Отговори
# 120
  • Мнения: 5 425
Другите неща от живота не зависят много от училището.
Зависи от кое училище...

# 121
  • София
  • Мнения: 62 595
Само Левски! Wink

Училищата са свързани със среда и по-вероятни перспективи за професионална реализация. Щастието е друга категория, затова дадох пример с клошарите.

# 122
  • Мнения: 2 182
Другите неща от живота не зависят много от училището.
Зависи от кое училище...
От средното. 🤣

# 123
  • София
  • Мнения: 9 620
Напротив, Warwick, много добре ме е разбрала.
Когато човек не знае какво да каже или мълчи или започва с личните нападки. Warwick, забелязвам, че сте от втория тип. Останете си със здраве.

# 124
  • Мнения: 2 182
Напротив, Warwick, много добре ме е разбрала.
Когато човек не знае какво да каже или мълчи или започва с личните нападки. Warwick, забелязвам, че сте от втория тип. Останете си със здраве.
Много моля, ти започна разбрала- неразбрала с "или това или онова", глупости на търкалета, а сега някой лично те нападал. Лека нощ!

# 125
  • София
  • Мнения: 16 315
Другите неща от живота не зависят много от училището.
Зависи от кое училище...

Е, не! Joy Значи правилното училище /а всички знаем кое е то/, не само, че е единственото, което дава образование и съответно шансове за успешна професионална реализация, но от него зависи и добрият социален живот, създаването на приятелства, намирането на любовта на живота ти, създаването на хубаво семейство... Абе, щастието изобщо зависи от избора на училище /единственото такова/. Респективно, ако не завършиш правилното училище, не само че ще останеш дъблоко и непоправимо необразован, а оттам и, неизбежно, професионално нереализиран, но и приятели няма да имаш, социалният ти живот ще е пълен провал, а за любов - изобщо забрави. Joy Ежкооо, вземи се попрочитай малко преди да публикуваш!
Или, я по-добре недей! Така е по-забавно. Joy

# 126
  • София
  • Мнения: 20 052
Stuck Out TongueАма как, Санака,  разбира се, че зависи и всичко друго от училището, особено пък ако то е това,  от което най-много зрелостници са си легализарали дипломите тази година в НАЦИД. Понеже явно един човек с апостил на дипломата е автоматично  по-подготвен за живота, повече от връстниците си знае във всяко едно отношение, социално е далеч по-зрял от тях, шансовете му за реализация са неколкократно по-високи, най-добронамерено те съвествам да побутнеш дъщеря си (ако след днешната дискусия не си се забързала и без подкана Laughing)  за всеки случай да иде да си легализира дипломата  за средно, та поне до придобиването на такава за висше да сте по-спокойни за бъдещето й. А и ще качите така хем рейтинга на 2 АЕГ ( с известно закъснение), че изостават милите в тази тоооооолкова показателна класация....2 в 1, дето се вика Simple Smile

Последна редакция: пн, 14 окт 2019, 00:10 от пенсионирана русалка

# 127
  • Мнения: 6 387
Я да се подмажа - прозата ти не отстъпва на поезията👍
Хубава седмица на учениците и студентите, на тези от колежа и на тези от Долни Пасарел, на АйВи-тата и на Нов Български, а на родителите - щипка късмет.

# 128
  • София
  • Мнения: 20 052
Нотарис, трогнах се от подмазването, да знаеш, ще те възпея непременно при муза в отделни рими в знак на балгодарност  Simple Smile. Ама не ме ли причисли ти с поста си в  другата тема (в отговор на зададения от мен въпрос за това кой ще обучава един ден децата на децата ни)автоматично към  ултра амбициозните майки, дето правят децата си на луди калинки Simple Smile Та що се подмазваш тогава? Stuck Out Tongue Closed Eyes Аз понякога, да ти кажа, се усещам не като амбициозна майка, а като луда калинка,  та се чудя дали пък някак у нас ролите не са се поразменили? Laughing Не  казвам тотално разменени, понеже аз може и да съм си луда калинка, ама девойките определено не са ултра амбициозни. Имат легализирани дипломи в НАЦИД, надлежно преведени от заклет преводач, че и във Външно министерство заверени даже (тоест отвсякъде е опечена работата за класациите), ама са от малко до умерено амбициозни с прояви на спорадичен мързел..Но то ще да е, понеже не са били в ЧУ, нали?

Последна редакция: пн, 14 окт 2019, 01:29 от пенсионирана русалка

# 129
  • Мнения: 6 387
Мързелът движи света. В ЧУ има по-интересни екземпляри, в ДУ повече читанки. Жалко, че изтриха дискусията богат-беден в другата тема, тъкмо се бяха появили разни прозрения в разрез с генералната линия.

