Пазаруване от Aliexpress.com 57

  • 31 232
  • 766
  •   1
Отговори
# 630
  • Бургас
  • Мнения: 1 945
За Али е 60 дена. Според пощенският съюз след 45 дена всички R*XX т.н. проследими се водят загубени. Самият факт, че такива пратки по принцип не се блокират за 60 дни означава че Али не слагат такъв срок. Когато са 60 дена щяха да ги блокират както блокират U*XX, S00000* и LVS* Явно блокиране се прави само в отделни случаи по искане на продавача.

по логично е, по ранния диспут да е свързан с рейтинга, колко ти е коректен диспута

# 631
  • Мнения: 2 625
Здравейте! Искам да попитам, има ли вариант, в който стойността на поръчката е ниска, но да отиде в митница?
Питате на грешното място. Четете тук http://www.bg-mamma.com/?topic=1156376
И още нещо, абсолютно сигурно ли е плащането с дебитна карта или имате специални карти към основните за пазаруване в интернет?Relaxed

Благодаря!
При наличие на възможност да ползвате специална карта или друг вариант за интернет пазаруване ползвайте него. При липса ограничете наличността в сметката към която е картата. Информацията се краде от телефоните, компютрите и от некоректни сайтове. Алиекспрес,  иБей и Амазон не позволяват изтичане на информация за сметките на клиентите.

За Али е 60 дена. Според пощенският съюз след 45 дена всички R*XX т.н. проследими се водят загубени. Самият факт, че такива пратки по принцип не се блокират за 60 дни означава че Али не слагат такъв срок. Когато са 60 дена щяха да ги блокират както блокират U*XX, S00000* и LVS* Явно блокиране се прави само в отделни случаи по искане на продавача.

по логично е, по ранния диспут да е свързан с рейтинга, колко ти е коректен диспута
Няма такава врзка. Някой пак разпространява слухове  ...

Последна редакция: чт, 09 яну 2020, 20:24 от netman71

# 632
  • Варна
  • Мнения: 2 678
netman71, благодаря!

# 633
  • Люлин
  • Мнения: 378
Алиекспрес напоследък май доста са се объркали. Получавам мейли, че две от поръчките ми са завършени. Гледам, ами точно за тях бях пуснал 5-6 пъти за продължаване на срока и според самите поръчки за едната остава 1 ден, а за другата цели 3 дни, а те ми ги дават за завършени. Ще почакам....

# 634
  • Sofia
  • Мнения: 5 124
Това е безумно - всички пратки се забавиха, имам и от ноемви, на която е удължил срока с още месец - така може да прави и цяла година и да не може да се отвори диспут. Никаква защита нямаме.

# 635
  • Мнения: 2 625
Това е безумно - всички пратки се забавиха, имам и от ноемви, на която е удължил срока с още месец - така може да прави и цяла година и да не може да се отвори диспут. Никаква защита нямаме.
Защо разпространявате невярна информация? Ограничението за диспут важи само за дните на първоначалната защита, но не и за удължение. Примерно 60 дни защита + 20 дни удължение. На 61 ден и нататък може да се прави диспут. Странни слухове се разпространяват. Вече започва да ми се вижда умишлено.

# 636
  • Sofia
  • Мнения: 5 124
Това е безумно - всички пратки се забавиха, имам и от ноемви, на която е удължил срока с още месец - така може да прави и цяла година и да не може да се отвори диспут. Никаква защита нямаме.
Защо разпространявате невярна информация? Ограничението за диспут важи само за дните на първоначалната защита, но не и за удължение. Примерно 60 дни защита + 20 дни удължение. На 61 ден и нататък може да се прави диспут. Странни слухове се разпространяват. Вече започва да ми се вижда умишлено.

Нищо умишлено няма, пазарувам от Алиекспрес от години и мога да давам много примери. Не ми преписвайте злоупотреби - уведомявам модератор при следваща. Има проблеми очевидно в момента, не виждам какъв интерес имате да го криете.

# 637
  • Мнения: X
И какъв точно проблем има?
@Netman71
В кой точно документ пише, че след 45 дена пратка се смята за загубена? Дори и да има препоръчаните са застраховани и сроковете за покриване на загубите са изцяло в градинката на застрахователя!. Китайците са доста спокойни дори и на 90 ти ден, така че, Али много добре са си наместили сроковете.

