СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 3

  • 26 447
  • 782
  •   1
Отговори
# 600
  • София
  • Мнения: 1 531
Някой пита по-нагоре, но и аз, в Лого 3 допускат ли външни деца на пробните за АК?

# 601
  • София
  • Мнения: 1 058
Ох, много добре звучи този АК. Не сме го мислили досега, винаги съм си мислела, че е много пари. И те са си много, но като че ли постижими. Може и да го пратя да пробва на изпита.
Иначе, моят син се е засилил за ТУЕС, както батко му едно време. Малко с раздвоени чувства съм, но пък навремето и с големият бях така, а се оказа наистина неговото училище. Макар, че за доста деца не беше точно така. Animal Speak No Evil
Мен ако ме пита някой, бих предпочела НПМГ. Но пък в крайна сметка, ще видим и какви резултати ще изкара, защото тази година бала беше космически за ТУЕС Sad

# 602
  • София
  • Мнения: 11 982
Някой пита по-нагоре, но и аз, в Лого 3 допускат ли външни деца на пробните за АК?

Допускат се. Както и в Магнет, при Хасъмска и при Кортезов. Просто трябва предварително записване и заплащане, разбира се.

# 603
  • Мнения: 81
Чували ли сте за занимания по интереси в училище. Има ли такива при Вас?

# 604
  • Мнения: 8 228
Моят тази година е запленен от физиката и химията. Всъщност в тези насоки има интереси от доста време. Ще се явява и на двете олимпиади. Ако на някоя от тях се класира на областен кръг и там има добър резултат, може да се замисля за НПМГ. Няма да има някаква по-сериозно подготовка извън училищната и разните книжки вкъщи, плюс материалите, които му предоставят преподавателите. От него си зависи. Ако иска да се представи добре, да ходи и на консултациите, да пита, разпитва. Ще му обърнат внимание, няма да го върнат.

Миналата седмица попълваха анкетни карти за допълнителни занимания в училище, тип кръжоци или както се наричат в момента. Уловката е, че трябва да се събере някаква бройка деца, за да може да се сформира група. Моят писа химия като желание, но едва ли ще го огрее, защото е много голяма вероятността той да е единствен. Айде, от мен да мине, може да има още някой и друг заблуден, но няма да са достатъчно за група 😞

# 605
  • София
  • Мнения: 1 022
Чували ли сте за занимания по интереси в училище. Има ли такива при Вас?


При нас има школи почти по всичко и децата са доволни. Има и хор, ама там участието е доброзорно. Но школите са си добре. Това в едно от нещата, които харесвам в училището.

# 606
  • София
  • Мнения: 4 035
Възникна ми един въпрос, дано Дидева е наоколо или някой, който знае да ме светне. По наредба допустими ли са оценки с десетични дроби, не срочни или годишни, а текущи. Примерно 4.10 може ли да съществува като оценка и така ли ще се впише в Школо?

# 607
  • софия
  • Мнения: 25 446
За първи път чувам. Мисля, че по Наредба не е допустимо, а за Школо съм чела, че няма проблем да се пишат десетични оценки.

# 608
  • София
  • Мнения: 4 035
Добре, а 4.25, 4.50, 4.75 допустимо ли е? Мен честно казано такива оценки грам не ме изненадват и много ги е получавала голямата, виж миналата година на една 5.037  много се забавлявах Simple Smile

# 609
  • софия
  • Мнения: 25 446
При нас така ги пишат в теста (4.25, 4.50, 4.75, 5.46), но в бележника и дневника (хартиения) са вписани закръглени.

Последна редакция: ср, 02 окт 2019, 14:56 от zvаnchе

# 610
  • Мнения: 8 228
Такива често има по контролните, но после в Школо са закръглени. Там не съм виждала оценки, вписани с десетични дроби. Но съм чела за подобни практики, тук във форума.

# 611
  • София
  • Мнения: 2 437
Моят има на входното по БЕЛ 5,46, но в Школо си е 5. Доста го е яд.

# 612
  • Мнения: 3 876
При нас миналата година си въвеждаха оценките като дроби, системата си ги закръгля на цялото число като ги показва в дневника, Като дроб се виждаше само в детайлите.  При изчисление на средния успех Школото ползва дробите и математичката избегна въпроси - ама защо 5, като той има повече 6ци, само че 6-ците били повечето 5,50-5,60, а петиците понякога 4,75

# 613
  • Мнения: 6 925
Според моя прочит на Наредба 11 може да се пишат дроби от текущи изпитвания, контролни и класни. Този член ме навежда на тая мисъл:

Чл.9 (3) В случаите, когато количественият показател не се определя като цяло число, качественият показател се определя, както следва:

1. за количествен показател от 2,00 до 2,99 се определя качествен показател слаб;

2. за количествен показател от 3,00 до 3,49 се определя качествен показател среден;

3. за количествен показател от 3,50 до 4,49 се определя качествен показател добър;

4. за количествен показател от 4,50 до 5,49 се определя качествен показател много добър;

5. за количествен показател от 5,50 до 6,00 се определя качествен показател отличен.

# 614
  • софия
  • Мнения: 25 446
Аз го разбирам точно обратното: "когато количественият показател не се определя като цяло число, качественият показател се определя, както следва:...." - има количествен показател, който не е цяло число, но се изразява чрез качествен в рамките на описаното.

Последна редакция: ср, 02 окт 2019, 15:52 от zvаnchе

Общи условия

Активация на акаунт