Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Пазаруване от сайта на Victoria's secret - 11

  • 3 003
  • 52
  •   1
Отговори
  • Мнения: 313
Срокове и цени за доставка: https://customerservice.victoriassecret.com/app/answers/detail/a_id/94

Стандартната цена на доставка до България е:
Над 100€: Безплатна
Под 100€: 8€ (до 2 седмици)
Доставка: 5-7 работни дни.
Експресна доставка: 15€ (до 4 дни)

Не рядко има промоции с безплатна доставка над 75€ и 50€, случвало се е и над 25€ - цената на доставка към момента се вижда най-отгоре в сайта, в черната хоризонтална лента. Може да се наложи да се приложи код, когато цената е под 100€ и е промоционална.

Доставките се получават със DPD/Speedy или с DHL
При доставка със DPD/Speedy от Вас не се изисква нищо, освен да седите и да я чакате на адреса.
При доставка с DHL се изисква митническо освобождаване, което се състои в предоставяне на преведените фактури. За него трябва да имате и EORI номер. Не се изисква заплащане на нищо (Мито, ДДС), освобождаването е чисто формално.

Мито и ДДС не се дължи за никакви пратки.

От сайта на Victoria's Secret: Taxes & Duties are included in the product price. They are based on the purchased merchandise’s country of origin/manufacturing and the classification of that merchandise. Може да се види тук: https://customerservice.victoriassecret.com/app/answers/detail/a_id/93

Ако някой някога по някаква причина ви иска някаква такса за пратката - свържете се с online support-a на сайта (най-долу - Live Chat), те ще ви асистират и ще ви обяснят какво да правите.

Кодове за намаления:

Всички текущи кодове за намаления и промоции могат да се видят най-долу в сайта, в секцията Today's Offers. Някои имат изисквания, за да бъдат приложени, други - не. Например, подарък при поръчка над 75€ - логично, за да можете да вземете подаръка и да приложите кода, трябва да сте поръчали продукти за над 75€, като в повечето случаи се изключва нещата от разпродажба (clearance/sale).
При по-големи поръчки в пратката си също може да намерите код за отстъпка, който най-често е 20% на един продукт и има специален ПИН-код, който може да се използва еднократно. Всички условия на тези кодове са описани в брошурата, в която са изредени и която е пристигнала с доставката. Разбира се, може да има и други кодове и отстъпки. Те са си лично за Вас, като комплимент към клиент и не можете да ги намерите в официалния сайт.

При пускане на поръчка:

1. Уверете се, че това, което поръчвате, е в точния размер, цвят и с точната цена. Ако поръчвате от намаление, може когато смените цвета, цената да се промени - следете го.
2. Приложете всички кодове - за намаления, за подаръци и за безплатна доставка, ако е необходим. Уверете се, че всичките са приети. Можете да ползвате до 3 различни промо кода в една поръчка.
3. Поръчката ви трябва да мине през E-Shop world. Дали е минала правилно ще разберете, ако след като продължите нямате начислена доставка и не Ви е изписало "E-Shop World is not available/not respondin at the moment". Ако се получи тази грешка - влезте и излезте от профила си. Случва се системата да забие, тогава не разпознава безплатните и промо доставки и може да ви начисли до 80 лв. за доставка. Ако системата все още не отговаря - свържете се със съпорта, който ще Ви асистира за пускане на поръчката. Може да Ви кажат да я пуснете със скъпа доставка, която после да Ви възстановят като пари - не е проблем, никой няма да Ви излъже.
4. След като платите поръчката, ще получите e-mail, че поръчката е приета и после още един, когато бъде изпратена. Това може да стане в рамките на 1-3 дена.
5. Изчакайте спокойно. Със DPD доставките стигат за 10ина дена, с DHL се е случвало да пристигат и за 3, но това е въпрос на късмет. Към момента основно работят с DPD.

Размери на сутиени:
32B = 70Б    34B=75Б    36B=80Б    38B=85Б
32С = 70С    34С=75С    36С=80С    38С=85С и т.н.

Размери на обувки:
37 отговаря на 7, 38 на 8 и т.н.

Хитринки за пазаруване:

На първо място - абонирайте се за e-mail бюлетина на компанията. Така ще получавате своевременно информация за всички текущи промоции, като често те са достъпни първо за абониралите се и по-късно стават общодостъпни на сайта. Това е плюс за Вас, защото при такива промоции много бързо се изчерпват модели и размери.

Следете сайта - почти постоянно има някаква промоция. Поне веднъж месечно се пуска промоцията 7 броя за 38$ гащи, като с mail кампаниите е имало и 10/38$. (цената може да варира, понякога сайта прескача през валутите, но крайната цена пада под 10 лв. на чифт). Същото важи и за лосионите - на 2 месеца поне веднъж имат хубава промоция при цена под 15 лв. за брой.

Имайте предив, че до България (или където и да е извън САЩ и Канада - където няма вариант за сухопътна доставка) не се доставят парфюми, парфюмни води, спрейове и флакони под налягане - дезодоранти, пяна за баня и тн.

Четете ревютата под продуктите - така може да се ориентирате за размерите, материята и цялостното впечатление на потребителите.

