Мтел за пореден път ме разочароват!

  • 3 503
  • 24
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 5 622
Затова смених мобилния оператор ! Laughing Не че сега съм супер доволна-всички са  от един дол дренки !

 И ние направихме така преди време, изкарахме 2 години в Глобул и после, щото и онез се осраха, пак минахме към  Мтел.... така че  Crazy

# 16
  • Мнения: 992
искам аз пък да ви кажа на мен какво ми се случи
значи- на 7-ми всеки месец ми почва новата сметка и аз по навик проверявам каква ми е сметката и понеже съм на релакс 300 колко минути имам, и какво ми казва операторката от мтел
- сметката до момента ви е 2.24
при което аз шах защото съм се обаждала единствено на двата номера, които ми включват минутите. От там едно бързо разследване и се оказва че не са ми въвели втория номер)на майка ми) и като съм звъняла на нея ми е отчитало като към за всички останали номера. След като им казах да си проверят хубаво се оказа тяхна грешка и ми се обаждаха след това 3 пъти да ми кажат че от фактурата за следващия месец ще ми бъдат намелини 3 лева
Е това е много бях изненадана от няколкото им обаждания, но се чудя ако не бях проверила сметката си кой знае как щях да си им пларя като поп накрая на месеца

# 17
  • Мнения: 2 180
Сериозно ли за 2-3 лева си правила проблем?  Shocked
То верно,че въпроса е принципен, ама ме учудва.  newsm78

# 18
  • Варна
  • Мнения: 4 818
На мен ми се случи абсолютно същата случка преди 1 месец.
Чаках 48 часа за активация.
Писах запитване на сайта им, за туй безобразие, като на другия ден ми се обади крайно нахакана операторка да ми държи тон (пък не можехме да проведем човешки разговор, защото обхватът на вилата е на проблясъци) и да ми обяснява, че тел ми прекъсвал щото бил повреден. Sick. Не можело да бъде! Обаче нямах възможност да й кажа какво точно й мисля на госпожата, прекъсна ми се връзката... Бях крайно, безкрайно потресена, че може така да ми се кара някаква виновна и съжалявах, че не можех да побъбрим още малко. #Cussing out
След 3 дни получих обяснение на имейла, че Мтел били най-върховната компания с всичките му там самохвалби и технологичния срок за пускане на картата бил 48 часа. Операторката каза, че не било толкова лесно и изисквало време и технология да ти пуснат вълшебния телефон...
Пък после ходих до офиса, в който писах договор за прехвърляне от Прима на абонамент. Горката госпожа беше удивена, че толкова бавно е станала процедурата и каза, другия път да отивам там първо. Да, но аз като отидох, офисът беше затворен в работно време без бележка!? ooooh! После разбрах, че токът спрял, юпиеса нам си какво направил, избягали и няма кой да обясни на бедния клиент...
Най-общо казано, не съм въодушевена никак от Мтел. Имах други очаквания, не ги оправдаха.  Sick

# 19
  • Plovdiv
  • Мнения: 612
Така ме мотаха с изключване на гласова поща - 1 седмица ми я изключваха...
аз така бях се вбесила, когато се обадих да ми спрат роуминга. и любезната операторка почна да рецитира нещо, за промоции дъра бъра... и си губи времето. аз я питам ще ми плати ли сметката, щото офиса ми е на 100 м от брега на Дунав и Румънския оператор има по- силен сигнал и за миналия месец имам 20 мин  международни разговори без да напускам страната...

Не, че искам да се заяждам, но за това си има опция в телефона. Мини на ръчен режим на изпор на оператор, е няма да хващаш чужди оператора.

# 20
  • Мнения: 5 622
Сериозно ли за 2-3 лева си правила проблем?  Shocked
То верно,че въпроса е принципен, ама ме учудва.  newsm78

Защо не? Въпроса е принципен! АКо не го беше забелязала при сметка 2-3 лева, щеше да набъбне до 20-30, не е ли така?

# 21
  • Мнения: 3 153
Докато някой не предложи драстично по-ниски цени и добри оферти, както и връзка, аз лично си оставам на Мтел. Винаги съм била техен абонат и честно казано съм доволна, а и не се кефя да си сменям постоянно номера и да се налага да уведомявам всички, а и цялото упражнение да е за да спестя 5 лв. на месец, при положение, че няма да получа по-добро обслужване и преференции!

# 22
  • Мнения: 5 468
Сериозно ли за 2-3 лева си правила проблем?  Shocked
То верно,че въпроса е принципен, ама ме учудва.  newsm78

Разбира се, че ще прави проблем. Защото се е обадила да й вкарат 2 номера в безплатна тарифа, а единия не са й го вкарали. Има право на това. С това привличат клиенти.
Както МТел ще правят  проблем за 2-3 лв. Или те ще кажат - "Е, голямо чудо, 2 лева ни дължи еди кой си..." Или май ще те гонят до дупка да си им ги дадеш.

# 23
  • Мнения: 811
...отдела за борба с клиенти работи Mr. Green

# 24
  • София - Варна - Бургас
  • Мнения: 4 107
Не се учудвам за М-тел, аз преди 3 години избягах от тях в Глобул и.... сметката ми падна наполовина Grinning ?!
 - Когато М-тел, благодарение на ман'аала Костов бяха Абсолютен Монополист - Сим картата им струваше 350 US$ !?... Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт