Пубертет при момчетата - Тема 3

  • 49 137
  • 769
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 367
Според мен, ако учителят се постарае да даде подробен план и изисква наистина важните, по негово осмотрение неща, на учениците ще им е по-лесно. В 11 клас, не мисля да чета с него. Мога да опитам да го мотивирам само. Абдикира, като види дългите уроци. Миналата година опитал, учил цял ден за контролно, ииии изкарал 3. Затова смята, че не си струва.Мотив няма.

# 631
  • Русе
  • Мнения: 12 259
 И нашият учител се гордее, че е писал 58% от двойките в гимназията. Езикова. Половината са с поне по една двойка, има и с по 3. И при нас драмата е с историята, по другите предмети ,не че е от ученолюбивите, но е с високи оценки. Аз помагам, той учи - учебник, записки в час си прави, планове, качени от учителя се учат. И накрая - 2, в най-добрия случай 3. Все нещо се разминават в критериите. Учат предмета и на английски.

# 632
  • Мнения: 19 348
Ох тази историяяяя..... Мразех я от дъното на душата си, когато бях ученичка, въпреки, че се стараех, учех и имах хубави оценки. Синът ми също я мрази. Уча с него само по този предмет - т.е. подчертавам му урока, после той го чете точна по точка, след това му разяснявам какво точно е написано и после го карам буквално да го научи наизуст. Ясно е, че на следващия ден всичко е забравено. Материала е просто трагичен, а и учителите не си дават много зор.
Има ли вариант да поговориш с учителката му по история? Да й обясниш, че по другите предмети има добър успех и се старае и, че историята му е много трудна? Историк няма да става, така че ако има някакъв вариант поне 3-ка да му оставя за края на годината, за да не му спъва цялостната оценка за годината. Ако е разбрана ще ви влезе в положението - особено, ако оценките по другите у предмети са добри. Знам, че не е редно да правим такива неща, обаче наистина заради един предмет не си заслужава да му заминава цялото старание по останалите предмети. Няма как децата да са отличници по всички предмети и да имат интерес към всичко

# 633
  • Мнения: 367
Не знам дали мога да я помоля, написах и какво мисля в писмен вид, но тя не отговори. А и той като не иска да учи, на какво основание да я помоля. Много са ни сложни отношенията с него в момента.Затова и писах в тази тема за пубертета при момчетата. Нито е да се караш, нито е да наказваш. Отказва да говори. На моменти сме на война.

# 634
  • София
  • Мнения: 2 007
А важна ли е оценката по история? И ако не е, а и той няма мотивация (т.е. няма да кандидатства с история), то какво значение има дали ще е 3 или 6? Все си мисля, че момче 11 клас би трябвало вече да се е ориентирал на какво да набляга, а родителя може само да подкрепя. Не са ли по- важни отношенията ви, от някаква оценка?

# 635
  • Мнения: 367
Не е важна, затова и  не настоявам за висока оценка. Но все пак 2 не ми се вижда нормално, че и 3 също. Нито е от малцинствата, нито е тъп и глупав. Все си мисля, че средно статистически 4 може да изкара, ама на...

# 636
  • Русе
  • Мнения: 12 259
Но все пак 2 не ми се вижда нормало, че и 3 също. Нито е от малцинствата, нито е тъп и глупав. Все си мисля, че средно статистически 4 може да изкара, ама на...
  Има преподаватели, които явно се гордеят с такива оценки. И в нашия случай сигурно половината клас ще е с 2 и 3.  А не е като да не учат по предмета.
Скрит текст:
Днес чакам да си представи проекта, за който събира информация не само от интернет, а и от книги и му се получи интересно и като тема и като изпълнение. Обещал му е да си го представи, ама вече трети час не го вдига.
Въпреки, че имаме връзка и сравнително доста си говорим с моя син, за училище не ме допуска много. За проекта обаче позволи да му помогна. Но след две години не знам как ще бъде.Дано в 11 и 12 клас не учат история. По новите наредби има такава вероятност. В 9 и 10 клас вземат целия общообразователен материал и в 11 и 12 клас учат предимно профилиращи предмети. Което май не е зле.
 

# 637
  • Мнения: X
Не е вероятност. История във втори гимназиален етап ще учат само тези ученици, за които тя е профилиращ предмет.

# 638
  • Мнения: 367
Не е вероятност. История във втори гимназиален етап ще учат само тези ученици, за които тя е профилиращ предмет.
Това е супер, стига  в учебниците за 9 и 10 клас  да не  нахвърлят безумно материала, в което се съмнявам. Механично да сбият всичко и посъкратят без  много мисъл. Това го умеят от министерството експертите.

# 639
  • Русе
  • Мнения: 12 259

Това е супер, стига  в учебниците за 9 и 10 клас  да не  нахвърлят безумно материала, в което се съмнявам. Механично да сбият всичко и посъкратят без  много мисъл. Това го умеят от министерството експертите.
Долу горе тъй стана. Първи срок на 9 клас от Средновековието до Френската революция - Англия, Франция,Прусия, Русия и от всичко по много.
 
  А за профилирането допускам че в езиковите гимназии ще сложат и по някой профил природо или хуманитарно ориентиран, за тези които си нямат като нас. Ама това е обект на друга тема, дет с помощта на Дидева я тъчем от доста време.

# 640
  • На топло в неговото сърце.
  • Мнения: 3 474
А те мончовците в това са най-добри!

# 641
  • Мнения: 367
Първи срок на 9 клас от Средновековието до Френската революция - Англия, Франция,Прусия, Русия и от всичко по много….
Имам спомен, че на нашите вторият час история беше през седмица.Т.е имат 1 и 1/2  часа на седмица. От всичко по много…. Сууупер!

# 642
  • Русе
  • Мнения: 12 259

Имам спомен, че на нашите вторият час история беше през седмица.Т.е имат 1 и 1/2  часа на седмица. От всичко по много…. Сууупер!

4 часа седмично първи и втори срок.

# 643
  • Мнения: 367
 Това за каква гимназия- езикова, математическа или обикновена без профил?

# 644
  • Мнения: X
За учебен план с ИИЧЕ.

Общи условия

Активация на акаунт