Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна дефектни обувки към Amazon, докато съм в България?
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Как мога да избера доставка до България, когато пазарувам от Amazon.de?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна дефектни обувки към Amazon, докато съм в България?
За да върнете дефектни обувки към Amazon от България, трябва да поставите етикет с адреса и баркода на получателя, както и другия баркод и едната фактура в пакета. След като пакетът бъде получен, Amazon ще възстанови сумата за артикула. Важно е да се свържете с Amazon за информация относно връщането и възстановяването на сумата.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
За да откажете поръчка от Amazon, първо проверете страницата „Моите скорошни и отворени поръчки“. Ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да промените или анулирате поръчката. Ако няма такъв бутон, парите вече са блокирани и поръчката се обработва. Всички поръчки могат да бъдат отказани или променени само докато не са блокирани парите. Можете също да опитате да се свържете чрез чат и да поискате отмяна на поръчката, но средствата ще бъдат отблокирани след около 45 дни, в зависимост от вашата банка. Като алтернатива можете да изпратите отказа на поръчката до вашата банка и те могат да я отблокират по-рано.
-
Как мога да избера доставка до България, когато пазарувам от Amazon.de?
-
Как мога да създам етикет за връщане на поръчка към Amazon, използвайки адрес в България?
-
Какво представлява услугата 'Prime Wardrobe'?