PANDORA - Тема 3

  • 52 737
  • 726
  •   2
Отговори
# 690
  • София
  • Мнения: 183
Daylily, при вас пак е лесно. Пробвай тук да върнеш Пандора, онлайн или не, да се видиш в чудо Joy За връщане на пари пък въобще да не говорим.

Аз вече минах през Пандора да взема един подарък. В 10:15 вече бях в Парадайс и имаше 4 човека опашка. Докато мина дойдоха още 5-6. И това още първия ден сутринта... Dizzy Face

# 691
  • Мнения: 143
Здравейте.
Искам да попитам, някоя от вас дали има номер на управител или нещо такова. Днес останах изключително разочарована от магазина им в The mall. Нямало как да ми дадат номер, нямало номер, само по мейл можело да се оплача. Управителтие били ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗАЕТИ, за да може да говорим с тях в магазин....

# 692
  • Пловдив
  • Мнения: 4 794
Аз съм писала оплакване на mail team_PANDORA и получих проформа отговор  - ще вземем под внимание,  ще проверим случая, вашето мнение е важно за нас... И нищо, до там! Въпросното лице все още си работи за Пандора, а аз друг мейл не получих.

# 693
  • Пловдив
  • Мнения: 1 492
Пиши им на ел.поща. Ще ти отговорят. В магазините се държат отвратително, но по имейл са много любезни. Аз имах оплакване преди време, отговориха ми, направиха проверка, получих извинение, което за нищо не ми послужи, но все пак...

# 694
  • Down south
  • Мнения: 9 299
При закупуване на бижу, на бележката има име и номер на продавача (Melissa  116023) придружен с точен час на покупката. В долната част има  инструкции, как да се се направи ревю.
Необходимо е да се  извърши в рамките на 7 дни от закупуването.
Отива се www.pandoralistens.net
и се въвеждат данните от касовата бележка/номера на баркода, след тях се отварят прозорци с въпроси, какво сте търсили, дали сте доволни и може да се напише детайлно оплакване или там за какво става дума.

В края на ревюто, в замяна на времето ти, системата дава номер за $10 намаление при следваща покупка над $100 снима се с телефона и се показва при покупка.
Четат и взимат мерки или така са казвали продавачките

Описвам системата тук (САЩ), предполагам и в другите страни е подобна.
Pandoralistens е сайта за похвали и оплаквания.

Последна редакция: ср, 27 ное 2019, 15:50 от Daylily

# 695
  • Пловдив
  • Мнения: 1 492
Daylily, тук у наше село българско такова животно нема. Хамериканците и по това направление не можем да ги стигнем.

# 696
  • Мнения: 143
Благодаря ви за отговорите.
Предполагам, че и аз ще получа същото като отговор.
Търсих талисман "За дъщеря ми". Супер много исках да го купя, за мен и мама. Продавачът в магазина в дъ мол, първо, че беше крайно незаинтересован, второ след 5 минути чудене ми каза, че го нямат. Питах го къде мога да го намеря - отговор - ВЪВ ВСИЧКИ МАГАЗИНИ В БЪЛГАРИЯ освен при НАС. Така и не провери в системата, но ме убеди, че имало най-много бройки в Парадайс. Имало в Сердика, даже на склад имало 5 бройки.
Обнадеждих се, хванах си автобусчето в обедната почивка към Сердика.
Там момичето беше супер учтиво, но каза, че от доста време при тях този талисман го няма  и е наличен само на Витошка...Можела да го поръча, ако искам, да го доставят от друг град.
Нямах време да ходя и до Витошка. Върнах се в Дъ мол, за да го питам този човечец, дали може те да го поръчат. На касата една жена искаше да говори с управител. Помолих и аз да говоря. Обясних му каква ми е драмата. Отговорът беше, че може да се е объркал с талисмана. Е как ще се объркаш, като всеки талисман е с различен код.......... Отделно каза, че не можело в кампания на черен петък да ми запазят талисман в друг магазин, а се оказа, че в Сердика е имало една бройка от него, която е запазена????
Все пак нямало с кой да говорим, понеже били много заети управителите, нямало и телефонен номер, да сме пишели мейл......Жената остана да се разправя, но аз вече доста си закъснявах за работа...
Прави ми впечатление, че точно в този магазин са доста надменни продавачите. В Бургас, например, само шампанско дето не ми изваждат като отида..

# 697
  • София
  • Мнения: 476
winnie_bgw ужасно преживяване при положение, че отиваш с парите си да купиш нещо. Аз да похваля продавачките днес на Витошка - бяха много любезни и ми провериха по списък това което го нямаха къде мога да го намеря.

# 698
  • Пловдив
  • Мнения: 1 492
Да, за съжаление, такова е отношението на повечето служители на Пандора, вижда се от споделеното в темата. И аз умишлено избягвам единия им магазин в Пловдив, точно заради надменно и грубо /да не използвам други определения/ отношение на служителките там.

# 699
  • Мнения: 1 866
Чух слухове, че в мол оф София ще има специални предложения самия петък на място.
Само там ли, или ще е нещо с чп навсякъде в страната?

# 700
  • Мнения: 1 538
Много доволна останах от персонала в мол Парадайс.
Нова придобивка :

# 701
  • Down south
  • Мнения: 9 299
В момента тук всичко е намалено с 25%, а какво точно ще бъде намалението на Black Friday, остава загадка.
Като чета, "мистерията" не е само тук  Crazy
Ако едно бижу може да се купи с по-голямо намаление, си струва, все пак не събирам/е парите по пътя или поне повечето от нас.

# 702
  • Мнения: 15 763
Както многократно сме споделяли,тук обслужването рядко е на ниво.Не само за Пандора.Те не връщат или сменят стоки от намаления.Аз едва ли ще се възползвам от сегашните 20%.След работа да припкам в лудницата да търся къде точно има въпросният артикул,няма как да стане.И не си струва в моят случай за малката отстъпка.Ако беше 3 за 2,щях да спестя към 120лв.,а може би и повече ако липсваше набелязаната стока.С план ''Б'' можеше и 147лв. да съм напред.Ще се възползвам от следваща промоция.

# 703
  • Мнения: 178
Ето, в мол оф софия, гривната сърце ьа 69 лв
https://mallofsofia.bg/m/news/656-Black_Friday_2019

# 704
  • Мнения: 1 866
Благодаря за споделянето, явно само в този мол ще има тази оферта.

Общи условия

Активация на акаунт