RYANAIR -13

  • 54 877
  • 758
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 1 355
Имате ли някаква информация за липсващите полети София-Пиза?

# 286
  • Мнения: 1 686
Имате ли някаква информация за липсващите полети София-Пиза?
Те са сезонни, почват от април.

# 287
  • На брега на реката
  • Мнения: 4 361
Голям кошмар беше вчерашното ни пътуване и всичко породено от ултра лошата им организация.
За приорити за двама възрастни и редовни билети на две деца - проблеми нямахме. Пуснаха ни и четиримата на опашката с приорити. Изненадата дойде на самото летище, когато всички с приорити излязохме на открито, преди да се качим на самолета и чакахме близо 10 минути на студа, шума и лошата миризма. Тия с редовни билети се оказаха на топло и закрито. Никой нищо не ти обяснява защо чакаш и какво чакаш.
При самия заход към пистата самолетът спря, съобщиха по уредбата, че е повреден и чакат инструкции. След половин час чакане, върнаха самолета на мястото, от което се качвахме. След още половин съобщиха, че продължаваме да чакаме екипа по подръжката, после съобщиха, че повредата не е голяма и работят по отстраняване. 2 часа общо висене в самолета, плюс 4 часа полет, направо беше изпитание за децата и всички пасажери.
При толкова дълго висене, логично беше децата да огладнеят. Поръчката ни я записваха на салфетки. На салфетки, хора! Joy Успяха да ме разсмеят. После поръчката ни от пица с картофки я обърнаха върху мъжа ми. Общо час чакахме за невероятната храна. Отделно един куп объркани поръчки, питат кое за кого е било, връщаха и носеха ново, тотален хаос! Просто беше пълен потрес това пътуване.
От наблюденията ми обаче, на билет приорити нищо не мерят и проверяват. Най-заблудени бяха тия, които са си купили допълнителен ръчен багаж, мислейки си, че ще превозят и течност над 100мл. Всичко им взеха. На всички с редовен билет им провериха багажа дали влиза в рамката за размерите.

# 288
  • ГО
  • Мнения: 3 955
Ужас! Особено това с повредата, щях да откача от страх.

# 289
  • На брега на реката
  • Мнения: 4 361
Забраних си да мисля “ами ако се беше повредил при полета”, както и “дали са го ремонтирали добре”.
Но не спрях да се чудя защо установиха за проблема при самия заход към пистата.

# 290
  • София
  • Мнения: 23 156
Почти същото ни се случи в Пиза, ака помните разказите ми, само дето никой не даде информация ще се лети ли изобщо и сериозен ли е проблемът. При нас казаха, че има проблем след като автобусите ни закараха до самолета.Също така 1 час нямахме достъп до заведенията. Също бяхме с малко дете...
Била съм и на големи и на малки летища. Мисля, че това в Пиза е най- малкото, на което съм била, съответно по-лоша организация не съм виждала абсолютно никъде.

# 291
  • Мнения: 2 681
Повреди могат да се случат на всяка авиокомпания.
Не си избират момента, няма как да се предвидят.
За чакането навън - в Баден Баден е по същия начин, даже вървим пеша до машината.
Аз пък предпочитам да съм на въздух вместо в задушния салон.
При пътуване и без малки деца винаги си нося нещо сухо за похапване и си купувам/или наливам/ вода.
Не разчитам на храна в самолета. Като започнат да я разнасят - ами мирише ми тежко и гадно. Последния път при нас записваха поръчките в тефтерчета. Сигурно са им се изписали....
Да, неприятно е закъснението и самия полет е минал зле.
Но не само на РЕ се случват такива неща.

# 292
  • София
  • Мнения: 23 156
В моя случай за почти всичко ( като изключим повредата) вина носеше летището, изобщо не знаеха как да реагират. Плюс това се почувствах изключително дискриминирана ( може би това не е най-точнана дума), защото не говоря италиански. Отиват италианци, питат ги нещо, обясняват ми, отивам аз,  питам на английски - нямали право да дават информация. Мале, още са ми много черни...

