Права ли съм или не

  • 2 873
  • 44
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 6 206
Дребнавост...
Това е моето мнение, ще си развалям обяда да говоря с някой си управител и рекламен на Каменица. Някой друг път.
Правила съм страшно много промоции и признавам единствените, които наистина имат ефект. Винаги им го казвам, на всички рекламни агенти. Най-успешната промоция ми е била на Джим Бийм когато пак със скреч карти манекени, наистина много готини момичета и момчета си събличаха тениската и  я подаряваха. Тогава ги разбихме, продавахме с кашони, страшен купон направихме. Никога след това никой не повтори този резултат.
Не е важно какво, а как.
Сигурна съм, че на помощните рекламни материали някъде със ситен шрифт е било написано, че важи само за наливна. Но си попаднала на пишман обяснавачи...
Само за протокола, да ти кажа, че много цветни си ги отнесла от персонала, управителя, агента. Тази негативна енергия, няма коя награда от скреч карта да ти я компенсира. Ако ти прави впечатление, де.

# 16
  • Мнения: 4 371
На мен в кафето пред Народния театър са ми носили мелба с една топка по-малко от упоменатите в менюто и без ананас (присъстващ в менюто). Поисках си ги, т.е. предложих или да платя 75% от цената, или да ми донесат спестената топка сладолед и ананаса.
Е, донесоха ми ги. Нито ми се извиниха, нито ми донесоха нещо утешително отгоре. Без срам и свян. Фрийстайлъри. Никога повече там!
Права си.

Лиска, кафето вече го няма.

# 17
  • Варна
  • Мнения: 4 818

Пък преди години една барманка (в дискотек) насъбрала етикети от няккаво водка, а може капачки да е било или нещо си там, пратила където тряба и спечелила нова хавтомобил Опел Корса. Ъм, късмет я!  Peace

# 18
  • Мнения: 2 407
Права си, много хитреят тези сервитиорки...

# 19
  • Мнения: 1 881
Права си, разбира се, аман от заблуждаващи реклами!
Хубаво е, че си си потърсила правата. Те разчитат на това, че ще се срамуваш да попиташ Sick

# 20
  • Мнения: 3 423
На мен в кафето пред Народния театър са ми носили мелба с една топка по-малко от упоменатите в менюто и без ананас (присъстващ в менюто). Поисках си ги, т.е. предложих или да платя 75% от цената, или да ми донесат спестената топка сладолед и ананаса.
Е, донесоха ми ги. Нито ми се извиниха, нито ми донесоха нещо утешително отгоре. Без срам и свян. Фрийстайлъри. Никога повече там!
Права си.

Лиска, кафето вече го няма.

Ами да, може би са прали някакви пари и им е било през
оная работа какво и как сервират и дали губят клиенти.
Не знаех, че ги няма вече. Сигурно са отишли другаде да перат.
OFF. Sorry.

# 21
  • Варна
  • Мнения: 634

Ми права си, разбира се.
Аз пък се дразня на заведенията, че не дават капачките на Кока Колата, ами си прибират наградите за тях.... Ама нещо не ми се разправя Crossing Arms Tired
И аз много се ядосвам за това,ама и да се разправям няма да има смисъл най-вероятно.

# 22
  • Мнения: 6 206
Проблемът между другото е в сервитьорката.
Бялата птица като те е видяла, че поръчваш такава бира е трябвало да ти предложи наливна, защото върви с промоция. Проблемът клъцнат в зародиш....
Дори и след това като е видяла, че нещата вървят не на добре, ти сменя бутилката с наливна.
Но не, трябва да се месят управители, рекламни на Каменица и тн.т.
Заведенията са труден бизнес, много труден. Правилните хора се намират трудно и трябва да се пазят като скъпоценни камъни, защото наистина са такива.
Но това е друга тема.

