

# 324
  • Мнения: 2 703
Всъщност далавера има с книгите. В OLX вече има пуснати книги, на места даже по няколко бройки, което е почти невъзможно да е от клиент.

# 325
  • Мнения: 6 888
Всъщност далавера има с книгите. В OLX вече има пуснати книги, на места даже по няколко бройки, което е почти невъзможно да е от клиент.
Кажи ми, че не мислиш, това,което си мисля,че мислиш. Всъщност всеки е свободен да разсъждава.
Аз като персонал в Лидл и знаейки как се държи на правилата на играта не само относно книги,стикита и подобни,но и като правила относно обслужване на клиенти,коректност задължителна към тях...
Съм длъжна да реагирам. Simple Smile

# 326
  • Мнения: 10 425
Всъщност далавера има с книгите. В OLX вече има пуснати книги, на места даже по няколко бройки, което е почти невъзможно да е от клиент.
Всъщност има логика точно от клиенти да е. Ако са получили едни брой, а правят големи сметки, какво да правят с втори, трети, пети екземпляр?

Обаче някак ме радва, че толкова вълнение и ревност за книга, а не този път за маслини, гащи или прах за пране. 😊

# 327
  • Мнения: 2 703
Рядко съм виждала клиенти да правят много големи сметки.  Все пак за една книга е нужно да изхарчиш 125 лв, а едва ли някой пазарува само от Лидл. Дано да не съм права, но съм се нагледала на какво ли не.

# 328
  • Мнения: 27 493
В нашия Лидъл вече питат "събирате ли точки?", клиента сам решава иска или не.

# 329
  • Мнения: 2 510
Нямам обяснение за това хронично не даване на точки.
Книги има. Много. За далавера пък изобщо не мога да си я представя.



Е не във всички магазини е така :=) В нашия ходя често. Смея да твърдя, че предлагат на всеки точки(поне това съм видяла). Книгата я имам от вече седмица. Продължавам да си пазарувам и всеки път ми дават точки, без въобще да ме питат "искате ли/събирате ли?".

Купих онзи ден за 1ви път "сладкото от люти чушки". За мен е топ! Супер ми е вкусно, различно, интересно:=) Със сигурност ще си го купувам и занапред. Не разбрах само защо стои над витрината с месо. Това е причината чак сега да го купя. Търсех и не намирах..Случайно го видях.

Общи условия

Активация на акаунт