Аз правих неофициално проучване, преди да купим, и това, което разбрах е, че те рядко се чупят.
Тоест, вървят безпроблемно доста време, което само по себе си ти намалява разходите и посещенията в сервиз.
Другите коли по-често ходят в сервиз и по-често сменят (евтини) части.
Когато човек, свикнал на не-японска кола, отиде в сервиз за някаква смяна, тогава частите му се виждат скъпи.
малък пример - един приятел десетина години има Ауди 3, което обожава. Жена му има десетина години Хюндай Гетс ( не японско, но става в случая).
Той не би сменил колата си за нищо на света.
Тя също, и коментира че за тези 10-ина години за парите които той е вкарал в поправка на Аудито, биха могли друга кола да вземат. Нейния хюндай влиза в сервиз за масло и филтри горе долу.
Друг приятел спомена за Хонда Джаз - Оо, и аз имах 6 години такава, много хубава кола, но я продадох.
Питаме - как и бяха частите, скъпи ли са?
Той - ами не знам, тя не се чупеше, не съм купувал части.
Та явно е това- рядко се чупят - евтини.
Като се счупят, сравнено с другите са - по-скъпи.