Седми клас 2019/2020 - тема 1

  • 30 754
  • 802
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 6 584
Слушай и гледай Кастрева и ще научиш и нови неща! НЕмЪ да се кОсиш  Stuck Out Tongue Winking Eye

А произведения от Петкан ще има ли?

# 526
  • Мнения: 5 898
А помните ли министър Нина Чилова? На въпрос Панчо Владигеров ли е любимия и композитор, тя отговори, че любимият композитор е Златю Бояджиев!

# 527
  • Мнения: 24 467
Слушай и гледай Кастрева и ще научиш и нови неща! НЕмЪ да се кОсиш  Stuck Out Tongue Winking Eye

А произведения от Петкан ще има ли?

Те са по-сложни и ще ги оставят за ДЗИ-то в 12-ти клас. За който устиска.

# 528
  • Мнения: 3 047
Едни слушат художници, други получават писма от литературни герои...
Четете ли в осмокласната тема какъв фарс са последните класирания?
Все пак целият им ресурс стигна, за да преименуват модул на част и да регламентират ходенето до тоалетна.....

# 529
  • Мнения: 6 924
Не мога да повярвам, че не може цялата система да е работеща по време на класиранията. Да не може една секретарка да провери дали детето, което кандидатства е записано или има качествен принтер; да не може училищата в системата да си обявяват свободните места и нормални срокове за 4-10 класиране... Или това са врати за връзкари и масово да се правят на цапнати, или просто никой не може да измисли една интелигентна и работеща система и да я ползва. Не зная кое е по-лошото от двете, ама хич не е на добре.

# 530
  • софия
  • Мнения: 25 371
Както обикновено - не е проблемът в капацитета, колкото и да е под въпрос, проблемът е в липсата на желание.
Мария, не си права, системата работи по начина, по който е желателно тя да работи, а не по начина, по който трябва  Wink

Последна редакция: ср, 14 авг 2019, 12:55 от zvаnchе

# 531
  • Мнения: 6 924
Аз честно казано имам големи резерви и относно капацитета. Като ги гледам как четат с разбиране, как правят изпитни материали с грешки (било то на нво, олимпиада или национално състезание, просто няма година без гаф), как омазаха статистиката тази година или как объркаха първо класиране миналата година, любимите инструкции с телбоТирането и т.н... Ако имат капацитет, а всичко това го правят нарочно, то каква е целта? Да ни покажат, че могат да си правят каквото си искат и остават несменяеми? Да ни внушат чувство за обреченост и да ни откажат да сме активни по темата образование?

# 532
  • Мнения: 3 047
Що се отнася до последните класирания, мисля като zvanche. Така ги искат. Не вярвам да има жив човек с IQ >30, който да мисли (да си е мислел), че като оставят тези класирания без общ регламент в ръцете на училищата, те ще могат да преминат честно и прозрачно.
Дори и някъде да съществува директор, който е имал желание, всичко да е честно, то няма как да му се получи, защото ще му звънят тези над него.

Последна редакция: ср, 14 авг 2019, 13:03 от solnichka

# 533
  • Мнения: 569
Аз като глупаците да питам. След като изчетох цЕлата тема за испанската и пак не разбрах с какво ниво на първия и какво ниво на втория език завършват?

# 534
  • Мнения: 6 924
Аз като глупаците да питам. След като изчетох цЕлата тема за испанската и пак не разбрах с какво ниво на първия и какво ниво на втория език завършват?
Това е минимумът, заложен от МОН:

Да поясня, нещо, за което Дидева ми отвори очите, нивото на език при РИЧЕ също е като ИИЧЕ в целите на мон. В таблицата според мен не е коректно написано.

# 535
  • Мнения: 21 455
Все още няма завършили по новите учебни планове и програми. На теория  за всички видове паралелки и начини на изучаване на езика нещата стоят така:
1. От наредбата за общообразователната подготовка

2. От наредбата за профилираната подготовка
ПРОФИЛИРАНА ПОДГОТОВКА ПРИ НЕИНТЕНЗИВНО И НЕРАЗШИРЕНООБУЧЕНИЕ ПО ЧУЖД ЕЗИК
(Ниво А1 по ОЕЕР в края на първи гимназиален етап)
Този тип профилирано обучение по чужд език във втори гимназиален етап на средната степен на образование надгражда езиковите знания и речевите умения, усвоени на ниво А1 в първия гимназиален етап, като във взаимодействие с общообразователната подготовка спомага за тяхното усъвършенстване и за овладяване на общи и комуникативни езикови компетентности на ниво В1.1 по Общата европейска езикова рамка в края на
етапа.

ПРОФИЛИРАНА ПОДГОТОВКА ПРИ НЕИНТЕНЗИВНО И НЕРАЗШИРЕНО ОБУЧЕНИЕ ПО ЧУЖД ЕЗИК
(Ниво А2 по ОЕЕР в края на първи гимназиален етап)
Този тип профилирано обучение по чужд език във втори гимназиален етап на средната степен на образование надгражда езиковите знания и речевите умения, усвоени на ниво А2 в първия гимназиален етап, като във взаимодействие с общообразователната подготовка спомага за тяхното усъвършенстване и за овладяване на общи и комуникативни езикови компетентности на ниво В1 по Общата европейска езикова рамка в края на етапа.
ПРОФИЛИРАНА ПОДГОТОВКА ПРИ ИНТЕНЗИВНО И РАЗШИРЕНО ОБУЧЕНИЕ ПО ЧУЖД ЕЗИК
(Ниво В1 по ОЕЕР в края на първи гимназиален етап)
Този тип профилирано обучение по чужд език във втори гимназиален етап на средната степен на образование надгражда езиковите знания и речевите умения, усвоени на ниво В1 в първия гимназиален етап, като във взаимодействие с общообразователната подготовка спомага за тяхното усъвършенстване и за овладяване на общи и комуникативни езикови компетентности на ниво В2 по Общата европейска езикова рамка в края на етапа.

# 536
  • Мнения: 6 924
Дидева, отивам да пусна тото. Изпреварих те Simple Smile))))

# 537
  • Мнения: 21 455
Опитах се да цитирам от няколко места същото, за да не го пиша за пореден път,  но темите вече са заключени. Затова го слагам в оня файл с готовите цитати и ще го ползвам при необходимост. Joy
Скрит текст:
Отивай. Тъкмо да спечелиш пари за мелбите. Joy

# 538
  • Мнения: 569
Благодаря ви:grinning:

# 539
  • София
  • Мнения: 2 437
Влизам специално да поздравя maria77bg и Мария за днешния празник, а и всички останали. Да са ви живи и здрави имената момичета. Ако съм пропуснала някой и има в темата и други с това хубаво име да се чувстват поздравени.

Последна редакция: чт, 15 авг 2019, 08:36 от мама МОНИ

Общи условия

Активация на акаунт