Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 54 966
  • 728
  •   1
Отговори
# 615
  • София
  • Мнения: 1 469
Здравейте, как да процедирам с една поръчка, която първо ми канцелираха, а сега ми пишат, че ако си искам стоката ще трябва да доплатя 0,10 usd допълнителни разходи. Поръчката е на малка сума.
Миналата седмица един тип ми канселира поръчката, писах му и не ми отговори, и доректно пуснах един диспут. Спечелих го за по - малко от 24 часа. Моя съвет е да отвориш един диспут и после му остави една лоша оценка и ще му дойде акъл в главата.

# 616
  • Мнения: 42 436
Днес пак разговарях с моя продавач - изпрати ми нов номер, според който нещото е в България; реших да почакам.

# 617
  • Мнения: 2 625
Днес пак разговарях с моя продавач - изпрати ми нов номер, според който нещото е в България; реших да почакам.
Ще споделите ли номера. Да не ви е пуснал пак динена кора ...

# 618
  • Мнения: 2 625
Здравейте, как да процедирам с една поръчка, която първо ми канцелираха, а сега ми пишат, че ако си искам стоката ще трябва да доплатя 0,10 usd допълнителни разходи. Поръчката е на малка сума.
Не плащате нищо и чакате да изтече срока за изпращане. Като прати прати.

# 619
  • Бургас
  • Мнения: 1 944
то и аз очаквам да е канселират една пратка че не мърда, но въпреки това ще изчакам месец, защото от опит знам че такива пратки понякога пристигат
https://t.17track.net/bg#nums=UR070034814CN
за 98 цента става дума, но китайските пощи не са е обработели

# 620
  • Мнения: 42 436
Това е номерът: UI098094866CN

# 621
  • Мнения: 1 716
Има ли още проблеми с български пощи ? Имам пратка, която съм я взела преди 2 седмици примерно, но според тракинг номера, не е пристигнала в България.

Чудя се дали и други не са пристигнали, а да няма информация.

# 622
  • Мнения: 66
Здравейте, как да процедирам с една поръчка, която първо ми канцелираха, а сега ми пишат, че ако си искам стоката ще трябва да доплатя 0,10 usd допълнителни разходи. Поръчката е на малка сума.
Не плащате нищо и чакате да изтече срока за изпращане. Като прати прати.
Проблемът е, че доколкото разбирам иска отново да правя поръчка, за да ми даде номер, и после щели да нагласят цената...


Не зная какво да правя.

# 623
  • София
  • Мнения: 1 469
Здравейте, как да процедирам с една поръчка, която първо ми канцелираха, а сега ми пишат, че ако си искам стоката ще трябва да доплатя 0,10 usd допълнителни разходи. Поръчката е на малка сума.
Не плащате нищо и чакате да изтече срока за изпращане. Като прати прати.
Проблемът е, че доколкото разбирам иска отново да правя поръчка, за да ми даде номер, и после щели да нагласят цената...


Не зная какво да правя.
Пуснете си диспут.

# 624
  • София
  • Мнения: 4 053
Моята драма с картата продължава. Според банката, вероятно проблемът е недостатъчна наличност. Да, ама не - поръчката е за 17 лв., а в картата има поне 250 лв. Другият вариант бил, че сметката на търговеца не е коректна - добреее, но как пък и на четиримата търговци все ще е некоректна newsm78 Според мен, въобще не могат да установят какво се случва и защо.
Посъветваха ме да откажа поръчката. ОК, но някъде четох, че това би намалило собствения ми рейтинг като клиент. Така ли е?

# 625
  • София
  • Мнения: 4 192
Вие плащате на Алиекспрес (сайта), не на търговеца. Друг е проблема

# 626
  • Бургас
  • Мнения: 1 944
мен ме съмнява - дали са написани коректно данните
секюрити кода е 3 числа, на картата ми има до него друг 4 чифрен код, който незнам за какво е
датата е от типа 12/21

# 627
  • Асеновград
  • Мнения: 588

... на картата ми има до него друг 4 чифрен код, който незнам за какво е
датата е от типа 12/21
Това е датата до която е активна картата . Това също се въвежда . Аз имам мастеркард и секретния код ми е отпред и е 4 цифри . На 2 карти . Не знам дали на всички мастеркард  е така .
П.С. Сега погледнах на дебитната е отзад и 3 цифри  а на кредитните са отпред и 4 цифри . За секретния код става дума .

Последна редакция: вт, 05 мар 2019, 18:22 от ianpav

# 628
  • Мнения: 2 625
Пак динена кора. Снимка на пакета прати ли ви? Има такава пратка. Тръгнала е на 24 януари, но на 25ти е пропаднала в средата на Китай и след това нищо. Няма как да проверите  дали е номер на ваша пратка или чужд. Пак ви е пуснал по пързалката да чакате 60 дена за тоя дето духа. Коректни търговски като този аз първо ги диспутирам пък после им плащам като пристигне стоката в срок. Да съм го карал да ме лъже? Тези продавачи дето се правят на тарикати ги принуждават да ползват Алиекспрес шипинга и им канцелирае неизправните. Докарват лошо име на съвкупния китайски народ, а и имат нахалството да въртят други номера на клиентите. Коректните сайтове (не говоря за Али) още като пуснат пакета и прикачат снимката на пакета към поръчката в сайта.

Последна редакция: ср, 06 мар 2019, 09:00 от netman71

# 629
  • Мнения: 2 625
Има ли още проблеми с български пощи ? Имам пратка, която съм я взела преди 2 седмици примерно, но според тракинг номера, не е пристигнала в България.

Чудя се дали и други не са пристигнали, а да няма информация.
Проблем може да има само от незнание R* номерата дават информация като пътуват из БГ но другите (U* примерно) не дават т.е
 Това дето го пишете е нормално. Не знам дали са нормализира ли минаването през митница. Това го усещат само митническите агенции дето освобождават по 100ина пратки на ден. За да ви е мирна главата ходете на гости в пощите преди да са върнали пратката за на получена в срок от 20 дена.  Може да ви се паднат неадекватни служители в клона. С тези заплати няма шанс да назначават само нобелови лауреати Wink

Последна редакция: ср, 06 мар 2019, 09:04 от netman71

Общи условия

Активация на акаунт