Седми клас 2019/2020 - тема 1

  • 30 824
  • 802
  •   2
Отговори
# 60
  • Мнения: 6 926
За смг изобщо не е така, но този спор е излишен. За да се изберат деца с интерес и възможности по математика, подборът не трябва да е нво. Но влизаме в сферата на фантасмагориите и няма защо да задълбаваме.

# 61
  • София
  • Мнения: 1 570
maria77, изгледах интервюто. Браво на теб  и на момичето ти. Тази Ани Салич още повече ми опротивя,  като каза думата "поправителен". Но нея какво ли я интересува, нейните нали са уредени в НУКК.

# 62
  • Мнения: 6 587
Г-жо Салич май има нужда да се яви на поправителен. Толкова години работи в тв- то и да допуска такива грешки е недопустимо .

# 63
  • Мнения: 6 926
Да, много лошо с този "поправителен", измести се проблемът, умаловажи се по-точно. Но мисля, че на експертката й е ясен въпроса, най-малкото има писмата ни, в които тази дума не присъства.
Мисля вариант за среща в мон. Не зная как става организирането на такова нещо и има ли изобщо такава опция. Ходила съм веднъж в мон на среща, но тогава бях поканена за присъствие, не съм се занимавала с организиране. Искам да се изговорят всички проблеми, вкл. това пусто телбоТиране, което ми е трън в очите. Имам чувството, че с разговор ще им е по-лесно да разберат.

# 64
  • Мнения: 6 587
Права си, Мария. В МОН за запознати с проблемите от писмата ни и са имали време да обмислят отговор. И какво измъдриха ? Нищо смислено. Не знам , дали не е вариант диалог в някое предаване. Задаваме си въпросите и те в ефир отговарят.

# 65
  • Мнения: 6 926
Няма да пожелаят. Те за "моето интервю" са поканили и мон, за да стане разговор, но от мон са отказали. Аз и без журналисти бих предпочела да говоря. Някак ще стане по-откровен разговор. Иначе става отбранително-нападателна позиция, а ние не сме врагове, искаме да се вземе най-доброто решение.

# 66
  • софия
  • Мнения: 25 457
Да, много лошо с този "поправителен", измести се проблемът, умаловажи се по-точно. Но мисля, че на експертката й е ясен въпроса, най-малкото има писмата ни, в които тази дума не присъства.
Мисля вариант за среща в мон. Не зная как става организирането на такова нещо и има ли изобщо такава опция. Ходила съм веднъж в мон на среща, но тогава бях поканена за присъствие, не съм се занимавала с организиране. Искам да се изговорят всички проблеми, вкл. това пусто телбоТиране, което ми е трън в очите. Имам чувството, че с разговор ще им е по-лесно да разберат.
Официално има приемна, в която се ходи. Министърът или зам.-министърът едва ли имат приемен ден, но трябва да се види на сайта. В момента сме на вилата, нямаме ток, нетът се влачи и предпочитам да не ровя в сайта.

Последна редакция: сб, 03 авг 2019, 14:09 от zvаnchе

# 67
  • Мнения: 4 590
Момичета не се съгласяват, защото няма равноправни два теста за евентуално поправителна. Трябва да настоявате за две дати и да се взима по високата оценка, както при студентите. Защото причината не е задължително да е физическа настинка или друго. Има и психологически причини за срив, когато детето знае, че сто пъти да отиде на пробни няма значение, изпита е само веднъж.

# 68
  • София
  • Мнения: 5 013
Мария77, прекрасни сте с Ния! Flowers Hibiscus

Къде мога изгледам репортажа?

# 69
  • софия
  • Мнения: 25 457
Ред беше дала линк по-нагоре.
Репортажът е направен и отношението на журналистите са крайно посредствени. Не бих се учудила да е направено целенасочено, имайки предвид в коя телевизия се излъчи. Не е виновна Мария и детето, те казаха наистина ключовите и важни неща по обективния начин. Аз съм потресена от появата на думата "поправителен".

# 70
  • Мнения: 6 926
Мария77, прекрасни сте с Ния! Flowers Hibiscus

Къде мога изгледам репортажа?
За теб и на моята стена във фб Simple Smile
Но ето и линк: https://nova.bg/news/view/2019/08/02/258794/ученици-настояват-за-поправителен-изпит-за-влизане-в-гимназия/

# 71
  • София
  • Мнения: 5 013
Хем се бях ориентирала какво да очаквам, хем се ядосах. /Мария и Ния са много точни в представянето на проблема. Липсва желание за решаването му/.
Замислих се, че в последните години тестовете за НВО са много лесни, за да отговорят на определени цели. Тест на допълнителна дата няма е са масово посетен и е странно експертите да се притесняват, че  може да дадат още-по лесен тест. Ако пък той е по-труден, това е само за сметка на децата, които ще се явят на него. И все пак това е за предпочитане пред 0 точки.
Понеже съм на вълна SAТ - как пък в САЩ не се притесняват, че кандидатите за университети се явяват с различни тестове, държани не само на различни дати, но и през различни години /валидността им е 5 години/?! Имат си методика при създаване и оценяване на тестове и я прилагат. Боравят със скали, персентили и т.н. Явно са учили друга наука за тестовете.

# 72
  • Мнения: 3 876
Влязох тук и се ядосах.. Излиза, че МОН баш майсторите на образованието не могат да съставят два теста на година с еднаква трудност.. А нали имат варианти те не са ли с еднаква трудност?
А като не може детето да се яви на единствения им перфектно проведен изпит какво прави?

# 73
  • Мнения: 6 926
Чука камъни в Бузема или навива ролки във фризьорското. Избор има.

# 74
  • Мнения: 6 587
За МОН съставянето на два теста с еднаква трудност е задача с повишена трудност. Тик-как. Няма време:)

Общи условия

Активация на акаунт