Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте,
Днес имах проблем с Общинска банка и след множество разговори и имейли не съм сигурна как да процедирам, понеже никога не ми се е случвало подобно нещо, та затова търся съвет тук

Накратко историята:
Тегля 10 лева от банкомат на Общинска банка, получавам банкнота, от която липсва 1/3, изглежда срязана
Звъня на телефона им, отговаря ми изключително груба служителка, която ме обвини, че си измислям, няма как да докажа, че се е случило и да ходя да занимавам банката, на която съм клиент
Звъня на ОББ (техен клиент съм), момичето по телефона е объркано, но ми казва да подам жалба през сайта на ОББ или в техен клон
Подавам жалба през сайта след което ми отговарят, че всяка банка е длъжна да замени повредени банкноти (а от общинска казаха, че не можело да им се явя с някаква банкнота и да ми дават пари) и от ОББ ме съветват да отида до клон на Общинска, понеже банкоматът беше техен и останала част може да е още вътре

Та какво да правя сега, като от Общинска ми казаха, че няма да им обменят банкнотата (и съм измамница явно)
Има ли смисъл да ходя в техен клон?
Или мога да отида, в която и да е банка за обмяна?

# 1
# 2
  • Мнения: 1 084
Пиши на БНБ.
Мисля, че тогава Общинска банка ще ти замени банкнотата бързо.

Общи условия

Активация на акаунт