Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са часовете по математика в Испанската гимназия?
Какви са разликите в часовете по математика между различните профили в гимназиите?
Какви са възможностите за стажове и насочване в университетите?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са часовете по математика в Испанската гимназия?
Според стария учебен план в Испанската гимназия имаше общо 350 часа за математика за 9-12 клас, с 258 часа за профил „Математика“ в 11 и 12 клас. С новия учебен план от випуск 2022 нагоре има общо 422 часа по математика за 8-12 клас, като за профил „Математика“ в 11 и 12 клас има съответно 353 часа.
-
Какви са разликите в часовете по математика между различните профили в гимназиите?
-
Какви са възможностите за стажове и насочване в университетите?
В университетите има различни възможности за стажове, като някои университетски кариерни центрове предоставят списъци с местата за стажове за конкретни специалности. Освен това има програми, финансирани от възпитаници, и съветници, които насочват студентите къде да направят стажове и колко да се подготвят за бъдещата си кариера.
-
Какво представлява СИП в контекста на математическите курсове?
-
Какви са възможностите за допълнителни занимания по математика в Американския колеж в 10-ти клас?
Дай боже всекиму! Ако попита нещо - помагам. Много, много рядко се е случвало. Сега, в 8-ми клас, за първи път знам докъде са стигнали с материала, защото в електронния дневник публикуват всички взети и предстоящи теми и, дето се вика, като ти е пред очите - ще го погледнеш.
Дали и какви домашни има продължавам да не се интересувам. 3. Дете № 3 - вадя домашните и накрая проверявам дали ги е написал, а по английски направо си му вися на главата, че иначе ще се мотае до следващата високосна /втори клас/. И пак изграждам навици, уча на самостоятелност и се надявам час по-скоро да нямам ангажимент. Контрол не съм изпитвала необходимост да упражнявам, защото се доверявам на училището - ако там резултатите са високи, значи няма проблем.
Мисля, че ясно го заявих - не съм имала проблеми с учители или с училище, доволна съм от тях, а претенциите на майката в Дрита ги отразих успешно, там проблемът не беше училището, а родителят, учителката си беше съвсем на място.
. Наистина се обърках.