Пазаруване от Aliexpress.com 57

  • 28 163
  • 766
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 281
Здравейте, наскоро направих първата си поръчка от сайта, но все още има неща, които не са ми напълно ясни. Изчетох доста информация от различни източници, но така и не намерих точна информация за проблема си.

Търговецът се свърза с мен и ми съобщи, че артикулът, който съм поръчала, не е наличен вече. Предложи ми подобни, но ги отказах. Поисках си парите обратно, а съветът му беше да изчакам 10 дни и да отворя диспут. Първото, което ме притеснява е, че поръчката е със статус "Awaiting delivery", някакви идеи защо? И другото - каква причина трябва да заявя във въпросния диспут, тъй като до колкото четох, не съществува такава за неналичен артикул. Изобщо всякаква информация би ми била полезна.

Другият ми въпрос е свързан с друг артикул, а именно -  какво се случва ако статусът на поръчката си стои Awaiting Shipment и срокът за изпращане е пред изтичане?

Вероятно "терзанията" ми ще ви се сторят глупави, но наистина не ми е особено ясно какви са процедурите.
Благодаря предварително на отзовалите се!

# 91
  • Мнения: 2 373
Търговецът се свърза с мен и ми съобщи, че артикулът, който съм поръчала, не е наличен вече. Предложи ми подобни, но ги отказах. Поисках си парите обратно, а съветът му беше да изчакам 10 дни и да отворя диспут. Първото, което ме притеснява е, че поръчката е със статус "Awaiting delivery", някакви идеи защо? И другото - каква причина трябва да заявя във въпросния диспут, тъй като до колкото четох, не съществува такава за неналичен артикул. Изобщо всякаква информация би ми била полезна.
това е диспутът за вас https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/posts/1025142584298189
Другият ми въпрос е свързан с друг артикул, а именно -  какво се случва ако статусът на поръчката си стои Awaiting Shipment и срокът за изпращане е пред изтичане?
Чакате да изтече. Има два варианта - няма да изпрати стоката и парите ще се върнат автоматично по сметката Ви. Ватриант 2 ще даде фалшив номер и поръчката ще стане Awaiting delivery Тогава проверявате на 11 ден и правите същия дспут при липса на повече от 1 статус.
Не знам какво сте чели. Бих дал съвет да прочетете тези постове https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ и да се запишете в групата Къде ми е поръчката от Aliexpress? Там отдавна сме ги разнищили повечето проблеми. Приемат само съгласните да спазват правилата. Навъдили са се разни рекламиращи и просещи та се раздават ритници без предупреждение.

# 92
  • Мнения: 281
Благодаря за отговора! Изчела съм и тях, но в главата ми в момента е каша от толкова информация.

Разбрах, че мога и да удължа срока за изпращане, но щом не сте го споменали, явно не е добра идея. Ако срокът изтече, сумата се възстановява без диспут, правилно ли съм разбрала? А как ще разбера дали номерът е фалшив или реално пратката е изпратена? Какво проверявам на 11 ден? В какъв срок след изтичането мога да отворя диспут (притеснявам се да не го изпусна)?

# 93
  • Мнения: 2 373
Благодаря за отговора! Изчела съм и тях, но в главата ми в момента е каша от толкова информация.

Разбрах, че мога и да удължа срока за изпращане, но щом не сте го споменали, явно не е добра идея. Ако срокът изтече, сумата се възстановява без диспут, правилно ли съм разбрала? А как ще разбера дали номерът е фалшив или реално пратката е изпратена? Какво проверявам на 11 ден? В какъв срок след изтичането мога да отворя диспут (притеснявам се да не го изпусна)?
Не удължавайте срока. Когато пратката не се изпрати в срок не е нужен диспут. Поръчката се затваря и става приключена. Парите АВТОНМАТИЧНО се връщат по сметката. На 11 ден проверявате статусите за движение на пратката в някой от сайтовете за проследяване: https://www.17track.net/bg, https://track24.ru/, https://www.trackingmore.com/ и др.. Има няколко различни статуса, но общото е, че когато пратката не е потеглила има само един статус или няколко еднакви. Превеждат се "Електронна заявка ....." Като видите няколко такива проследявания ще запомните как изглежда проследяващ номер за който пакета не е потеглил да пътува.
Диспут е по-сложно да се каже. Има различни варианти в зависимот типа диспут и вида на проследяващия номер. Трябва да се гледа случай по случай.

# 94
  • Мнения: 281
Много Ви благодаря за отделеното време! Хубава вечер желая!

# 95
  • Мнения: 1 148
След 8 дневно чакане, продавачът най-накрая шипна пратката ми. Но от тогава, вече 12 дни, няма никакво движение при проследяване. Освен това като поръчвах продукта (батерия за телефон), цената на доставката беше от рода на 1-2 $, а сега е 16 $.  Ето това е статусът и:
04/09/2019
04:25:40
Артикулът е в склада на спедиторите.
 