# 293
  • На брега на реката
  • Мнения: 4 361
Това ни е четвърти полет от летище Дъблин, за сефте чакаме на открито. Или се качваме на автобус, или директно поемаме към отворения самолет. И далеч не покрива определението да сме на въздух, защото беше наситен с миризма на изгорели газове, придружен с типичния ирландски вятър.
За повредите, разбира се, че се случват. Но защо се установява при самия заход? Деляха ни буквално секунди до излитането.
Храната се изяде. 2ч престой на летището, 2ч престой в самолета и 4ч полет...колко още храна да бях помълнала за 4 членно семейство? Някак ако всичко се случваше по единично и на отделни полети, нямаше да ме впечатли. Вчера просто беше all in one Stuck Out Tongue Winking Eye

# 294
  • Мнения: 741
Здравейте, тотално объркана и аз с багажа,а изчетох доста. Купих 4 билета с приорити и един куфар. Това означава,че ще чекираме за багажното един куфар и ще вземем на борда с нас по един ръчен багаж и една дамска чанта,нали така? Друго което искам да попитам, купих билетите от агенция,мога ли някъде да видя резервацията? Пробвам в приложението,но ми иска имейл. И последно,куфарът който платих не е отбелязан в бордните карти,нормално ли е това,че малко се притеснявам тъй като реално никъде не го виждам, а имам само един касов бон че съм платила за него.. Thinking

Да, правилно си разбрала за салонния багаж и куфара.
Бордните карти в двете посоки би трябвало да ги получиш от агенцията разпечатани преди да започне пътуването. Ако са принтирани на български големия куфар не се вижда. Но на летището го разпознават по бар кода. За да си спокойна помоли агенцията да принтират бордните карти на английски. Там си пише за куфара.
И следващия път си резервирай директно от сайта на Райън, не е сложно.
Ако трябва ще помагаме от темата.


Здравейте, и аз имам проблем с багажа в бордната карта. Резервирала съм без приоритет, с безплатна малка чанта и регистриран багаж 20 кг. В бордната карта големият регистриран багаж не излиза. Прочетох от Вас да разпечатам картата на английски, но пак не е отразен багажа. Не знам какво да правя, притеснено ми е да тръгна така, дори и с бар-кода да се разчита, че багажа е платен. Моля, помагайте!

Абсолютно аналогичен случай имах миналата седмица, 4 човека с един багаж- куфар за чекиране. На бордната карта не излизаше багаж за чекиране, само проверих на името на кого съм платила багажа. Никакъв проблем нямаше, явно в системата им си стои тази информация. Чекирахме си багажа в Германия без проблем.

# 295
  • Мнения: 1 122
За пореден път- ако разпечатате бордната карта на английски, точно под часа на затваряне на гейта излиза чекирания 20 кг багаж. На българската версия не излиза, но всичко е в щрих- кода. Споко. Wink

# 296
  • София
  • Мнения: 3 761
Ще има ли проблем да си сложа фотоапарата на врата и да се кача така в самолета?Знае ли някой?Само с ръчен багаж ще пътувам.

# 297
  • Мнения: 2 681
А по време на полета къде ще държиш фотоапарата?
Би ме било страх да го сложа в краката си или под предната седалка.
Ако някой го нарита...
За твоята сигурност е добре да нямаш нищо, окачено на врата по време на полет
Иначе, ако го покриеш с якето при отвеждане към самолета може и да мине.

# 298
  • Мнения: 3 451
Няма проблем за фотоапарата.

# 299
  • Мнения: 1 355
Имате ли някаква информация за липсващите полети София-Пиза?
Те са сезонни, почват от април.
Да, знам, но защо липсват билети в продажба се чудя? За другите сезонни линии има.

Общи условия

Активация на акаунт