2 пъти годишно - края на декември след Коледа и Юни месец има semi-annual sale. Това е най-доброто време за пазаруване, можете да се сдобиете с много неща, които иначе рядко са на добра промоция (сутиени, бански, по-специални модели бельо) на изключително приемливи цени, НО трябва да пазарувате бързо, защото цветовете и размерите се изчерпват буквално докато разглеждате. Самата разпродажба трае между 2 седмици и месец, до изчерпване на количествата, като в някакъв момент цените падат още, но останалите неща са много малко и в единични размери.

При проблеми:
Винаги, когато имате някакъв проблем, се свързвайте с online chat-a, който може да намерите най-долу в сайта. Разбира се, за това ще Ви е нужен английски - ако не го владеете, намерете си другарче да Ви помогне. Изключително коректни са при всякакви възникнали проблеми - неработещи кодове, липсващи продукти при доставка, дефектни, разпечатени, счупени и всичко останало, за което бихте искали да се оплачете. Компанията е изключително сериозна и никога не подминава с лека ръка каквото и да е оплакване.

Последна редакция: нд, 19 май 2019, 13:06 от bubanka

# 1
  • Мнения: 313
В момента:

# 2
  • Мнения: 313
Имам кодове за намаление на 20% от 1 продукт в поръчката. Има код и пин, за да се ползва, за това не ги слагам тук - ако на някой му трябва, да драсне лично. Валидни са до 03.06.2019г.

# 3
  • Варна
  • Мнения: 875
Здравейте  момичета, прочетох в сайта, ч доставката до 100 евро е 8 евро, а на 1 стр. пише, че е 12 евро. Не гледам правилно ли или са я променили?

# 4
  • Мнения: 313
Здравейте  момичета, прочетох в сайта, ч доставката до 100 евро е 8 евро, а на 1 стр. пише, че е 12 евро. Не гледам правилно ли или са я променили?
Наскоро и аз видях такава цифра, ще погледна отново. До преди месец беше 12 евро.
Едит: Така е, явно от съвсем скоро - доставката е 8 евро и вече има опция за експресна - 15 евро. Пуснала съм молба да се редактира поста в началото Simple Smile

Последна редакция: нд, 19 май 2019, 12:47 от Khaleesi

# 5
# 6
  • Бургас
  • Мнения: 192
Здравейте. Искам да попитам ако поръчам над 15 долара дали пратката ми ще бъде задържана на митница или директно ще дойде при мен?

# 7
  • Мнения: 313
Здравейте. Искам да попитам ако поръчам над 15 долара дали пратката ми ще бъде задържана на митница или директно ще дойде при мен?
Нищо никъде не се спира, писала съм го и горе в поста. Всичко е включено в крайната цена и пратката директно пристига.

# 8
  • Мнения: 313
Имам промо кодове за 20% отстъпка на един продукт с редовна цена при поръчка, ако на някой му трябва да драсне на лично и ще споделя Simple Smile

# 9
  • Мнения: 4
Здравейте, и аз имам промо кодове за 20% на ненамален артикул. ако трябва на някой- пишете:)

# 10
  • Мнения: 172
Здравейте, някой има ли проблеми с интернешънъл версията на сайта им? Не мога да влезна в кошницата и да си направя поръчката.
Логвам се, пълня кошницата (виждам бройките в нея), но като се пробвам да я отворя и съм до там, сайта увисва и това е. Писах им на лайв чата, пратих им грешката която се принти в конзолата, но казаха, че до сега никой не им е репортвал никакви проблеми. Включвах кукита, сменях браузъри, през телефон пробвах.... все едно и също
Скрит текст:

Последна редакция: пт, 19 юли 2019, 11:41 от ANNAFACE

# 11
  • Мнения: 313
Никога не съм имала такъв проблем, когато нещо се е прецаквало, от чата винаги са били в състояние да ми помогнат... Имам сходен проблем със сайта на Hollister, в който влизам от друг браузър, защото от дефолт браузъра ми спря да се отваря. Оправя се с чистене на бисквитки, но за много малко. Та единствено мога да предложа да тестваш с 2-3 други браузъра... Ако и с тях не става, вероятно имаш друг проблем....

# 12
  • ...край Дунава
  • Мнения: 182
Здравейте, тази сутрин получих смс да очаквам пратката с DHL, явно вече няма да са със Спиди.

# 13
  • Мнения: 164
Днес направих първата си поръчка, имаше не лоши спортни клинове (knockout). Забелязах че намалените артикули са различни в американския и международния сайт.

# 14
  • Мнения: 313
До преди няколко месеца сайта беше един, продуктите и промоциите също. Сега наистина има разлика, за съжаление, но дори с разликите лично според мен си заслужава, не е фрапираща - не и както ако идеш в магазин на ВС в Милано, например. Simple Smile
Относно доставката - преди 3 дни ми дойде доставка със Спийди, аз лично мисля, че зависи от някакви непонятни неща, но с ДХЛ не е идвала повече от година при мен доставка... Ще видя с какво ще дойде следваща и ще споделя, но съм забелязала, че по някаква странна причина в източната част на страната доставят с ДХЛ, а в западната със Спийди. Няма логика, I know Grinning ╚Sisley╝, ти от къде си?

Общи условия

Активация на акаунт