Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да използвам гаранционния сервиз на Lidl за продукти, които имат гаранция?
Какви са работните часове на Lidl?
Как мога да търся информация за продукти, които ме интересуват в дадена тема?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да използвам гаранционния сервиз на Lidl за продукти, които имат гаранция?
Ако имате проблем с продукт, закупен от Lidl и покрит от гаранция, можете да използвате гаранционния сервиз. Първо опаковайте продукта и прикрепете касовата бележка или копие към него. След това го занесете в най-близкия офис на Еконт, където ще бъде изпратен до адреса на получателя: София 1000, ул. 'Искър'55 за сметка на получателя. След ремонт продуктът ще ви бъде върнат с куриер за тяхна сметка. Сервизът е валиден за период от 3 години.
-
Какви са работните часове на Lidl?
-
Как мога да търся информация за продукти, които ме интересуват в дадена тема?
-
Как да отворя капачката на бутилката със сметана?
-
Как да отворя чопър?
))))) няма да купувам конвектор, преотстъпвам го на друг
Тъй като не разбирам как точно работят- този "панел" отпред загрява ли се и остава ли топъл за известно време когато конвектора е изключен? Конвекторът на пипане много горещ ли е? Отзад също ли има подобен панел или е с повече дупки?
А имаше и моменти когато беше студено, ако не са запалили парното...
Има качено на сайта им упътване за него, значи са го пускали. Аз обаче не помня да съм го виждала, виждала съм само таймери някакви. Също да попитам дали са пускали смарт контакти или таймери?