Професия учител - 6

  • 31 831
  • 744
  •   1
Отговори
# 450
  • Добрич
  • Мнения: 5 452
Колеги, какви маркери използвате за белите дъски?

От години ползвам Edding 360. Купила съм си 4 цвята и мастилници за тях.



От пролетта взеха да се трият много трудно. В момента буквално след всяко писане ако искам да почистя добре, ползвам мокра кърпичка. Докато ми свършат мастилниците ще гледам да ги ползвам, но ми се ще нещо друго да намеря, което хем да ми върши работа, хем да не е скъпо...

# 451
  • Мнения: 9 868
Мисля, че дъската е за смяна

# 452
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Ползвам маркери, каквито са ни купили. Забелязала съм, че тези са най-издържливи:

Не ги зареждаме, като свършат - хвърлям.

# 453
  • Мнения: 20
Здравейте, ще правя група по интереси "Роботика" Yum. Интересува ме вашият опит с такива групи.
По колко часа седмично провеждахте?
По колко класове/паралелки смесвахте в една група?
И всичко друго интересно или важно по темата.

След няколко седмици започвам. Сега си създавам материалите и съм малко притеснена Sweat Smile.

# 454
  • Майничка
  • Мнения: 12 581
Един блок от два часа седмично.
В група по интереси и пет степени мога да събера, стига да не надхвърли 10 души, всички да стартират от сходно ниво и да имат интерес.

# 455
  • Пловдив
  • Мнения: 3 358
Вела, ползвам маркери на същата фирма - доволна съм, а дъската от години си я бърша с микрофибърна кърпа и нямам оплаквания.

# 456
  • Добрич
  • Мнения: 5 452
Лиляна, tonitabrandtner благодаря за отговорите!
На нас не ни купуват маркери, ние си купуваме сами. Пиша много и от основния цвят ми заминават по два маркера на седмица, затова предпочитам да си купувам такива, които се зареждат. Моите се поставят върху мастилницата, но знам, че на същата фирма има и такива, на които отзад се поставя мастило. Пробвах да измия дъската с мокри кърпички, с препарат за прозорци, със спирт и само с вода опитах. При всяко положение след първото написване остава и се трие доста трудно. За сега се спрях на мокрите кърпи, защото става най-лесно и съхне бързо.

# 457
  • Пловдив
  • Мнения: 3 358
Вела, аз също си купувам сама маркерите и мастилото - на моите обаче се отвърта горната част и там се сипва мастилото. Засега не съм забелязала да са влошили качеството.

# 458
  • Пловдив
  • Мнения: 14 064
Аз пък съм с черна дъска и тебешири. Единствената в училище, а подозирам, че е единствената и в Пловдив вече. Децата като дойдат за първи път в кабинета ми ме питат "госпожо, какво е това?".  Laughing

# 459
  • Пловдив
  • Мнения: 3 358
Не е единствената в Пловдив все още - при нас също има една, в кабинета по шев. А на колегите по музика преди две години им сложиха интерактивна дъска.

# 460
  • Майничка
  • Мнения: 12 581
Вела, в Лидл има едни индустриални мокри кърпи - по-голяма разфасовка и чистят по-добре.
Аз бърша с бяла меджик гъба на Сано, но суха и в края на деня я пера. Но дъската ми е една плоскост, боядисана с боя ескрео и няма гланц.
Иначе с микрофибър на стандартна бяла дъска е ок.

# 461
  • Мнения: 101
Здравейте,
Нов учител съм. Нямам никакъв педагогически стаж до момента. От 2 седмици съм на занималня на втори клас. Групата е много голяма - 30 деца, от които 21 момчета. Много са буйни, особено след 15ч., явно се и уморяват и стават направо неконтролируеми. Ще съм благодарна на всякакви съвети от ваша страна относно това как се справяте с дисциплината. Започнах с огромно желание, имам много идеи за това как часовете да станат по-интересни, но докато напишем задължителните домашни, има една групичка момчета, които вече са подивели. Не ми се иска да се предавам, но започвам да губя контрол над ситуацията. Не знам дали попаднах на по-буйни деца или поради факта, че нямам опит не се справям достатъчно добре. Помагайте!
И аз съм на занималня 2- ри клас, хванах ги без никакви правила или приучени към дисциплина, но за малкият ми 6 годишен стаж, минах през какво ли не,предният ми випуск беше много тежък. Съвет към теб, който мога да ти дам е да да ги проучиш кой какво харесва и така да ги организираш, наложи се и създай правила на които стриктно да държиш и спазваш, огънеш ли се няма спасение,не показвай слабост (стигала съм до рев) След 15ч би трябвало да карате ЗИ. Винаги им измисля нещо да правят или правете заедно. Чистете стаята, двора, рисувайте, измисляйте сценки, четете приказки, просто не ги изпускай от поглед - това е най-важно да са около теб, за да не стане беля. Говори навреме с родители ако създават проблеми или със съответният специалист в училище. И нещо, което разбрах наскоро е, че не трябва да крещиш, за да те чуят, не се надвиквай с тях. Когато говориш тихо те запазват тишина, за да те чуят - нещо, което наистина работи. Играй с тялото, те трябва да знаят какво ознавача всяко ваше действие, така ще изградят навици

Последна редакция: пн, 30 сеп 2019, 20:28 от Tmugler

# 462
  • Мнения: 4 941
Имам дете в класа, което не пише домашни, драска в тетрадката, бяга от мен като го извикам( като сме на двора), дърпа и блъска другите деца. С една дума изобщо не ме чува какво му говоря.
Говорих с майката, но няма ефект. Искал внимание... Е, ама те всички деца искат внимание...Днес вместо да пише е драскал по чина. Не мога да разбера проблем ли има или е много разлигавено дете... Дайте ми съвети как да действам с него. Ако го изтърва от поглед може да направи голяма беля.

# 463
  • Бургас
  • Мнения: 3 578
Тинити, нямате ли психолог или педагогически съветник  в училище?

# 464
  • Мнения: 4 941
Тинити, нямате ли психолог или педагогически съветник  в училище?
Имаме. Ще го запишат на психолог, поне така каза майката.

Общи условия

Активация на акаунт