Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 51 980
  • 728
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 781
продавача наистина не трябва да ги има, а алито мисля че могат да ги съххранява все пак тези услуги са от банка на която сме клиенти
Работя в банка. Недопустимо е да се дават лични данни и тези от банковата картата. Това  е компрометирана карта. При злоупотреба,  претенцията ви към банката губи стойност. Всъщност този сайт не е европейски и по техните закони могат и да имат право да искат тези данни, но ние сме тези, които решаваме дали да ги предоставим.

Последна редакция: сб, 16 мар 2019, 15:40 от krasi78

# 691
  • Мнения: 2 373
продавача наистина не трябва да ги има, а алито мисля че могат да ги съххранява все пак тези услуги са от банка на която сме клиенти
Работя в банка. Недопустимо е да се дават лични данни и тези от банковата картата. Това  е компрометирана карта. При злоупотреба,  претенцията ви към банката губи стойност. Всъщност този сайт не е европейски и по техните закони могат и да имат право да искат тези данни, но ние сме тези, които решаваме дали да ги предоставим.
На личната карта трябва да се заличи ЕГН и номер на картата. Банковата може да се снима цялата отпред. Защитният код е отзад при плащане в Али се въвежда дори и него. Али искат да сравнят данните. Според мен също не е необходима такава проверка, но както се писа на други места изхода е да не се плаща вече с тази карта а с други.

# 692
  • Мнения: 781
И за мен решението е преиздаване на нова пластика. Явно картата вече буди съмнение.

# 693
  • Мнения: 156
Здравейте,може ли да ми препоръчате продавач за детски дрешки реплики?

# 694
  • Бургас
  • Мнения: 1 680
за картите алито казва да закрием средните числа, а някои си предадоха ЛК и на фейсбук

# 695
  • Мнения: 781
за картите алито казва да закрием средните числа, а някои си предадоха ЛК и на фейсбук
Да, първите 4 и последните 4 не са проблем. Дори в банката не виждаме в системата средните. Но много зачестиха опитите за неоторизирани плащания. При някой банката блокира картата и иска клиента да ги потвърди. Но, ако не е .....

# 696
  • Мнения: X
Оф, като имаш две мозъчни клетки, вземи научи, че dropship е "директна търговия", а crossborder значи "трансграничен". И не, никой не е длъжен да знае, коя компания, какви комбинации прави. Затова изобщо има форуми - да се пита и коментира.
Grinning
Не твърдя че е длъжен да знае, но поне да може да чете. Номера си беше написан и е достатъчно да бъде прочетен
Обаче
Аз написах дропшипъра а не дропшип. Кое точно не е ясно за да се опитам да ви поясня? Нали не си мислите, че всеки продавач в алито държи наличности на склад на цялата гама продукти които предлага?
Сингапурците са "най-тъпите балъци". Дават едно номерче и пратката цъка мъка цъка мъка пристига. "Големите" като Янвен, Малайзия и т.н. (да не обиждаме родните те си се знаят) все големи ама все н..ни и все клиентите податели/получатели им криви. Това е виждането на големите работи в бизнеса.
Сингапурците имат 4px да им върши "черната работа на yanwen", нищо че са им дъщерна компания. Данъци едно друго

# 697
  • Мнения: 2 373
Сингапурците имат 4px да им върши "черната работа на yanwen", нищо че са им дъщерна компания. Данъци едно друго
Точно така по-тъпи са Сингапурците затова дават един номер не няколко Защо да улесняват клиентите/търговците като може по-гадно с няколко номера.

# 698
  • Бургас
  • Мнения: 1 680
за картите алито казва да закрием средните числа, а някои си предадоха ЛК и на фейсбук
Да, първите 4 и последните 4 не са проблем. Дори в банката не виждаме в системата средните. Но много зачестиха опитите за неоторизирани плащания. При някой банката блокира картата и иска клиента да ги потвърди. Но, ако не е .....

