Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките - 8

  • 46 539
  • 789
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 2 373
Благодаря.
В сайта на белгийските пощи не е отразено като пристигнало

А в др.търсачка ми го дава че е в Лиеж.
Значи още пътуват. Проверихе ли дали са за вас или за друг човек? Проверката се прави на http://parcelsapp.com/en

Последна редакция: сб, 28 дек 2019, 02:04 от netman71

# 166
  • Мнения: 68 658
Втората справка е от този сайт, да. Къде пише за кого е...не виждам. Само трасето се вижда.

Да..намерих го. За мен е..да...моето име е.

# 167
  • Мнения: X
В BPost ще се появи след около седмица. След още две ще е в България. Около две, може и по бързо

Последна редакция: пт, 27 дек 2019, 18:38 от Анонимен

# 168
  • Мнения: 68 658
Да. Видях го къде е. Не знаех за тази опция..то от реклами нищо не се вижда в този сайт.

# 169
  • Мнения: 24
Здравейте. Не видях в темата да е коментирано досега и затова имам следния въпрос. Преди 10-ина месеца си бях поръчал нещо от AliExpress, което не беше с проследяващ номер, започващ с 'R', а с номер HJYTE6758262253YQ
. Поръчката време не пристигаше, в сайта на Ali в един момент пишеше, че е пристигнало в България, после, че не е било доставено успешно, че стояло на митница и какви ли не още статуси смени. Когато отидох в пощенския ми клон да попитам служителките какъв е случаят, те ме изненадаха с новата за мен информация, че непрепоръчаните пратки се предавали директно на пощальони и те ги оставяли по пощенските кутии (пропусна да ми каже, че по-вероятно си ги прибират) и пощата не знаела къде се намират такива пратки, а нямала и право да ги задържа в клона и да ми праща известие, съответно тя нямала представа къде може да се намира пратката, в който и да е момент. Някаква промяна ли е настъпила в законодателства, правилници, практики на Пощите или служителката ме е излъгала, защото пазарувам от близо 10 години и до тази година за всички пратки от Китай съм получавал известие от пощата, без значение проследими ли са, или не? Ако трябва да съм честен, едва след тази лекция, която друга служителка ми изнесе отново, започнах да се интересувам и да гледам дали пратката ми е препоръчана, защото, логично, предпочитам да дам повече за доставка, но да съм на 99% сигурен, че ще дойде, а не че ще зарадвам някой клет пощенски разносвач.

# 170
  • Мнения: 2 373
Здравейте. Не видях в темата да е коментирано досега и затова имам следния въпрос. Преди 10-ина месеца си бях поръчал нещо от AliExpress, което не беше с проследяващ номер, започващ с 'R', а с номер HJYTE6758262253YQ
. Поръчката време не пристигаше, в сайта на Ali в един момент пишеше, че е пристигнало в България, после, че не е било доставено успешно, че стояло на митница и какви ли не още статуси смени. Когато отидох в пощенския ми клон да попитам служителките какъв е случаят, те ме изненадаха с новата за мен информация, че непрепоръчаните пратки се предавали директно на пощальони и те ги оставяли по пощенските кутии (пропусна да ми каже, че по-вероятно си ги прибират) и пощата не знаела къде се намират такива пратки, а нямала и право да ги задържа в клона и да ми праща известие, съответно тя нямала представа къде може да се намира пратката, в който и да е момент. Някаква промяна ли е настъпила в законодателства, правилници, практики на Пощите или служителката ме е излъгала, защото пазарувам от близо 10 години и до тази година за всички пратки от Китай съм получавал известие от пощата, без значение проследими ли са, или не? Ако трябва да съм честен, едва след тази лекция, която друга служителка ми изнесе отново, започнах да се интересувам и да гледам дали пратката ми е препоръчана, защото, логично, предпочитам да дам повече за доставка, но да съм на 99% сигурен, че ще дойде, а не че ще зарадвам някой клет пощенски разносвач.
Да има промени. Преди време за всичко се оставяха бележки. Сега се пъхат по кутиите непроследимите стига да се събират в кутията. Някой клонове от няколко месеца влязоха в 21 век и вече за всеки пристигнал пакет получавате смс. Вероятно вашият клон все още не е модернизиран.

# 171
  • Мнения: 24
Да има промени. Преди време за всичко се оставяха бележки. Сега се пъхат по кутиите непроследимите стига да се събират в кутията. Някой клонове от няколко месеца влязоха в 21 век и вече за всеки пристигнал пакет получавате смс. Вероятно вашият клон все още не е модернизиран.

