Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 25 авг. 2019, 04:03 ч.

Пазаруване от Aliexpress.com 57

  • 8 021
  • 230
  •   2
Отговори
# 15
  • Мнения: 408
Здравейте!За първи път ми се случва след направена поръчка да ми вземе двойно пари.Веднага отказах поръчката писах и на продавача за проблема.След два дни той ми отговори че кенцелира поръчката.Когато проверих видях че наистина е отказана .От тук нататъка аз трябва ли да направя нещо или само да чакам да ми се възстановят парите.Сумата е малка $18,20 дали скоро ще ми ги възстановят?

А къде виждате, че е взето двойно повече пари , в "моите поръчки" или в картата, с която пазарувате?

# 16
  • Мнения: 637
Здравейте!За първи път ми се случва след направена поръчка да ми вземе двойно пари.Веднага отказах поръчката писах и на продавача за проблема.След два дни той ми отговори че кенцелира поръчката.Когато проверих видях че наистина е отказана .От тук нататъка аз трябва ли да направя нещо или само да чакам да ми се възстановят парите.Сумата е малка $18,20 дали скоро ще ми ги възстановят?

А къде виждате, че е взето двойно повече пари , в "моите поръчки" или в картата, с която пазарувате?
В картата от която поръчвам.Всеки ден проверявам днес онлайн банкирането ми отчете само едното плащане от $9,10 че е преведено към продавача,а аз направих поръчката на 23-ти другата дублирана сума никъде я няма.
Предполагам че ще ми възстановят само една ако въобще се случи.
Когато направих поръчката ми искаше дата и месец валидността на картата ,когато ги написах ми изписа грешка в червено явно тогава е взело първата сума след това когато повторих отново вече ми прие плащането .Проверих си сметката и разбрах че сумата е взета двойно.

# 17
  • Бургас
  • Мнения: 456
и на мен ми се е случвало да изпише грешка, но поръчката да е направена

# 18
  • Мнения: 2 132
Има ли някакви особености в случаите, когато продавач има Full refund if product is not received in 7 days и наистина не доставят пратката? Предполагам се отавря диспут и е стандартна процедура натам.

7 дни минаха (от поръчка и от изпращане), пратката не е доставена, отворих диспут и сега чакаме да изтекат 4-5 дни преди Алиекспрес да се намеси. Междувременно търговеца се моли да затворя диспута защото това не помагало за решаването на казуса.

Има ли нещо друго, особено или специално?  

Последна редакция: ср, 28 авг 2019, 13:04 от shrekie

# 19
  • Бургас
  • Мнения: 456
нещо не схващам - доставката е 60 дена а не 7
а ако не е прати в показания срок, парите се връщат без нужда от диспут

# 20
  • Асеновград
  • Мнения: 124
нещо не схващам - доставката е 60 дена а не 7
а ако не е прати в показания срок, парите се връщат без нужда от диспут

Да , тези седем дена са за изпращане . И аз така мисля . Освен нещо да е с ДЧЛ .

# 21
  • Мнения: 871
нещо не схващам - доставката е 60 дена а не 7
а ако не е прати в показания срок, парите се връщат без нужда от диспут
Защото е с куриер. 60 дена е с пощите.

# 22
  • Пловдив
  • Мнения: 2 098
Здравейте Simple Smile, в приложението ми дава, че има промоция и доста неща са намалени на 50% и повече това реално ли е или нарочно го правят, та хората които не са следили някои неща като видят, че е толкова намалено и да поръчват

# 23
  • Мнения: 4 986
Има не малко реални намаления, но в повечето случаи цените се надуват седмица-две преди намаленията.

# 24
  • Мнения: 871
Здравейте Simple Smile, в приложението ми дава, че има промоция и доста неща са намалени на 50% и повече това реално ли е или нарочно го правят, та хората които не са следили някои неща като видят, че е толкова намалено и да поръчват
Малко от намаленията са реални. Има сайтове и допълнения за браузърите показващи движението на цените. Както вече са казали някой цени ги надуват, но това го показват допълненията за браузърите.

# 25
  • Мнения: 60
Здравейте,

От няколко седмици  търсачката в сайта не ми работи /пробвах от няколко различни компютъра/.  Въвеждам някаква ключова дума, чакам, чакам....и нищо.

При вас как е или само при мен го има този проблем?



# 26
  • Мнения: 871
Здравейте,
От няколко седмици  търсачката в сайта не ми работи /пробвах от няколко различни компютъра/.  Въвеждам някаква ключова дума, чакам, чакам....и нищо.
При вас как е или само при мен го има този проблем?
Само при теб. И в мобилното и на компютър търси.

# 27
  • Бургас
  • Мнения: 887
Здравейте,
 на една от поръчките ми и изтече времето от 60 дни, 20 часа преди това пуснах удължаване от 2 седмици на продавача. Днес гледам, че ми е написал само ок, без да увеличи времето на доставката и времето е изтекло. Да изчакам ли 2 седмици или да пускам диспут.

# 28
  • Мнения: 871
Здравейте,
 на една от поръчките ми и изтече времето от 60 дни, 20 часа преди това пуснах удължаване от 2 седмици на продавача. Днес гледам, че ми е написал само ок, без да увеличи времето на доставката и времето е изтекло. Да изчакам ли 2 седмици или да пускам диспут.
Пускай

# 29
  • Мнения: 2 173
Price Error!
Продавача е разменил цените на картите памет и така цената на 256GB е тази на 128GB. Поръчките валят и вероятно нищо няма да прати, но тогава ще му затворят магазина. Има все пак надежда, защото подобна ситуация имаше миналата година от „официален“ магазин на Samsung и хората си ги получиха.
Първо вземете купон $2/15 от тук https://sale.aliexpress.com/__mobile/PUsh_50_5_m.htm
Карта памет Samsung EVO Plus 256GB + Adapter за $18.77(<34лв.) с доставката и с купона https://www.aliexpress.com/item/33007911189.html
Вероятен сценарий е да отбележи поръчките като пратени, но проследяването да покаже, че дори след поне 10 дни не е. В такъв случай не чакайте 60 дни, а отворете диспут по-рано.

Общи условия

Активация на акаунт