Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 54 418
  • 728
  •   1
Отговори
# 645
  • София
  • Мнения: 4 053
Явно имам предвид именно 3Д паролата. Хич не съм наясно, съжалявам ако се излагам  Embarassed От банката ме пратиха до банкомат, където активирах/изкарах въпросния SECURE CODE - регистрация и получаване на парола, това пише на бележката. Sms още не съм получила, но получих имейли от АЕ за всички поръчки, че са получили плащане и предстои обработката им.
Сега проверих - от сметката ми са изтеглени парите, значи плащане действително има.  Peace

# 646
  • Мнения: 2 575
От банката ме пратиха до банкомат, където активирах/изкарах въпросния SECURE CODE - регистрация и получаване на парола, това пише на бележката. Sms още не съм получила, но получих имейли от АЕ за всички поръчки, че са получили плащане и предстои обработката им.
Сега проверих - от сметката ми са изтеглени парите, значи плащане действително има.  Peace
Eeee най-после. Някой писа да се отиде до банкомант и да се "активира" преди първо плащане и се оказа прав/права. Успешно пазаруване.

# 647
  • Мнения: 4 660
Някой може ли да каже какво означава това че пратката пътува из Китай?

# 648
  • София
  • Мнения: 4 053
От банката ме пратиха до банкомат, където активирах/изкарах въпросния SECURE CODE - регистрация и получаване на парола, това пише на бележката. Sms още не съм получила, но получих имейли от АЕ за всички поръчки, че са получили плащане и предстои обработката им.
Сега проверих - от сметката ми са изтеглени парите, значи плащане действително има.  Peace
Eeee най-после. Някой писа да се отиде до банкомант и да се "активира" преди първо плащане и се оказа прав/права. Успешно пазаруване.
Да, действително някой назад предположи, че това може да е причината. Само дамата от телефона не се сети Mr. Green
Благодаря, успешни поръчки на всички и от мен!
Весел празник на дамите в темата, както и на близките на господата пишещи тук! Heart

# 649
  • Мнения: 41 686
Сега пак получих едни сребърни неща. В тази връзка исках да попитам нещо - от магазина вече два пъти ми пращат купон за отстъпка от 2 долара (ако поръчам над 19) - не съм ползвала купоните и не пише срок(то е само едно кратко съобщение). Все пак, имат ли срок за ползване, или е неограничено? По принцип купоните в Алиекспрес имат ли срок за ползване?

# 650
  • Мнения: 39
Здравейте! На 10.11.2018г. направихме поръчка на две външни батерии, плащане, номера за проследяване (от непроследяващите се Close) до тук ок, но ... все още ги няма. От 01.01.2019г. разменяме съобщения с продавача и най-накрая стигнахме до консенсус - да ми възтанови парите. Но ми иска Пейпъл, аз нямам! По какъв друг начин може да стане възвръщането на сумата? Благодаря предварително

# 651
  • Асеновград
  • Мнения: 580
По стандартния - диспут .

# 652
  • София
  • Мнения: 4 192
АКо не е пуснат диспут, поръчката се е потвърдила и продавачът си е получил вече парите. Аз затова не ги навя - веднага пускам с изтичането на стока

# 653
  • Мнения: 1 314
Направих поръчка от европейски склад с обявен срок на доставка 2-4 дни.
В момента в който мина плащането статуса стана, че поръчката ще бъде автоматично канселирана ако доставчика не изпрати до 27 дни? Това някакъв станадретн срок ли е?
Писах им 2 пъти. Първо отговориха че са много заети, след това ги питах за точна дата на изпращане, и ми отговориха с усмивка. Имат добър рейтинг, но за първи път поръчвам и подобно отношение леко ме дразни.
Имам и бутонче за отказване на поръчката. Имам ли право в този момент?

# 654
  • Мнения: 41 686
Много дълго! Моят срок (на предпоследната ми поръчка) беше 7 дни и 5 дена не я пращаха. Сутринта ги питах какво става и уж я изпратиха... Но 27 е много - да не е нещо специфично, което се доставя от другаде?

# 655
  • Мнения: 1 314
Ами прахосмукачка робот е, от европейски склад. И правейки поръчката пишеше, че има налични намси колко стотин бройки.
Аз сега имам ли право нещо да канселирам, или седя и чакам? Точно преди седмица поръчах, остават ми 20 дни от първоначалните 27.

# 656
  • Мнения: 41 686
Да, мисля, че няма проблем да се канселира преди изпращането.

# 657
  • Варна
  • Мнения: 284
Танита, може би трябваше да уточните с продавача предваротелно дали ще ви я изпрати от европейски склад. Представете си, че ви изпрати поръчката от Китай (тогава стоката отива на митница и влизате в допълнителни разходи) и коригира информацията в магазина си  и как ще докажете при диспут, че ви е заблудил? Мисля си, че още не е късно да ви отговори на въпроса преди да е изпратил пратката. Относно отговора на Петя Кагеяма - да, можете да откажете, но без да съм сигурен дали няма да се отрази на рейтинга ви. Особено ако пазарите от скоро в сайта и нямате натрупан рейтинг.
Приятно пазаруване.

# 658
  • Мнения: 1 314
Благодаря, ще разгледам дали някъде в поръчката ми е отразено, защото когато поръчвах си пишеше, че има наличности в европейски склад и даже си избрах държавата, от която шипват.
Ако канселирам сега, има ли нужда от диспут, за да ми върнат парите, или автоматично ще си ги получа?

# 659
  • София
  • Мнения: 4 192
Къде мога да си видя рейтинка като купувач?

Общи условия

Активация на акаунт