Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 19 септ. 2019, 20:28 ч.

Азитер

  • 82
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 14
Здравейте,някой ползвал ли е капките Азитер, нормално ли е да се получат странични ефекти като парене, усещане за чуждо тяло, сухота в очите и замъглено виждане?

Последна редакция: чт, 19 сеп 2019, 20:45 от Svetlozara18

# 1
  • Мнения: 26 939
прочетете листовката и по-специално за страничните ефекти от капките - да, възможно е

# 2
  • Мнения: 146
Най-гадните капки за очи, които съм слагала, а съм ползвала всички видове антибиотични капки. Имах същите странични ефекти, но удържах и си ги сложих трите дни по предписание. На мен поне не ми помогнаха, после се наложи да слагам други.
Изписаха ги и на детето ми като беше на 1 г. и половина. След второто накапване окото му се поду и зачерви - лекарката каза, че алергична реакция.
Според мен, ако страничните ефекти при теб са много силни, преустанови употребата и в първия момент, когато можеш да се свържеш с лекаря, нека ти смени капките.

Общи условия

Активация на акаунт