А стихотворението е много нежно - трънчето в сърцето.


Усеща се колко ти е хубаво! Идвай на срещата, та да разказваш. 
. Крайните продукти анатомично са все едни и същи от Адам и Ева, та до най-новите попълнения на нашата компания - внучетата на АЙША и ДОБИ
. Е кое му е различното
? Все одинаково би казала моята руска подруга
. Надявам се, че имаш чувство за хумор и няма да се впрегнеш да ме оборваш
Съвсем нарочно го написах това. Ако ли пък ти доставя удоволствие (нали каза, че си роден философ) - моля 

Само това е сигурно на този свят, в друго не съм убедена! 



Защото Сендов е такъв и си е измислил удобна система.Нямаше безумно тъпите текстове за четене в първи клас,а текстовете даваха богата обща култура без да се иска запаметяване.Само за упражнение в четене,но...докато четеш и запомняш без насилие много неща.При изпълнение на поставените задачи децата се пускаха на двора и...когато минехме покрай оградата все се ядосвах,че детето ни стои на двора.ММ ме успокояваше,че първо си е изпълнила задачките и второ е на чист въздух.
Създадоха и навици за учене такива,каквито нито една друга система не създава.Когато я преместихме в другото у-ще тя казваше,че и е скучно ,защото тези неща ги е учила още в първи,втори клас.С една дума системата създаваше условия за учене без принуда и с удоволствие.Букварът в първи клас беше като Рибния буквар на Петър Берон - с много картини и информация без задача зазубряне.Дори Цвети не го изпускаше когато в петък каката донасяше чантата си.

Защото Сендов е такъв и си е измислил удобна система.Нямаше безумно тъпите текстове за четене в първи клас,а текстовете даваха богата обща култура без да се иска запаметяване.Само за упражнение в четене,но...докато четеш и запомняш без насилие много неща.При изпълнение на поставените задачи децата се пускаха на двора и...когато минехме покрай оградата все се ядосвах,че детето ни стои на двора.ММ ме успокояваше,че първо си е изпълнила задачките и второ е на чист въздух.
Създадоха и навици за учене такива,каквито нито една друга система не създава.Когато я преместихме в другото у-ще тя казваше,че и е скучно ,защото тези неща ги е учила още в първи,втори клас.С една дума системата създаваше условия за учене без принуда и с удоволствие.Букварът в първи клас беше като Рибния буквар на Петър Берон - с много картини и информация без задача зазубряне.Дори Цвети не го изпускаше когато в петък каката донасяше чантата си.
Препоръчани теми