# 130
  • София
  • Мнения: 20 052
Мързелът движи света. В ЧУ има по-интересни екземпляри, в ДУ повече читанки. Жалко, че изтриха дискусията богат-беден в другата тема, тъкмо се бяха появили разни прозрения в разрез с генералната линия.

Тук вече, извън майтапа от предходния пост, няма да се съглася. В ДУ изобилства на всякакви екземпляри и не мисля, че това непременно е нещо негативно (независимо за какъв тип гимназиално  училище става дума), все пак не говорим за деца в 1-2 клас. Има читанки и скатаващи се, мамини дечица и бунтари, купонджии и яки сухари, свръх социални и много свити, много естествени като поведение тийнове и кифленца/кроасани (мъжки кифли). Къде го това ДУ, в което има предимно читанки, я сподели Simple Smile

Последна редакция: пн, 14 окт 2019, 01:40 от пенсионирана русалка

# 131
  • Мнения: 7 683
Ами може би НЕГ? Как се изкарва общ успех на класа, близък до пълна шестица, че и немски, че и шпрах дипломи, ми това без да си читанка не става...същото важи и за испанската и за други елитни...

# 132
  • София
  • Мнения: 20 052
А може би не? Simple Smile Далеч не всички са читанки,  особено пък в смисъла,  вложен от Нотарис. Читанката според тази дефиниция не е интересен екземпляр,  щом представителите на последната категория са предимно в частните.Човек всъщност може да е читанка и екземпляр безподобен в едно Simple Smile

# 133
  • София
  • Мнения: 15 321
И тук да кажа, за мен възможностите за успех са равни на възможностите за по-голям избор. Времената се менят и като изключим светата троица на професиите – лекар, адвокат и архитект, не мисля, че на останалото може да се разчита, че ще пребъде. Кой би предположил, че в наши дни напълно самозвани и недоучили хора, а и такива с по едно изкарано курсче, ще печелят огромни суми и популярност като инфлуенцъри, коучове, ютюбъри и прочее. Сигурно ако ги мерим по популярност и пари това са хора успешни, но все пак онова, което наричаме професия включва и някакъв принос за обществото. Предполагам, че инвестицията в частно образование включва очакването детето да има някаква професия, а не просто занаят. Дали ще я упражнява е друг въпрос, но без сериозно учене трудно ще се класира в истинска професия, т.е. ще има успех. Може да е старомодно, но аз продължавам да вярвам в нуждата от непрофилирано образование поне до последните класове на гимназията, за да може детето да има по-богата обща култура и повече възможности за избор на професия.

# 134
  • Мнения: X
Ами може би НЕГ? Как се изкарва общ успех на класа, близък до пълна шестица, че и немски, че и шпрах дипломи, ми това без да си читанка не става...същото важи и за испанската и за други елитни...
И в НЕГ, и където и да било читанките с пълните шестици не са повече от 10-15 % от всички ученици. Просто читанките на НЕГ са по-големи читанки от читанките на Мало Бучино. Всичко е относително, както знаеш Wink  

Мързелът движи света. В ЧУ има по-интересни екземпляри, в ДУ повече читанки. Жалко, че изтриха дискусията богат-беден в другата тема, тъкмо се бяха появили разни прозрения в разрез с генералната линия.
Така е, ама само за богатите Wink Гле'й ся, тя твоята генерална линия си я заявил ясно  - богаташ за зет и нямаш грижа, само трябва да не я мързи да му харчи парите.  От там нататък трябва стратегия къде да го намери и още по-важно, как точно да го омагьоса, че да вземе нея, а не хилядите красавици с мераци за богат мъж.  IELTS с 8 не помага много, да знаеш, други умения си трябват. Та твоята хич не е лесна, признавам го Laughing
А може би не? Simple Smile Далеч не всички са читанки,  особено пък в смисъла,  вложен от Нотарис. Читанката според тази дефиниция не е интересен екземпляр,  щом представителите на последната категория са предимно в частните.Човек всъщност може да е читанка и екземпляр безподобен в едно Simple Smile
Според мен Нотарис е разчитал в ЧУ да има повече избор от богати наследници. Но не е съобразил вероятностите това да се случи в един клас от 5-6 ученика (макар и платен) спрямо 5 класа от по 28 ученика Wink А разбира се, че в ДГ има всякакви, най-малкото броят на учениците е многократно по-голям от този в ЧГ и вероятността за разнообразие е далеч по-голяма.

Последна редакция: пн, 14 окт 2019, 13:23 от Анонимен

Общи условия

Активация на акаунт