Пазарът на недвижими имоти-какво се случва реално? - 37

  • 47 398
  • 764
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: X
Ох, този спор стана  легендарен.
Основния проблем /за мен/ не е че ГТ е за изпадняци, а че в ГТ е неприятно, мръсно, бутаница и ми създава излишни нерви и стрес. И  в повечето случай предпочитам да го избягвам.
Основния проблем е, че София е пренаселена.

Добре де, какви са тези обобщения, в 94 е хладно и чисто, в трамвай 7-ца - също. В метрото - също. Сигурно има и линии със стари автобуси, но тези, които ми се е случвало да ползвам инцидентно, са подменени и климатизирани. Бутаница ще има, но това е цената на големия град. То и Париж е пренаселен, 5-6 милиона от цял свят, ама някак се справят с този проблем, най-вече с метро и РЕР, и много ограничения за личните автомобили. И там в метрото е бутаница в пиков час, но хората не се качват на автомобилите си, а много и нямат такива, защото цената за паркиране и разходите по него се доближават до наема за жилище.  Тази работа със съвест трудно ще стане, само с икономическа принуда може.
Ще предпочиташ да го избягваш, ако ти е възможно, ако условията, цената и разходите не ти го позволяват, ще  се качиш на ГТ  и това е.
Точно така - затова всички неродени в София, обратно по месторождение  и да се въведе жителство! Ама ха, разпасана работа! LaughingStuck Out Tongue

Последна редакция: пт, 19 юли 2019, 10:43 от Анонимен

# 331
  • Мнения: X
Има много нови автобуси, не е само 94, при това говоря за линии, които обслужват само 2-3 квартала (73 например). Странно е че мнение се дава от хора, които уж си карат колите. Не ползват градския транспорт, но знаят какъв е.

# 332
  • Somewhere far away
  • Мнения: 4 207

Точно така - затова всички неродени в София, обратно по месторождение  и да се въведе жителство! Ама ха, разпасана работа! LaughingStuck Out Tongue
Супер!
 еми хайде де - ама не зависи нито от теб, нито от мен. така че тук може само да си чоплим такива теми и до нищо продуктивно няма да  стигнем. Wink
И излишно подчертах, че говоря за себе си ! хайде да не скачаш м ?
който иска да си кара колата, който иска да се вози с гт. Точка.

# 333
  • Мнения: 41 959
Само да вметна, че никога да няма бутаница и винаги да има свободни местенца да си седнеш без някой да ти виси до главата, е лукс, който може да се постигне с много повече рейсове/тролеи/трамваи, а това пък значи с много повече пари. Е, няма кой да даде много повече пари за супер комфорт, освен ако искащите такъв комфорт не са съгласни на билетче по 2 евро Twisted Evil

# 334
  • Мнения: 9 785
Аз съм съгласна за 2-те евро.

# 335
  • Мнения: X
Само да вметна, че никога да няма бутаница и винаги да има свободни местенца да си седнеш без някой да ти виси до главата, е лукс, който може да се постигне с много повече рейсове/тролеи/трамваи, а това пък значи с много повече пари. Е, няма кой да даде много повече пари за супер комфорт, освен ако искащите такъв комфорт не са съгласни на билетче по 2 евро Twisted Evil

Повече  тролеи, и рейсове значи да има още по-малко коли на улицата, защото и да ги има тези тролеи ии рейсове, те все пак трябва някъде да ходят. А и две евро няма да стигнат Simple Smile С билетче от 2,10  в Брюксел метрото е тъпкано в пиков час, нито е по-чисто, нито е по-комфортно  от нашето, напротив, много по-стари мотриси и станции, но е пълно с костюмари от институциите. Някак си не им е под достойнството да се бутат в метрото с всякакви, ти да видиш....
който иска да си кара колата, който иска да се вози с гт. Точка.
Съгласна,  но при следните условия:  зони във всички централни райони 24/7, данък за кола 2000 евро на година плюс 180 % данък за новозакупен автомобил, 1000 евро гражданска на година, задължително документ за осигурено паркомясто или гараж при закупуването на автомобила, иначе няма автомобил. И който иска, да си кара колата при това положение.

Последна редакция: пт, 19 юли 2019, 11:13 от Анонимен

# 336
  • Мнения: 11 888
Аз съм забелязала (от мои близки и познати), че хората в провинцията от малки градчета и села, ходят на 200 метра с колата, а 500 метра пеша им се вижда като дъъълът път. Спират си където им дойде на ума. Така са си се научили просто, няма и кой да ги глобява. Като дойдат в големния град, те просто нямат идея как да ползват градски транспорт, страх ги е да не се загубят, знам ли?! Иначе сигурно 90% от автобусите в София са нови и климатизирани.