като си в банка, кажи как да постъпим ако един ден се събудим и от картата ни липсват примерни 200 лв

скоро една каза че в картата и има над 240 лв а нещо е спира, оправи се и си купи за 17 лв. и и останаха над 200 ами и ако те изчезнат

и аз имах случай на компрометирани данни, но в картата имаше само 9 лв и сега преди всяка покупка пускам антивирусната, слагам "Malwarebytes Anti-Malware (MBAM)" и е пускам и нея, след това браузера го махам с деинсталатор да премахне и следите от него и слагам го наново

Последна редакция: сб, 16 мар 2019, 23:21 от musicdoubl3

# 699
  • Мнения: 781
за картите алито казва да закрием средните числа, а някои си предадоха ЛК и на фейсбук
Да, първите 4 и последните 4 не са проблем. Дори в банката не виждаме в системата средните. Но много зачестиха опитите за неоторизирани плащания. При някой банката блокира картата и иска клиента да ги потвърди. Но, ако не е .....

като си в банка, кажи как да постъпим ако един ден се събудим и от картата ни липсват примерни 200 лв

скоро една каза че в картата и има над 240 лв а нещо е спира, оправи се и си купи за 17 лв. и и останаха над 200 ами и ако те изчезнат

и аз имах случай на компрометирани данни, но в картата имаше само 9 лв и сега преди всяка покупка пускам антивирусната, слагам "Malwarebytes Anti-Malware (MBAM)" и е пускам и нея, след това браузера го махам с деинсталатор да премахне и следите от него и слагам го наново
Отделна сметка и карта само за тези цели. Но са допълнителни такси. Трудно е връщането на средствата да не кажа минимално. Аз карам смело и безотговорно и не знам кога ще изрева.

# 700
  • Мнения: X
Скрит текст:
Сингапурците имат 4px да им върши "черната работа на yanwen", нищо че са им дъщерна компания. Данъци едно друго
Точно така по-тъпи са Сингапурците затова дават един номер не няколко Защо да улесняват клиентите/търговците като може по-гадно с няколко номера.
Да де. И yanwen са дали на дамата един номер.

# 701
  • Мнения: 2 373
Скрит текст:
Сингапурците имат 4px да им върши "черната работа на yanwen", нищо че са им дъщерна компания. Данъци едно друго
Точно така по-тъпи са Сингапурците затова дават един номер не няколко Защо да улесняват клиентите/търговците като може по-гадно с няколко номера.
Да де. И yanwen са дали на дамата един номер.
Определено са и дали номер направо са и го извъртяли така да се каже Simple Smile

# 702
  • Варна
  • Мнения: 282
Скрит текст:
Сингапурците имат 4px да им върши "черната работа на yanwen", нищо че са им дъщерна компания. Данъци едно друго
Точно така по-тъпи са Сингапурците затова дават един номер не няколко Защо да улесняват клиентите/търговците като може по-гадно с няколко номера.
Да де. И yanwen са дали на дамата един номер.
Определено са и дали номер направо са и го извъртяли така да се каже Simple Smile

Мр Смит и Нетман, ако обичате да спрете да си го мерите, моля.

# 703
  • Мнения: 91
Здравейте,  получих съобщение от продавача, че поръчката ми е транспортирана необичайно дълго, да се свържа с него и да ми даде компенсация. Аз му отговорих, че срокът не ме притеснява и мога да изчакам до април. В доставки обаче поръчката е канселирана от продавача. В този случай да очаквам ли да ми върне парите или какво се случва. Като вляза в магазина му не излизат никакви артикули.  За първи път ми се случва подобно нещо.

# 704
  • Мнения: 2 373
В доставки обаче поръчката е канселирана от продавача. В този случай да очаквам ли да ми върне парите или какво се случва.
Поръчката със статус приключена ли е? Преди да изтече срока за изпращане ли е канцелирана или в момента тече времето за получаване т.н. защита, no статуса в проследяването е "... cancelled". Когато поръчката е приключена преди продавача да даде проследяващ номер (и да отбележе поръчката като изпратена ) парите се връщат автоматично (все едно не я е пратил). Когато има проследяващ номер и пратката е отбелязана като потеглила (но в раздела проследяване дава cancelled) трябва да се прави диспут.

Общи условия

Активация на акаунт