Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 6
Здравейте!! Искам да попитам по какъв начин мога да си спра цикъла, тъй като вече продължава почти 9 дена??? Предните месеци нямаше проблеми, беше си в рамките на нормалното, но този - няколко дни преди това имаше бледо розова зацапване, после спря и след няколко дена ми дойде и вече почти 9 дена, та въпроса ми е как да го намаля и в последствие да спре или без намаляне направо да го спра????

Последна редакция: нд, 21 апр 2019, 18:11 от Не се сърди, човече

# 1
  • София
  • Мнения: 24 065
Ако е силно и ярко червено течение, отивай на доктор веднага.

# 2
  • Мнения: 6
Не е, напълно нормално си е, както си започна в началото и както е било в повечето месеци (през някои е било сравнително слабо, но е било рядко)

# 3
  • София
  • Мнения: 24 065
Ами все пак се консултирай с АГ следващата седмица.

# 4
  • Мнения: 6
Първо ми се иска да пробвам по друг начин, с хапчета ли с не знам какво и ако няма резултат тогава да се обърна към лекар, защото до преди години ме е карало с месеци и като отидох на лекар системи, хапчета и накрая противозачатъчни в продължение на години, но преди около година ги спрях и до сега не е имало проблем и затова ми се иска да пробвам по друг начин, ЗАТОВА ПИША ТУК, и тогава ако не стане да се обърна към АГ

# 5
  • София
  • Мнения: 24 065
Е как очакваш с тези проблеми преди, сега да се разминеш с винамин С?
Няма да стане.
Всичко по-сериозно трябва да се изпише от лекар.

# 6
  • Мнения: 837
Освен с витамин ц не е удачно да се тъпчеш с други хапчета без консултация с лекар, особено щом си имала проблеми и преди.

# 7
  • Козлодуй
  • Мнения: 3 172
Ударни дози витамини C и  K и след това на лекар Simple Smile Дано вече да си по-добре Simple Smile

# 8
  • Мнения: 6
Преди съм пробвала с Примолут, но беше да го забавя, не знам дали ще помогне за спиране

# 9
  • Varna
  • Мнения: 21 033
Ама верно ли ще си пиете хормони ей така, без дори да се консултирате с лекар.

# 10
  • Мнения: 40 697
Няма какво да направиш. Начинът на спиране зависи от причината за кървенето, а това може да се разбере само с преглед.
Отивай утре на доктор. Противозачатъчните не решават проблема, а само го маскират. Не се хващай пак на това хоро. Изследвай хормони, да те видят на ехограф, хормони и на щитовидната. Ако не се открие причината - хистероскопия.

# 11
  • Мнения: 112
Не бъди толкова безотговорна към здравето си!
Причините може да са различни от преди една година. Първо трябва да минеш през лекар, за да изключи наличието на кисти,полипи,миоми- те също могат да причинят продължително кървене. После пусни изследвания на хормони. Да взимаш хормонално лекарство без да знаеш точно какво се случва не е правилно и може да влоши нещата.
Иначе,преди няколко месеца и аз посетих лекар по сходни причини,само че при мен беше 6ти ден и просто се бях шашнала нещо. Тогава лекарят ми каза,че може да ми даде хапчета,които ще спрат менструацията почти моментално,но след 10 дена пак ще ми дойде..така че внимавай какво ще вземеш! Успех!

# 12
  • Мнения: 2 333
Добре е да се направи цитонамазка, както и да се пуснат хормони. На някои гинеколози им е много лесно да напишат една рецепта с противозачатъчни, за да не се чудят и маят за причините. Тест за бременност прави ли си? Мен първото нещо което ми казаха да направя в такава ситуация беше тест, за да се отхвърли извънматочна бременност.

# 13
  • Мнения: 6
Добре е да се направи цитонамазка, както и да се пуснат хормони. На някои гинеколози им е много лесно да напишат една рецепта с противозачатъчни, за да не се чудят и маят за причините. Тест за бременност прави ли си? Мен първото нещо което ми казаха да направя в такава ситуация беше тест, за да се отхвърли извънматочна бременност.


Не съм, но утре като се прибера от работа, тъй като съм нощна ще направя, благодаря за съвета

Общи условия

Активация на акаунт