# 337
  • Мнения: 9 937

....зони във всички централни райони 24/7, данък за кола 2000 евро на година плюс 180 % данък за новозакупен автомобил, 1000 евро гражданска на година, задължително документ за осигурено паркомясто или гараж при закупуването на автомобила, иначе няма автомобил. И който иска, да си кара колата при това положение.

Така рязко се сближава мнението ти с това на Десперета. Кола, само ако си купил скъп апартамент в скъп квартал. Повечето квартали на София по презумпция отпадат - всички западни, северни и източни райони - Люлини, Надежди и Обели, Банишори, Дружби и Младости и т.н.
Остава топ-центърът - от Дондуков до НДК, част от южните райони, долен Лозенец, естествено, вилните райони на Витоша. От Дондуков като северна граница на запад - леко се колебая до къде да отсека - до Раковска или до Мария-Луиза, на изток - ясно до Евлоги Георгиев макс.
Край, това е, който иска кола, да благоволи да намери пари да си купи апартамент в топ-район. Така, независимо колко е пренаселено или не в София, коли се разрешават само за живущите в малка част от нея. Ето, рязко намалихме броя на колите в София до максимум 1/3 от настоящия брой. И не само в София, де, те тези от топрайонитевече и ще излизат от София без трафик.
ЧС, Донът, аз и други "изгоряха" Smile
Като допълнителна мярка - дори и в топрайоните, ако живееш в панелка (ЕПК) или ако в 2-стаен живее семейство с 1-2 деца - и те са аут.

За мен Fuckforlife разсъждава абсолютно адекватно. Купуваш си апартамент и искаш удобство, не да се тъпчеш в миризливи автобуси с некъпани хора от третата възраст. Ако добавим, че си изтеглил кредит за 20 години за това “удоволствие”, ами не, мерси. Нали всеки работи за стандарт, стандартът означава качество на живот. ....
Хората си купуват в топ квартали заради възможностите, които дава това. Ако искаш ходи пеш, ако искаш с ГТ, ако искаш с кола, но имаш възможности. За мен ключовото понятие тук е “избор”, каквото в Малинова Долина или Люлин почти няма.

# 338
  • Мнения: X
мандаринка, не мисля, че си права. Не остават само топ-районите - и в западните, и в северните има паркоместа и гаражи, и като се купува жилище, може да се купи и място, а в южните масово не си купуват гаражи и паркоместа, защото пестят пари. Това не е до район, а е до условия в момента - като може да мине без, защо да купува, в момента, в който не може да мине без, ще купи. Донът си купи паркомясто (или поне мислеше да купува), така че той остава Simple Smile ЧС си има паркомясто, доколкото знам, а и да няма, тя е в зона и има право на винетка, тоест, има право на място за паркиране и може да си купи автомобил. Ти - също.
Защо в ЕПК да си аут? Събират се, разпределят си местата пред блока и с това споразумение всеки си купува един автомобил. Какво значение има колко хора са в двустайния? По едно място на апартамент и това е. Извини ме, но масово в кварталите без зона държат по 2-3-4 коли на семейство пред блока, без това да им струва нищо. Което не е нормално.

Зоните са друго нещо - всеки ден ще я кара, ако не работи в зона или ако фирмата има абонамент за зона.

Последна редакция: пт, 19 юли 2019, 11:45 от Анонимен

# 339
  • Мнения: 9 937
Попея, я препрочети пак болднатото от мен в цитата от Десперета.
Ако си купиш апартамент (в хубав предполага се квартал, при всички положения Малинова долина и Люлин не са сред тях), искаш да ти е хубаво, а не да се возиш в миризливия ГТ. Ерго, ако не живееш в хубав квартал,  проблемът си е твой, ще се возиш в ГТ и това е.
Като обобщих и преобладаващите мнения кой квартал е добър и кой не, ами това остана - топцентър, част от южните и част от Лозенец Sweat Smile