Това нормално ли е или продавачът ми е дал грешен проследяващ номер? Номерът започва с TSLHK и завършва на YQ . Досега сякаш съм нямала подобен.
Нещо трябва ли да предприема? Имам над 80 поръчки, всичките безпроблемни, освен последните 4-5, при които все нещо се случва.
Предварително благодаря!

Последна редакция: пн, 16 сеп 2019, 23:11 от mimoza@b

# 96
  • Мнения: 2 373
След 8 дневно чакане, продавачът най-накрая шипна пратката ми. Но от тогава, вече 12 дни, няма никакво движение при проследяване. Освен това като поръчвах продукта (батерия за телефон), цената на доставката беше от рода на 1-2 $, а сега е 16 $.  Ето това е статусът и:
04/09/2019
04:25:40
Артикулът е в склада на спедиторите.
 
Това нормално ли е или продавачът ми е дал грешен проследяващ номер? Номерът започва с TSLHK и завършва на YQ . Досега сякаш съм нямала подобен.
Нещо трябва ли да предприема? Имам над 80 поръчки, всичките безпроблемни, освен последните 4-5, при които все нещо се случва.
Предварително благодаря!
Дайте го на Английски. Дори и след калпавият превод ми прилича на дадено за транспортиране. Диспут на 11 ден е удачен когато пратката няма статуси или е на статус електронна заявка.

# 97
  • Мнения: 158
Трябва ли да пускам диспут,след като времето за доставка изтича

Или трябва да следя този срок?

# 98
# 99
  • Мнения: 9
Здравейте, току що си взех една от пратките с LVS номер. На 23.08. беше регистрирана в Белгия, така че има надежда и за останалите Simple Smile

# 100
  • Мнения: 6 150
Изгубих аз надежда. Още на 10.08 пишеше, че е там и още нищо. Поне китаеца ще върне парите, днес писа.

# 101
  • Мнения: 2 373
Трябва ли да пускам диспут,след като времето за доставка изтича

Или трябва да следя този срок?

Да препоръчвам на следващият ден след като изтече т.е. на 61ви ден. По правилата на сайта парите ви се връщат щом не е пристигнала за обещаните дни (за LVS максимум 60 дена)

# 102
  • Мнения: 158
Благодаря Flowers Cherry Blossom

# 103
  • Мнения: 1 148
След 8 дневно чакане, продавачът най-накрая шипна пратката ми. Но от тогава, вече 12 дни, няма никакво движение при проследяване. Освен това като поръчвах продукта (батерия за телефон), цената на доставката беше от рода на 1-2 $, а сега е 16 $.  Ето това е статусът и:
04/09/2019
04:25:40
Артикулът е в склада на спедиторите.
 
Това нормално ли е или продавачът ми е дал грешен проследяващ номер? Номерът започва с TSLHK и завършва на YQ . Досега сякаш съм нямала подобен.
Нещо трябва ли да предприема? Имам над 80 поръчки, всичките безпроблемни, освен последните 4-5, при които все нещо се случва.
Предварително благодаря!
Дайте го на Английски. Дори и след калпавият превод ми прилича на дадено за транспортиране. Диспут на 11 ден е удачен когато пратката няма статуси или е на статус електронна заявка.

netman71, благодаря! Не знам как да го дам на аглийски, като сайта в който проверявам автоматично ми го превежда. Проследявам в ето този сайт http://parcelsapp.com/en/tracking/LVS10060000001341676
Все пак от преди малко има някакво раздвижване:
Moга ли да се надявам, че ще получа нещо?

# 104
  • Мнения: 2 373
netman71, благодаря! Не знам как да го дам на аглийски, като сайта в който проверявам автоматично ми го превежда. Проследявам в ето този сайт http://parcelsapp.com/en/tracking/LVS10060000001341676
Все пак от преди малко има някакво раздвижване:
Moга ли да се надявам, че ще получа нещо?
Да вероятно ще получите. Няма нужда от диспут поне по причина неизпратено. Вече е пропътувал половината Китай и крачи бодро ... Сега дано имате късмет и да дойде в обозримите 20тина дена. Да не се забави и да се наложи диспут около 61 дена за закъсняла пратка. Относно превода прави го браузера ви (сигурно хром) в линка си пише, че е на английски (.../en/...). Не сте усвоили как се връща оригинален текст за малко, но нищо при мен се отвори в оригинал и видях статуса. Това дето го гледате е на Каиниао и те малко послъгват,  но имате статуси на 4px дето показват кога е даден пакета (4PX Express picked up the shipment). Каиниао показват същото събитие с Accepted by carrier, но има разминаване в часовете. Както и да е ... За ваше успокоение потвърждаваме пътува. Остава да пристигне Simple Smile и да е желаното от вас.

Последна редакция: ср, 18 сеп 2019, 05:05 от netman71

Общи условия

Активация на акаунт