Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 55 183
  • 728
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 1 952


така питат  искаш пак да прати стоката или да върне парите

# 226
  • Мнения: 1 276
polin_a, благодаря!  bouquet

# 227
  • София
  • Мнения: 2 970
За Пратката с ДХЛ - звъни смело на телефона за клиенти и пратки на ДХЛ България.

Много са смотани, последните месеци все бавят пратки, и на мен ми бяха написали за една през декември, че съм била абсънт, като не са ми звъняли дори. Когато им се обадих се заобясняваха как били претоварени по празниците, да сме потвърдили адреса, дрън дрън. Което доведе до още 2 дни мотане на куриера им.

Втора пратка - отново през декември - куриерът бил нов и затова въпреки статус от сутринта в 9ч, че пратката е с куриер, пътуваща към мен - не идва изобщо до 16ч, аз им звъня и ми казват, куриерът е нов, има много задръстване, утре чакайте отново.

# 228
  • Мнения: 1 952
но има доказателства за диспут и връщане на парите
не само китайците мислят как да те прекарат

# 229
  • Мнения: 2 626
така питат  искаш пак да прати стоката или да върне парите
Не забравяй да му/и кажеш да поиска удължаване на защитата в случай на повторно плащане и да не го практикува много често защото има крадливи служители и в митниците/пощите дето нямат нищо против да ти приберат пакета и ти балъка да искаш повторно пращане докато един ден ти закрият акаунта. Та я си карайте диспут-а пък крадливите да го ...

# 230
  • Мнения: 2
За Пратката с ДХЛ - звъни смело на телефона за клиенти и пратки на ДХЛ България.

Много са смотани, последните месеци все бавят пратки, и на мен ми бяха написали за една през декември, че съм била абсънт, като не са ми звъняли дори. Когато им се обадих се заобясняваха как били претоварени по празниците, да сме потвърдили адреса, дрън дрън. Което доведе до още 2 дни мотане на куриера им.

Втора пратка - отново през декември - куриерът бил нов и затова въпреки статус от сутринта в 9ч, че пратката е с куриер, пътуваща към мен - не идва изобщо до 16ч, аз им звъня и ми казват, куриерът е нов, има много задръстване, утре чакайте отново.

Аз си получих пратката вчера, макар в тракинга да продължава да пише, че е във Варна. Тъкмо се бях наканила да звъня на DLH, когато ми звънна куриер от Интерлогистик и ми я достави на адрес. Успех на всички с получаване на пратките!

А някой от вас поръчвал ли е електрическа четка за зъби от алито? Дали сте доволни като качество?

# 231
  • Мнения: 184
Както на всякъде и в Али има мърлячи. Слагат купувани стоки от другите магазини с надеждата покрай тая стока да купи някой и други. Избягвайте ги такива. Практиката показва, че бързо събират негативни фирбеци и за няколко месеца затварят.
Ами  рейтинга беше добър ,а как да го разберем ,че предлага стока ,от която няма наличност.

Питането ми е освен диспута  за връщане на парите,поради неполучена пратка ,мога ли някъде да отбележа ,че търговвцът е нямал налична стоката още в началото и сега моли аз да откажа  поради някаква друга причина  ( мога във оценките ,но другаде има ли ? )?

# 232
  • Мнения: 184
Между другото китайчетата са големи “маймуни “.Получих обеци с друг цвят и търговецът умилително ме помоли да не правя проблем и щял да ми направи отстъпка за друга поръчка. Няма да се заяждам за 1-2лева ,разбира се .
Поръчвам същите обеци в моя си цвят -и му пиша за отстъпка -колкото за жеста (когато съм поръчала преди примерно са били 1,5$ ,сега са да речем 1,8$ ) -и получавам отговор -Е,каква отстъпка искате за 1 БР . ,въпреки че му пиша за сгрешения цвят на поръчката ...

...В случая трябва ли да отворя диспут за да се застраховам или да разчитам на думата на продавача? Как да постъпя?
На дума само Не може да разчитате !

# 233
  • България
  • Мнения: 6 911

А някой от вас поръчвал ли е електрическа четка за зъби от алито? Дали сте доволни като качество?
Чакам една такава:
https://www.aliexpress.com/item/Wireless-Charge-Sonic-Electric-T … .0.2e244c4da5o5o3
Продавачът има и на Oral B, но искам да пробвам друга марка.

Последна редакция: чт, 10 яну 2019, 13:20 от МоарейнД

# 234
  • Мнения: 2 626
Питането ми е освен диспута  за връщане на парите,поради неполучена пратка ,мога ли някъде да отбележа ,че търговвцът е нямал налична стоката още в началото и сега моли аз да откажа  поради някаква друга причина  ( мога във оценките ,но другаде има ли ? )?
Вие преценете дали снимката на разговора където казва, че няма наличност приложена към диспута ще го накара да приеме по-бързо условията ви в диспута. От моя опит с такива диспути не мога да кажа със сигурност.

# 235
  • Мнения: 6 578
Купон(AliExpress Coupon) $20 отстъпка при поръчка за над $200. независимо от кой/кои продавачи. Може да се комбинира с други отстъпки. Купона автоматично ще се добави в поръчката, ако условията са спазени. Важи от 10:00ч. на 14.01 до 10:00ч. на 21.01(бълг. време).
Един купон на потребител. Количествата са ограничени. Линк към купона https://sale.aliexpress.com/__mobile/VKWUCQhiwI.htm

# 236
  • Мнения: 805
Момичета, какво ще посъветвате в моя случай? Поръчах в средата на ноември едни обеци, защитата трябваше да изтече тази седмица. В трекинга няма движение от ноември. Влизам аз вчера и виждам, че срока на защитата вече е 36 дни. Нямам никакво съобщение от продавача. На сайта пише че този артикул вече не е наличен. Това какво значи, че продавача едностранно е удължил срока на защита/доставка? Аз вече изобщо се съмнявам че нещо е пращано. Имам ли право да отворя диспут или трябва да изтече новият срок?

# 237
  • Мнения: 9 785
Аз съм пускала, и съм печелила. Пускай.

# 238
  • Мнения: 2 626
Момичета, какво ще посъветвате в моя случай? Поръчах в средата на ноември едни обеци, защитата трябваше да изтече тази седмица. В трекинга няма движение от ноември. Влизам аз вчера и виждам, че срока на защитата вече е 36 дни. Нямам никакво съобщение от продавача. На сайта пише че този артикул вече не е наличен. Това какво значи, че продавача едностранно е удължил срока на защита/доставка? Аз вече изобщо се съмнявам че нещо е пращано. Имам ли право да отворя диспут или трябва да изтече новият срок?
Пускайте диспут сега. При защитена поръчка изписва грешка и трябва да пробвате пак на датата следваща датата от съобщението.

# 239
  • Мнения: 1 952
дори и продавача да даде още време, може да не се съобразите с това - сделката е 60 дена,
Лично аз винаги им давам още 30 дена преди диспут

Общи условия

Активация на акаунт