# 340
  • Мнения: X
Попея, я препрочети пак болднатото от мен в цитата от Десперета.
Ако си купиш апартамент (в хубав предполага се квартал, при всички положения Малинова долина и Люлин не са сред тях), искаш да ти е хубаво, а не да се возиш в миризливия ГТ. Ерго, ако не живееш в хубав квартал,  проблемът си е твой, ще се возиш в ГТ и това е.
Като обобщих и преобладаващите мнения кой квартал е добър и кой не, ами това остана - топцентър, част от южните и част от Лозенец Sweat Smile
Постът на despereta няма никакво значение за това, което аз казвам, а ти оспорваш.
Обратна връзка между ГТ и жилище в топ-квартал има само в главите на снобарите, няма никакво значение дали с в топ или не си в топ квартал, з ада ползват ГТ, има значение какъв и колко ГТ има на твоето място. А много от не-топ кварталите имат добре уреден ГТ, вкл. и метро -_Люлин, Дружба, Надежда. Което не значи,  че няма и маса хора от тези квартали, ,на които също им е под достойнството да се качат в ГТ - тя снобарията не е ограничена само в топ-кварталите.
Ако се въведат зони и регулация за паркирането извън тях, и изискване за осигурено място за паркиране, няма никакво значение колко ти е топ кварталът - в Зона Б-5 също е зона и не е в изброените, но там ти можеш да паркираш с винетка, а работещите наоколо (ако има офиси) ще трябва да идват с ГТ, ако фирмите нямат абонамент. Същото е и с Красно село, да не говорим, че и на двете места има метро, нещо, което в много от т.нар.  южни (вади и ливади) го няма.

Последна редакция: пт, 19 юли 2019, 13:21 от Анонимен

# 341
  • София, Bulgaria
  • Мнения: 2 751
Мдааа... потвърждавам, както и че цените тихомълком, ей така лекинко се раздвижват нагоре...

https://money.bg/property/sdelkite-s-imoti-v-sofiya-sa-na-rekord … 9gfuQe-CXelJ36Igk

# 342
  • Мнения: 9 937
Цените нагоре?!? Пак ли?
Пък то ипотечните няма да са вечно на тези %, а като стане месечната вноска не 800, а 1100-1200, к`о пра`им тогава? Или тогава ще му мислим?

# 343
  • Мнения: 1 719
Скрит текст:
Само да вметна, че никога да няма бутаница и винаги да има свободни местенца да си седнеш без някой да ти виси до главата, е лукс, който може да се постигне с много повече рейсове/тролеи/трамваи, а това пък значи с много повече пари. Е, няма кой да даде много повече пари за супер комфорт, освен ако искащите такъв комфорт не са съгласни на билетче по 2 евро Twisted Evil

Скрит текст:
Повече  тролеи, и рейсове значи да има още по-малко коли на улицата, защото и да ги има тези тролеи ии рейсове, те все пак трябва някъде да ходят. А и две евро няма да стигнат Simple Smile С билетче от 2,10  в Брюксел метрото е тъпкано в пиков час, нито е по-чисто, нито е по-комфортно  от нашето, напротив, много по-стари мотриси и станции, но е пълно с костюмари от институциите. Някак си не им е под достойнството да се бутат в метрото с всякакви, ти да видиш....
Скрит текст:
който иска да си кара колата, който иска да се вози с гт. Точка.
[/b
]
Съгласна,  но при следните условия:  зони във всички централни райони 24/7, данък за кола 2000 евро на година плюс 180 % данък за новозакупен автомобил, 1000 евро гражданска на година, задължително документ за осигурено паркомясто или гараж при закупуването на автомобила, иначе няма автомобил. И който иска, да си кара колата при това положение.
Я да видим дали съм разбрал правилно - искаш масово и поголовно увеличение на разходите да притежаваш автомобил. Хубаво. А какво се предлага като алтернатива? Може ли аз от друга страна да поискам масово и поголовно увеличение на цените на билети и карти за градски транспорт, както и на броя и качеството на контрол по нередовни пътници? Така, че на мен ще ми е по-удобно да може една малка част от жителите да си позволят да използват ГТ.
За мен това, което ти искаш е същото като аз да си поискам едва ли не градския транпорт да стане лукс и да могат да си го позволят малко хора, за да не е тъпканица вътре и да е комфортно пътуването. Все пак някои хора си мислят, че по право им се полага да се возят в ГТ (това са твои думи, само че за автомобилите в преден пост), да си ходят пеш. Wink

# 344
  • Мнения: 9 946
Браво, Fuckforlife, взе ми думите от клавиатурата.
Рорреа иска с всички сили да унищожи икономиката ни, хората да не са в състояние да ходят на работа, а децата да не могат да ходят парка. Тенк ю, евала дето го измисли.

Който пък няма кола, е обречен 24/7/365 да бъде в София.

Извинявай, че дишаме въздуха ти. Аз вече като идвам в София, ще си нося в чантичка от село

Общи условия

Активация на акаунт