Моят клон не знам дали е влязъл и в 20 в. все още. Досега пратка в пощенската кутия не съм откривал, така че или някой ми я краде, или никой не си прави труда да ги слага вътре. Благодаря за потвърждението.

Последна редакция: чт, 02 яну 2020, 11:26 от bubanka

# 172
  • София
  • Мнения: 3
До преди няколко месеца в Централна поща, въпреки, че са уж в 21-ви век, ровеха като обезумяли из едни бакалски тефтери и търсеха всяка пратка, независимо от това, дали е препоръчана или не.  Но, в интерес на истината, пратка не съм пропуснала да получа. Откакто обаче получавам SMS за препоръчаните, а обикновените ми ги носят на адреса, има дребни нещица, които не получавам. В никакъв случай не мога да обвиня пощальоните, може проблемът да е някъде другаде. Но е факт, че в пощата не могат да ми дадат никаква информация за обикновенните пратки, с които до този момент проблем не съм имала.
Налага се да пиша на Алито, да отварям диспути за възстановяване на сумите. Хората са изключително коректни и, въпреки, че са категорични, че стоката ми е в България, ми възстановяват парите. За това, че те са си свършили работата, аз съмнение нямам. Проблемът е в нашите митници и пощенски служби. Жалко е........., много е жалко Sad

# 173
  • Мнения: 964
А коректно ли е да си искате парите, когато знаете, че пратката е на път и е само въпрос на време да я получите?
Хората са изключително коректни и, въпреки, че са категорични, че стоката ми е в България, ми възстановяват парите.

# 174
  • Мнения: 2 373
А коректно ли е да си искате парите, когато знаете, че пратката е на път и е само въпрос на време да я получите?
Хората са изключително коректни и, въпреки, че са категорични, че стоката ми е в България, ми възстановяват парите.
Седнали да питат за коректност. Коретно ли е да те обезщетят задето някой не си върши работата да доставя стоката за 20-30 дена а я доставя за 60-80? Коректно е! Когато някой има наглост да отправя претенции първо осмисли към кого ги отправя. Явно има много дето не им стиска да се изправят срещу реалните виновници за проблема. По лесно е да вменяваш вина на обикновените хора.

# 175
  • България
  • Мнения: 6 213
И при мен изненада, но приятна.
Винаги плащам за проследяващ номер, като в случая съм платила за AliExpress Standard Shipping.
Доттук всички пратки са били с проследяващ код, а тази ми изпратиха със SYRM1... - БГ пощи не може да я проследи.
Бях отписала нещата, че и поръчах от друг и изненада, днес пратката ми беше доставена със Спиди. Smiley

Последна редакция: пт, 10 яну 2020, 11:58 от МоарейнД

# 176
  • Мнения: 68 658
Бравос ☺
Аз да питам...днес е 50 ден в транзит. С RB е номера. Кога да пускам диспут-сега или след 10 дена? Да не изпусна някой срок?

# 177
  • България
  • Мнения: 6 213
Последните пет, шест дни от срока искам удължаване и ако не ми уважат искането на 60ия ден пускам диспут.
Чакам до последно, защото се е случвало да ми върнат парите и пратката вземе, че пристигне и после пак плащам.
Става дълга и широка.

# 178
  • Мнения: 5 255
Бравос ☺
Аз да питам...днес е 50 ден в транзит. С RB е номера. Кога да пускам диспут-сега или след 10 дена? Да не изпусна някой срок?
Имаш първоначален срок на защита избран от продавача и след този срок можеш да отвориш диспут. Къде се е шляела пратката през това време не е важно. Може и след първите 10 дни от изпращането на пратката, но само ако няма движение.

# 179
  • Мнения: 2 373
Последните пет, шест дни от срока искам удължаване и ако не ми уважат искането на 60ия ден пускам диспут.
Чакам до последно, защото се е случвало да ми върнат парите и пратката вземе, че пристигне и после пак плащам.
Става дълга и широка.
Това не важи за типа пратки цитиран от тета75,а само за т.н. непроследими (U*XX, S00000*, LVS* и т.н.) сайта за тях разрешава чак на 61ви ден. Защо се пуска на 51 ден за R*XX пратките ще разясня по-късно.

Общи условия

Активация на акаунт