# 638
  • Мнения: 2 625
И какъв точно проблем има?
@Netman71
В кой точно документ пише, че след 45 дена пратка се смята за загубена? Дори и да има препоръчаните са застраховани и сроковете за покриване на загубите са изцяло в градинката на застрахователя!. Китайците са доста спокойни дори и на 90 ти ден, така че, Али много добре са си наместили сроковете.
В документите намеждунроден пощенски съюз. моля потърсете информация за R*
пратките там. Не мешете застраховател и пощенски оператор.
Това е безумно - всички пратки се забавиха, имам и от ноемви, на която е удължил срока с още месец - така може да прави и цяла година и да не може да се отвори диспут. Никаква защита нямаме.
Защо разпространявате невярна информация? Ограничението за диспут важи само за дните на първоначалната защита, но не и за удължение. Примерно 60 дни защита + 20 дни удължение. На 61 ден и нататък може да се прави диспут. Странни слухове се разпространяват. Вече започва да ми се вижда умишлено.

Нищо умишлено няма, пазарувам от Алиекспрес от години и мога да давам много примери. Не ми преписвайте злоупотреби - уведомявам модератор при следваща. Има проблеми очевидно в момента, не виждам какъв интерес имате да го криете.
Не обичам да ме наказват за истината и да ме заплашват с модератори. Никой нищо не крие - защита има от али и тя не е променяна, както и правилата за 61 ден. Не можете да твърдите, че съм на страната на али. Твърдя, че от години помагам на всеки да защитава себе си точно от несправедливостите в али. Левски е казал "Ако печеля, печели цял народ, ако губя, губя само себе си" Дали печелите като ме "обесите" не знам, но със сигурност създавате "легенда" и след мен идват повече от колкото можете да изгоните.

Последна редакция: пт, 10 яну 2020, 22:22 от netman71

# 639
  • Бургас
  • Мнения: 554
Здравейте.Нещо не ми е ясно.Ще отварям диспут за възстановяване на сума за неполучена стока за която пише ,че мога да отворя спор ,ако не получа до 11.01.Срещу поръчката е написано ,че остава 1 ден за да получа стоката.Мога ли днес да отворя спора?Опасявам се да не пропусна срока.

# 640
  • Мнения: 482
Здравейте.Нещо не ми е ясно.Ще отварям диспут за възстановяване на сума за неполучена стока за която пише ,че мога да отворя спор ,ако не получа до 11.01.Срещу поръчката е написано ,че остава 1 ден за да получа стоката.Мога ли днес да отворя спора?Опасявам се да не пропусна срока.
Отвори си спора като пристигне пратката ще го прекратиш и готово. Аз ги отварям по рано защото така ме прецака един продавач и удължи срока за доставка с още 20 дена а тракинг номер нямаше. Аз не го търпя като не дойде пратката на 15 ден преди да изтече пускам диспут с възстановяване на сумата нямам време да ги чакам повече.
Имам друго питане поръчвал ли е някой часовним на Ейпъл от Алито искам да взема за сина ми но никаде не видях дали може да се говори през него, иначе няма да взема най-евтината реплика що годе среден клас ще му взема.

# 641
  • Мнения: X
@Netman71
Може ли линк към документа според който след 45 дена препоръчана пратка се смята за загубена? Линк към официален източник.
П.с. Наистина ли вярвате, че пощите имат някакъв финансов ангажимент за недоставена или изгубена пратка?

# 642
  • Бургас
  • Мнения: 554
Пратката ми няма да пристигне!Интерисуваме днес ли да отворя спора?Пише ,че преди да затворя поръчката остава един ден.





# 643
  • Мнения: 482
Пратката ми няма да пристигне!Интерисуваме днес ли да отворя спора?Пише ,че преди да затворя поръчката остава един ден.






Отваряй го иначе няма как да си получиш парите след приключване на поръчката. Не чакай последният момент

# 644
  • Мнения: 2 625
Здравейте.Нещо не ми е ясно.Ще отварям диспут за възстановяване на сума за неполучена стока за която пише ,че мога да отворя спор ,ако не получа до 11.01.Срещу поръчката е написано ,че остава 1 ден за да получа стоката.Мога ли днес да отворя спора?Опасявам се да не пропусна срока.
Щом не сте на ясно пробвате. За сроковете ще се тревожите когато са минали 10тина дена от изтичане на защитата. Имате 15 дена след изтичане на защитата в които диспута е разрешен.
@Netman71
Може ли линк към документа според който след 45 дена препоръчана пратка се смята за загубена? Линк към официален източник.
П.с. Наистина ли вярвате, че пощите имат някакъв финансов ангажимент за недоставена или изгубена пратка?
Я моля четете какво пиша преди да отговаряте. Не вярвам в нищо. Знам, че пощите имат задължения и те съответно се застраховат, но правя разлика между финансова отговорност на пощите(независимо дали са я застраховали или я плащат сами) и отговорностите на застрхахователя независимо дали покриват "риска" на пощите или допълнително заявен "риск" от подателя.

Последна редакция: сб, 11 яну 2020, 10:40 от netman71

Общи условия

Активация на акаунт