Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 29 апр. 2019, 16:00 ч.

Всякакви въпроси относно пералнята - тема 5

  • 2 497
  • 89
  •   1
Отговори
# 45
  • Варна
  • Мнения: 3 191
Точно така ми изглежда и мен в този случай макар, че в приложения линк, грешката я дават, че за ниво на вода и подобни.
Ако не достигне заложено ниво на вода, то не започва да подгрява,
т.е. ненагряването е следствие, а не причина за грешката.
1. Погледнете маркучите дали са на необходимите височини от пода.
2. Погледнете дали не е затлачено мрежестото филтърче на входящата вода.
3. Погледнете дали кранът е изправен.
(налягане над 4атм)
Не знам дали машината не е с дебитомер,
следящ за постъпване на количество вода за определено време.

# 46
  • Пловдив
  • Мнения: 351
Не е съвсем по темата, ама някой има ли мнение за покупка на пералня /или друг уред/ от Фирма "BROS". Там харесах пералня в промоция, та се чудя.

# 47
  • Мнения: 2 538
Имай предвид, че в БРОС гаранцията не е от официален вносител. Примерно ако купуваш Уърпул с 5г гаранция, при тях ще е с 2г. Не важат българските промоции при тях. Щях да си купя фурна от тях, която беше с промоция 5г, но при тях не важеше, обаждах се специално да питам.Това е.
Същото като от ЕМАГ.

# 48
  • Мнения: 879
Имай предвид, че в БРОС гаранцията не е от официален вносител. Примерно ако купуваш Уърпул с 5г гаранция, при тях ще е с 2г. Не важат българските промоции при тях. Щях да си купя фурна от тях, която беше с промоция 5г, но при тях не важеше, обаждах се специално да питам.Това е.
Същото като от ЕМАГ.

Купувал съм от Е-маг пералня gorenje с удължаване на гаранцията, и въпреки че не е официален вносител, нямах абсолютно никакви проблеми да вляза в сайта на gorenje, да регистрирам машината и да ми удължат гаранцията от 3 на 5 години. Същия опит имам и с уреди на Philips купувани от Е-маг. Тук нещата опират до коректността на дадения бранд. Не разбирам, какъв е проблемът от Whirlpool да дадат въпросната обещана удължена гаранция за уред тяхно производство, при положение че става дума за един и същ модел. Какво значение има, дали е купена от "официален вносител" в България, или е докарана от румънски електронен магазин? Живеем в 21-ви век в ЕС, онлайн пазаруването в днешно време си е норма, а подобни практики са некоректни от страна на Whirlpool.

# 49
  • Пловдив
  • Мнения: 351
Аз съм купувала няколко уреда от Емаг и съм доволно. Питането ми беше за Брос. Чета отзиви - има доволни, но и май много недоволни, та се чудя. Става въпрос за поръчка на пералня Самсунг от Брос.

# 50
  • Мнения: 879
Аз съм купувала няколко уреда от Емаг и съм доволно. Питането ми беше за Брос. Чета отзиви - има доволни, но и май много недоволни, та се чудя. Става въпрос за поръчка на пералня Самсунг от Брос.

Поръчвайте смело! Така или иначе по закон имате право до 15 работни дни да върнете продукта. Поръчвате дадената пералня с наложен платеж и още при самата доставка куриерът Ви казва да огледате добре машината, защото ако нещо не съответства с поръчаното или има транспортен дефект, директно може да го откажете и да не платите 1 стотинка. Не виждам от какво има да се притеснявате.

# 51
  • Мнения: 2 538
Имай предвид, че в БРОС гаранцията не е от официален вносител. Примерно ако купуваш Уърпул с 5г гаранция, при тях ще е с 2г. Не важат българските промоции при тях. Щях да си купя фурна от тях, която беше с промоция 5г, но при тях не важеше, обаждах се специално да питам.Това е.
Същото като от ЕМАГ.

Купувал съм от Е-маг пералня gorenje с удължаване на гаранцията, и въпреки че не е официален вносител, нямах абсолютно никакви проблеми да вляза в сайта на gorenje, да регистрирам машината и да ми удължат гаранцията от 3 на 5 години. Същия опит имам и с уреди на Philips купувани от Е-маг. Тук нещата опират до коректността на дадения бранд. Не разбирам, какъв е проблемът от Whirlpool да дадат въпросната обещана удължена гаранция за уред тяхно производство, при положение че става дума за един и същ модел. Какво значение има, дали е купена от "официален вносител" в България, или е докарана от румънски електронен магазин? Живеем в 21-ви век в ЕС, онлайн пазаруването в днешно време си е норма, а подобни практики са некоректни от страна на Whirlpool.
Има значение, лично съм се обаждал на брос за фурната.
А от емага купил Либхер, после се обаждах на Либхер България и ми казаха че ако го купувам от емаг не мога да си удължа гаранцията на 5г каквато промоция имаха в България, та го върнах. И аз говоря от опит Simple Smile

# 52
  • Мнения: 5 206
Аз се насочих към тази пералня:
https://www.technopolis.bg/bg/Washing-machines/Washing-machine-B … 0-Silver/p/680634
Имам определени характеристики, които следвам, като цвят, размер, програми и бюджет и само тази ми отговаря на тях.
Надявам се, че правя добър избор. Blush

# 53
  • Мнения: 155
Здравейте,днес техника ми се обади и след 10-тина минути беше на адреса.Понеже не бях там,ми се обади след прегледа и каза,че нагревателя е заминал.Вечерта ще снимам касовият бон,и ще го изпратя за да може да поръчат нагревателя.За заплащане,нищо не ми казаха,но ще попитам.

# 54
  • Мнения: 2 304
Значи предположението ми се оказа вярно. 
Тя не е ли в гаранция, ако  е , не би трябвало да плащаш нищо.

# 55
  • Варна
  • Мнения: 3 191
Значи предположението ми се оказа вярно.  
Тя не е ли в гаранция, ако  е , не би трябвало да плащаш нищо.
"Води" се неправилна експлоатация, ако наистина е нагревателя,
а не някаква утечка.
Иначе цената му е до 18лв.
http://electromarket.bg/heaters-for-washing-machines/446-washing … rlpool-ignis.html
Скрит текст:
ТеДиT0o0o да задържи заменената част(ако ще я плаща), която с мултицет може да бъде "прослушанa".
Скрит текст:

# 56
  • Мнения: 155
В гаранция е,говорих с човека защото най-вероятно ще съм на работа,когато ще идва за смяната.Каза,че нищо няма да плащаме.Надявам се,след ремонта да нямаме проблеми Simple SmileБлагодаря ви!

# 57
  • Мнения: 1 185
Помощ! Новата ми пералня Самсунг, на 2м не ще да пере. Включвам я, изпява си песента за начало на пране, светват всички лапмички, но те тръгва. Преди изв. време синът ми без да иска се облегна със сила и люкът се затвори с трясък. Сега при включени всички лампички люкът си се отваря свободно. Иначе щраква като го затварям, но дали нещо механизмът за заключване не се е бъгнал? Нямам друго обяснение. Дали е много сериозно?

# 58
  • Мнения: 2 126
Пробвай да я изключиш от контакта за 5 минути и пак я включи.

# 59
  • Мнения: 1 185
Пробвах. Не става нищо. А люка си се отваря въпреки, че всички лампички светят.

Общи условия

Активация на акаунт