# 23
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Дуци, спомняш си в Хът какво се случи- не знам, но сметката щеше поне да е двойна ако го нямаше мъжът ти.
Обаче първата ми бира беше Загорка и май никой не ми обясни за наградите, а и табелки, нещо, стикер...не видях...

Да обясня- промоцията беше: взимаш си каменица и ти дават картон, на който от другата страна имаше абсолютно сложни за повечето жени въпроси. Кълна се- и за повечето мъже.
Е, мъжът на Дуци направо ни напи (или МЕ напи)  Grinning Нямаше въпрос, който да му се упре, нямаше бира, която да не пристигне..

Опс, редактирам- ФУТБОЛНИ въпроси. Примерно: през коя година Грег Милър е вкарал 2 гола във вратата на Англия
а 1967
б 1987
в 1990
г 1999

# 24
  • Мнения: 2 353
  Права си, рекламните кампании са за клиентите, а не за персонала на заведението. Фирмата е организирала кампания, за да привлече клиенти, а не сервитьорки. Баси патковската работа, нали ако клиентът е привлечен от награди ще изкупи повече бири и заведението ще спечели точно от това!

# 25
  • Мнения: 25 615
А ако прибавите към картинката и факта, че сервитьорката е наета без заплата, само на каквото си изкара от бакшиши или в най-добрия случай на минимална заплата плюс бакшиши (които се делят по сложна схема между всички в заведението, включително и шефа), на какви награди разчитате изобщо? И на какъв професионализъм? ooooh!
Не може с трици маймуни да ловиш!  Laughing

# 26
  • Мнения: 5 647
Абсолютно правилно си постъпила. Направило ми е впечатление, че от всичките тези промоции, които фирмата производител прави, голяма част от промоционалните продукти не достигат да крайния потребител. Много маймуни са на клона и всеки гледа да докопа нещо. Зареждам бензин от бензиностанции Оpet и от повече от месец има промоция, че за 15 л. гориво получаваш сладолед. Е, досега съм заредила 4 пъти за повече от 15 литра и сладолед не съм получила. Не ми е за сладоледа, не ме разбирайте погрешно, но като количеството е изчерпано или промоцияте е свършила, поне да махнат рекламите. И тъй като имам позната, която от години работи по бензиностанции, даже вече е шиф и тя самата ми е казвала, че дават промоцията, ако си я поискаш.

  Права си, рекламните кампании са за клиентите, а не за персонала на заведението. Фирмата е организирала кампания, за да привлече клиенти, а не сервитьорки. Баси патковската работа, нали ако клиентът е привлечен от награди ще изкупи повече бири и заведението ще спечели точно от това!

Да, но това сервитьорите не го разбират. Странно защо.

# 27
  • Мнения: 2 047
  Принципно, разбира се, че си права. Била си и в подходящото настроение за да се занимаваш с такива работи.

# 28
  • Мнения: 1 462
Единствено не одобрявам, че на въпросът "Колко скреч-карти да ви дадем" си отговорила, че не ги искаш.

# 29
  • Мнения: 3 153
На мен в кафето пред Народния театър са ми носили мелба с една топка по-малко от упоменатите в менюто и без ананас (присъстващ в менюто). Поисках си ги, т.е. предложих или да платя 75% от цената, или да ми донесат спестената топка сладолед и ананаса.
Е, донесоха ми ги. Нито ми се извиниха, нито ми донесоха нещо утешително отгоре. Без срам и свян. Фрийстайлъри. Никога повече там!
Права си.

Ооо, това кафе ми беше любимо и на мен с изцепките на персонала!!! Аз след спречкване с тях и наглостта им, небрежно бутах по някоя чаша от масата и поглеждах наглата сервитутка с най-невинен поглед и казвах:"Ууупс, случайно падна", а тя бълваше огън и жупел и ходеше с метлата да обира стъкла...........И така няколко пъти Mr. Green Каквото повикало, такова се обадило Peace

Общи условия

Активация на акаунт