Лидл 122 - Декември

  • 122 659
  • 1 897
  •   1
Отговори
# 225
  • Мадрид / София
  • Мнения: 6 093
При нас често го намаляват авокадото и си взимам. Но по някога взимам и от други места ако е хубаво и е изгодно. Има много арабски плодзеленчуци с ниски цени.

# 226
  • Мнения: 6 515
Бе как ше връщам зеле.
Обаче този мениджър свежест,да го питам аз,сега както има диня,мое ли да ми гарантира,че става за ядене,сладка е и си струва парите?!!!!Той дали е ял от нея???
Въйх, айдия Joy Шепни на Цочето, че трябва да опитваме, че иначе не можем сме компетентни Stuck Out Tongue Winking Eye

# 227
  • Мнения: 6 924
Бадемово брашно имаше при нас (Провадия). При нас е до пудрата захар, преди насипните ядки.

Купих щолен от 500 гр с марципан, хареса ни. Peace

# 228
  • Мнения: 1 121
Здравейте!

Някой може ли да сподели отзиви за тази електрическа четка за зъби, обмислям да я купя за подарък:

https://www.lidl.cz/cs/nabidka.htm?articleId=21994

Благодаря.

# 229
  • София
  • Мнения: 11 749
Здравейте,
някой знае ли къде в София има от бадемовото брашно в 3 магазина търсих няма питах и управителя каза, че го няма от 1 година което е така, но нали му смениха опаковката и уж го пускаха.

Благодаря!
Онзи ден, онзи.. в петък имаше на Раковска и взех 2 пакета, никой не го купуваш и си стоеше там където стои сметаната, малко е забутано в лилави опаковки в един кашон

# 230
  • Мнения: 4 534
За мухлясалото зеле човек не би се разхождал да го върне, но те как ще знаят. Ще си го продават, и повече хора ще изгорят.
Би трябвало Мениджър Свежест, който сутрин приема ПиЗ, да забележи, че има артикули с лошо качество и да рекламира доставеното количество. И после от Централен склад, на база и други рекламации от други филиали, в зависимост и от броя рекламации-решават дали да приемат вътрешната ни рекламация.
В случая, може би не е било видимо, за да реагира колегата. И ако рекламират клиентите, колегите ще имат предвид и ще обърнат внимание.
А чудя се аз как не забелязват, че лука системно е ужасен...не може да се проберат и 5 глави. А колко пъти им писах на мейла, че гъбите са мухлясали, а те ми казват, че мога да ги върна...мога ама не ми се разкарва, не ми е за парите, а за обратната връзка и за това пиша. Та си мисля, че обратната връзка просто не работи.

# 231
  • Варна
  • Мнения: 10 815
Лидл да назначат Мениджър Бг-мама, да чете оплакванията в темата и да взема мерки. Stuck Out Tongue Winking Eye

# 232
  • Мнения: 6 515
Ваня А, засягаш тема, която ми е присърце и мога много да пиша.
Най общо само да подчертая, че да, качеството на ПиЗ е отговорност на МС/мениджър свежест/ и този колега има свободата и задължението да преценя качеството му при приемане и през целия работен ден. Преминава се обучение и този който одобрява, че колегата се справя е Управител филиал. Друг е въпроса, че има колеги с малък стаж, а за специално този сектор си иска опит. Има и не толкова добре справящи се колеги. Но това не го решавам аз.
ПиЗ се рекламират всеки денот нас към Централен склад. Отделно се случва в едни филиали да има доставка с много по-добро качество, отколкото в друг. Пак нямаме вина. Моята работа е да рекламирам лошото качество, като разбира се имам съответния опит, за което. Имаме колеги, които като започват работа не знаят какво е карфиол, примерно. И аз съм била така в началото, споменавам го само, за да затвърдя, че се иска наистина доста практика и опит. Да успееш сутринта с бърз прочит, визуален, да "хванеш" некачественото. Като имаш предвид, че освен това,трябва за един час да разхвърляш тези три палета ПиЗ, да ги подредиш по регламентирана планограма и така да ги презентираш,  щото на клиента хем да му е удобно, хем свежо, хем красиво. Не е изобщо лесно.
Това е най- трудния сектор, за който има най-малко желаещи да го работят. Защото е и много отговорен. Имаме си внезапни, неочаквани вътрешни ревизии. И първото, което се проверява са ПиЗ и печивата. Последните също са отговорност на МС. И тъй като ПиЗ, печива, месо са най-голям приоритет на Лидл, съответно и на ревизията..Сещаш се каква отговорност е това. От всички критерии в ревизията,тези сектори носят или съответно дърпат най-много точки от оценката.
Всичко това го пиша, за да кажа,че не се подхвърля ей така този ПиЗ там, колкото да има нещо. А вече кой ,как работи по филиалите са си местни не/уредици.

Последна редакция: чт, 06 дек 2018, 00:40 от Thirteen#

# 233
  • Варна
  • Мнения: 10 815
Така описано изглежда много европейско. Обаче, рядко харесвам подредбата на зеленчуците и най-вече когато има, например, два вида картофи с неясни етикети кои на каква цена са.

# 234
  • Мнения: 6 515
Това пак зависи от опита на колегата. Ценовите табели са много важен критерий при ревизията.
А съм забелязала, че много клиенти не четат етикетите. Те просто виждат"картофи" и ...край. А това, че на етикета пише" Мити картофи, 1.69/ кг" не виждат. Или" Картофи 2 кг/ мрежа, 2.69 ". И ме питат - Тези картофи/ за мрежата/ 2.69 ли им е кг.? А на етикета пише-мрежа, 2кг.  Райската ябълка е с етикет за брой. Еми редовно искат на касата да я теглим
На етикета пише за брой, ама....

Последна редакция: чт, 06 дек 2018, 00:28 от Thirteen#

# 235
  • Мнения: 24 749
Брей, голяма отговорност, голямо чудо! Добре, че лекарства не продавате

# 236
# 237
  • 1st floor
  • Мнения: 9 152
Джобните грейки колко време излъчват топлина? newsm78

# 238
  • Мнения: 9 013
20-30 мин. Имаме две от 2-3 години, едната бързо се прецака, другата си е ок.

# 239
  • Мнения: 2 405
Брей, голяма отговорност, голямо чудо! Добре, че лекарства не продавате
За лекарствата мисля имаше някакви изисквания за ценз или отпаднаха? Нещо "омешахте компотите" ...

Общи условия

Активация на акаунт